St. Paul, گروه تماس, در, شهردار, شورای شهر به قطع $20M از پلیس بودجه

به عنوان یک جامعه گروه تماس در شهر سنت پل به قطع حدود 20 درصد از آن به اداره پلیس بودجه به سرمایه گذاری در جای

توسط NASERINEWS در 22 خرداد 1399

به عنوان یک جامعه گروه تماس در شهر سنت پل به قطع حدود 20 درصد از آن به اداره پلیس بودجه به سرمایه گذاری در جای دیگر بسیاری از مقامات منتخب می گویند که آنها در حال حاضر متعهد به این کار و می خواهید به انجام بیشتر.

اما آنها رو به چند میلیون دلار کسر بودجه به دلیل بیماری همه گیر کوروناویروس.

اکثریت مینیاپولیس اعضای شورای شهر روز شنبه با اعلام پشتیبانی آنها از انحلال خود را در اداره پلیس در پی مرگ جورج فلوید در بازداشت پلیس است که این روحیه در میان بسیاری از سنت پل هفت اعضای شورای شهر در مورد اداره پلیس. دو St. Paul اعضای شورا می گویند که آنها در حمایت از لغو پلیس.

ریشه & Restore, St. Paul به تازگی شروع یک درخواست تماس برای شهردار ملوین کارتر و اعضای شورا به کاهش 20 میلیون دلار از اداره پلیس. جامعه گروه کار کرده است پس از سال 2018 به ذکر است که حدود یک سوم این شهر را به طور کلی صندوق می رود به اداره پلیس $105 میلیون بودجه.

"در حال حاضر در مینیاپولیس و در سراسر کشور ما شاهد یک قیام گسترده مردم و سیاستمداران که به اذعان سیستم ما از پلیس نیست reformable," اعضای Root & Restore گفت: در روز شنبه در بیانیه ای. "ما شاهد یک بی تردید تقاضا برای شروع کار های مختلف ایمنی پارادایم بلافاصله. بنابراین ما در حال پرسیدن که رهبران ما در خیابان حرکت فراتر از خدمات لب و بودجه تکه های ما دیده ایم در سال های اخیر و متعهد پال خواستار قطع بودجه دولت SPPD به بازپرداخت منابع قابل توجه به جامعه مبتنی بر برنامه ها و رهبران است."

بیش از 1300 نفر امضا طومار در حمایت از defunding که از اواسط روز جمعه با توجه به ریشه & Restore.

کمبود بودجه در میلیون ها نفر پیش بینی شده

St. Paul پیش بینی یک کسر بودجه 19 میلیون دلار به $34 میلیون با توجه به COVID-19. آنها در حال بررسی نحوه مدیریت این اثرات در بودجه جاری و 2021 بودجه خواهد شد که ارائه شده به شورای شهر در ماه اوت با توجه به پیتر لگت کارتر ارتباطات مدیر. سنت پل است که به دنبال دولت و بودجه فدرال برای کاهش این وضعیت است.

"در حالی که آن را پیش از موعد تعیین کند چه کسانی اثرات برای هر بخش خواهد بود به اداره پلیس است ... بزرگترین شهرستان با اداره بودجه, معنی متناسب تاثیر آن گروه ممکن است بزرگترین موجب آن اندازه" لگت گفت.

تمام ادارات شهرستان خواسته شده است برای آماده سازی بودجه کاهش یافته است. اداره پلیس در حال توسعه اولیه 2021 بودجه گفته شد برای تعیین چگونه آن را کاهش 7 میلیون دلار اگر به آن می آید.

رئیس شورای شهر امی Brendmoen گفت: شورای شهر باقی می ماند متعهد به یک "جامعه-اولین" ایمنی عمومی ،

در این میان افزایش خشونت اسلحه در سال گذشته کارتر پیشنهاد امنیت عمومی ابتکار که اضافه نشد افسران, اما به جای اضافه شدن پروژه های بهداشت عمومی برای پیشگیری از خشونت و مداخله است. تمرکز نیز بر روی اضافه کردن جامعه سفیران برای ارتباط با افراد جوان و گسترش اشتغال جوانان برنامه.

شورای شهر به تصویب $1.7 میلیون در شهرستان بودجه برای مکمل "جامعه-اولین" بودجه و هر چند COVID-19 همه گیر کاهش پیدا کرده است و اجرای آنها در حال گرفتن به کار بر روی انواع پروژه های لگت گفت.

"در این صورت تقریبا قطعی کاهش در سراسر هیئت مدیره در این شهرستان در سال آینده, من می دانم که شورای رفتن به ادامه سرمایه گذاری در آن برنامه ها و اولویت های آن از آنجا که همه ما می دانیم ... که ما نمی توانیم پلیس راه ما از مشکلاتی که روبرو هستند و جامعه ما" Brendmoen گفت.

ریشه & Restore گفت: برای کسر بودجه نمی تواند در هزینه کاهش کتابخانه ساعت تفریح, برنامه های مرکز و یا در سراسر-هیئت مدیره کاهش است.

عضو شورای دای Thao گفت: این حق هم به دنبال کار تمام شهر ادارات از جمله پلیس است.

جایگزین به پلیس

با توجه به ریشه و بازیابی بر اساس اطلاعات از نقشه برداری خشونت پلیس وب سایت, St. Paul وزارت کشنده استفاده از زور است که تقریبا دو برابر میانگین ملی و نزدیک به سه برابر میانگین ملی برای مردم سیاه و سفید.

