جواز مجدد پروازهای شروع برای بوئینگ 737 Max - Mon, 29 Jun 2020 PST

سیاتل — یک بوئینگ 737 Max در زمان خاموش از سیاتل فرودگاه در دوشنبه شروع از سه روز از recertification پرواز آزم

توسط NASERINEWS در 10 تیر 1399

سیاتل — یک بوئینگ 737 Max در زمان خاموش از سیاتل فرودگاه در دوشنبه شروع از سه روز از recertification پرواز آزمایشی که علامت یک گام به سوی بازگشت هواپیما به مسافر خدمات.

اداره هوانوردی فدرال تست پرواز بیش از سه روز آینده را ارزیابی بوئینگ پیشنهاد تغییر خودکار سیستم کنترل پرواز در حداکثر. این نرم افزار به نام مانور ویژگی تقویت سیستم یا MCAS که فعال به اشتباه در دو پرواز که سقوط کرد, کشتن 346 نفر است. پس از دومین حادثه در مارس 2019 جت مبتنی شده.

سیاتل تایمز گزارش داد این هواپیما در شرق و فرود یک ساعت و 20 دقیقه بعد در موسس لیک و بازگشت به زمینه بوئینگ در اوایل بعد از ظهر.

بوئینگ است در طول سال گذشته ساخته شده تغییرات متعدد برای برنامه های خود را برای به روز رسانی هواپیما سیستم های. شروع این recertification پرواز نشان میدهد که هواپیمای بوئینگ اتحاد نهایی آن تغییر و تبدیل آنها را به FAA.

این پرواز آزمایشی فعال خواهد شد FAA به منظور بررسی نهایی ارتقا به MCAS خود را به عنوان خلبانان انجام یک آرایه گسترده ای از مانورهای پرواز و روش اورژانس برای ارزیابی اینکه آیا این تغییرات در دیدار با FAA گواهینامه استاندارد.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب