سیاتل — یک بوئینگ 737 Max در زمان خاموش از سیاتل فرودگاه در دوشنبه شروع از سه روز از recertification پرواز آزمایشی که علامت یک گام به سوی بازگشت هواپیما به مسافر خدمات.
اداره هوانوردی فدرال تست پرواز بیش از سه روز آینده را ارزیابی بوئینگ پیشنهاد تغییر خودکار سیستم کنترل پرواز در حداکثر. این نرم افزار به نام مانور ویژگی تقویت سیستم یا MCAS که فعال به اشتباه در دو پرواز که سقوط کرد, کشتن 346 نفر است. پس از دومین حادثه در مارس 2019 جت مبتنی شده.
سیاتل تایمز گزارش داد این هواپیما در شرق و فرود یک ساعت و 20 دقیقه بعد در موسس لیک و بازگشت به زمینه بوئینگ در اوایل بعد از ظهر.
بوئینگ است در طول سال گذشته ساخته شده تغییرات متعدد برای برنامه های خود را برای به روز رسانی هواپیما سیستم های. شروع این recertification پرواز نشان میدهد که هواپیمای بوئینگ اتحاد نهایی آن تغییر و تبدیل آنها را به FAA.
این پرواز آزمایشی فعال خواهد شد FAA به منظور بررسی نهایی ارتقا به MCAS خود را به عنوان خلبانان انجام یک آرایه گسترده ای از مانورهای پرواز و روش اورژانس برای ارزیابی اینکه آیا این تغییرات در دیدار با FAA گواهینامه استاندارد.
tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
مقالات مشابه
- چقدر حیاتی آموزش سئو است. 10 نقل قول دانش
- شرکت صادرات و واردات کالاهای مختلف از جمله کاشی و سرامیک و ارائه دهنده خدمات ترانزیت و بارگیری دریایی و ریلی و ترخیص کالا برای کشورهای مختلف از جمله روسیه و کشورهای حوزه cis و سایر نقاط جهان - بازرگانی علی قانعی
- پنگوئن مدیر عامل موجب صرفه جویی در فیلمبرداری از ضرب و شتم در طول پیتسبورگ تظاهرات
- بلک در بیس بال coronavirus مذاکرات جولای 19 شروع کردن
- خشونت پلیس - سه شنبه, 18 Jun 2020 PST
- بررسی موارد تقلب مالیاتی و راههای پیشگیری از آن
- بانی Blodgett: در ستایش از کل مغز باغبانی
- همه چیز برای انجام در اسپوکن: جولای 24-30 - سه شنبه, 23 Jul 2020 PST
- نحوه استفاده رفراکتومتر چشمی آزمایشگاهی
- شرکت صادرات و واردات کالاهای مختلف از جمله کاشی و سرامیک و ارائه دهنده خدمات ترانزیت و بارگیری دریایی و ریلی و ترخیص کالا برای کشورهای مختلف از جمله روسیه و کشورهای حوزه cis و سایر نقاط جهان - بازرگانی علی قانعی