St. Paul افسران شده اند نه با عنوان جرم جنایی متهم در تیراندازی. در سال 2016 یک سنت آنتونی افسر پلیس شد اولین افسر مدرن, مینه سوتا, تاریخچه به شارژ در یک کشنده در وظیفه عکسبرداری است.

"در نهایت ما می خواهیم برای دیدن یک شهر که در آن هیچ افسران پلیس و ما باید عمومی و یا جامعه مبتنی بر سیستم های که در پاسخ به بحران و اورژانس در فرهنگی مناسب و زندگی دادن راه" ریشه & Restore گفت: در آن بیانیه است.

عضو شورای شهر Nelsie یانگ پشتیبانی از defunding و لغو پلیس.

یانگ گفت که او می بیند جایگزین به پلیس مانند داشتن "رهبران جامعه که آموزش آنها در حفاظت از مردم که در واقع می دانیم جامعه و زندگی در جامعه بود که آنهایی که در خارج وجود دارد بر روی زمین و در پاسخ به شرایط اضطراری به عنوان به خوبی." او همچنین می خواهد برای دیدن افرادی که عمیقا آموزش دیده در سلامت روان و قادر به پاسخگویی به شرایط اضطراری.

عضو شورای میترا جلالی گفت: این یک صعود دشوار پس از او در زمان کار در سال 2018 برای متقاعد کردن دیگر اعضای شورای به منظور کاهش حجم از اداره پلیس. فقط نگه داشتن اداره پلیس را در سطح بودجه برای این سال "شد یک نبرد بزرگ" در بحث های سال گذشته جلالی اضافه شده است.

"من فکر می کنم شما باید به پال خواستار قطع بودجه دولت به پلیس برای پول در دسترس به صندوق چیزهایی که ما را امن نگه دارید" گفت: جلالی که پشتیبانی از defunding بخش بیش از زمان برای رسیدن به لغو. "من می شنوم بسیار شدت از بخش من و دیگر نقاط شهر که مردمی می خواهید به امن است. آنها برابر نیست که با تمایل بیشتر پلیس است."

شهردار: کار اعتماد سازی ادامه می دهد

کارتر گفت که او و رئیس پلیس تاد Axtell توافق "کار اعتماد سازی است که هرگز انجام شده است."

شهردار گفت که او در مبارزات انتخاباتی از نیاز "بسیار گسترده تر مجموعه ای از سرمایه گذاری" و "امنیت عمومی در چارچوب این مراکز نه فقط مسابقه به صحنه به عنوان سریع که ممکن است پس از یک جنایت رخ داده است اما این مراکز در اطراف سرمایه گذاری برای ترویج امنیت و ثبات در افراد و در محله."

کارتر گفت که کار او را انجام داده پس از او در زمان دفتری در سال 2018 از جمله بلافاصله کار با Axtell و جامعه به بازنویسی اداره پلیس را به استفاده از زور در سیاست.

در همین حال عضو شورای جین شاهزاده گفت: بسیاری از اصلاحات در حال پی در مینیاپولیس و در سراسر کشور در حال حاضر اتفاق افتاده در سنت پل. او با اشاره به همه St. Paul افسران دریافت مداخله در بحران تیم آموزش Axtell موفقیت در تنوع بخش و مددکاران اجتماعی که تعبیه شده با پلیس برای پاسخ به برخی از بحران خواستار شد.

هنوز شاهزاده گفت: بیشتر وجود دارد کار انجام شود تا در اداره پلیس و باید وجود داشته باشد یک جامعه مکالمه "در مورد که در آن ما بروید و چه آن را به نگاه مانند."

شاهزاده نیز گفت: او همچنان نگران خشونت اسلحه در خیابان. وجود 53 مردم شات از پایان ماه مه; تعداد 70 طریق ژوئن سال گذشته است. این شهر دیده می شود 15 قتل این سال است.

عمومی دعوت به مجازی TOWNHALL

عضو شورای ربکا Noecker گفت که او شنوایی شده از ترکیبات که "افزایشی اعمال تغییر نمی خواهید به اندازه کافی باشد."

"به جای صحبت کردن در مورد مبالغ از پول است که ما باید یا نباید سرمایه گذاری در اداره پلیس و یا در جای دیگر من می خواهم به صحبت در مورد: آنچه که هدف از گرفتن این پول و آن این است که پول رفتن به جای؟," Noecker گفت. "چگونه بسیاری از افسران ما می خواهید به? چه نوع از تماس آنها باید پاسخ?"

مردم می توانند در یک مجازی townhall با Noecker دیابت شنی Pappas و تشکر. کارلوس ماریانی در چهار شنبه, ژوئن 11 از 5:30 بعد از ظهر تا 7 بعد از ظهر در facebook.com/SenatorPappas.

عضو شورای کریس Tolbert گفت او را دیده اداره پلیس ایجاد تغییرات ساختاری در طول سال و معتقد است که کار باید ادامه یابد.

او گفت: St. Paul شده است قادر به سرمایه گذاری در جامعه-اول ایمنی عمومی در حالی که "در ادامه به سرمایه گذاری در چیزهایی که واقعا در هسته سیستماتیک نژادپرستی و نابرابری است که ما تا به حال برای قرن ها — ما تا به حال تاریخی سرمایه گذاری در مسکن, سرمایه گذاری در شغل و سرمایه گذاری در بخش جلویی با مردم و جامعه."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب