موسیقی خیابانی هفته busker پست یک آهنگ یک روز حاضر به جمع آوری پول برای بانک مواد غذایی - Tue, 12 Jun 2020 PST

اگر موسیقی خیابانی هفته اقدام به طور معمول این سال هدر مونتگمری ممکن است تا به حال به یک busload میانه دانش آ

توسط NASERINEWS در 23 خرداد 1399

اگر موسیقی خیابانی هفته اقدام به طور معمول این سال هدر مونتگمری ممکن است تا به حال به یک busload میانه دانش آموزان همراه با او به مرکز شهر گوشه خیابان. بنابراین شاید بهترین 2020 رویداد رفته آنلاین.

مونتگمری است که یک ارکستر معلم در Sacajawea راهنمايی و کمک مالی و روزولت مدارس ابتدایی در اسپوکن. در زمان قبل از بیماری همه گیر جهانی روز خود شد پر از موسیقی است. اما از آنجا که COVID-19 shutdown آغاز شد, او تا به حال کمی وقت آزاد بیشتر از حد معمول خارج از زوم جلسات ستاد درجه بندی رسیتال ویدئوها و کشمکش یک کودک نو پا در خانه است. او هنوز پر کردن روز خود را با موسیقی را تنها از راه دور در حال حاضر.

برای نزدیک به 100 روز Montgomery آپلود کرده است یک آهنگ یک روز به او Facebook صفحه همراه با آواز خود را با یک روش ساده گیتار آکوستیک. او با یک مادر که او نیز یک معلم موسیقی که او را تشویق رشد به عنوان یک موسیقیدان است. او کمانچه و سنگ در محلی گروه Folkinception در حال حاضر شناخته شده به عنوان Trego برای هفت سال. با وجود طولانی موسیقی رزومه آهنگ یک روز یک نوع از خود چالش: او می خواست به او گیتار مهارت و یادگیری چند – یا 100 – دانلود آهنگ جدید در حالی که او در آن است.

"این نوع از چیزی است که من همیشه می خواستم برای انجام یک آهنگ جدید هر روز" مونتگمری گفت. "اما من همیشه بیش از حد خود آگاه به واقع آن را انجام دهد. در آغاز قرنطینه من فقط گفت: "آن پیچ من میخوام انجام آن است."

برای بسیاری از قرنطینه Montgomery مخاطبان تا حد زیادی دوستان و خانواده. او برخی از دوئت با مادرش و با یک گروه کر معلم از مدرسه او را. اما آن را بیشتر برای خودش تا دوست قدیمی کری ایر ، یک دیرین موسیقی خیابانی هفته busker, گفت مونتگمری در مورد این رویداد. او پیشنهاد کرد او نگه داشتن انجام آنچه او انجام شده بود اما اضافه کردن یک لینک به کمک های مالی برای اسپوکن دوم برداشت بانک مواد غذایی همراه با هر آهنگ.

"گیر بودن در خانه به من داده است مقدار زیادی از زمان به فکر می کنم در مورد آنچه در واقع مهم" مونتگمری گفت. "و مردم با تکیه بر مواد غذایی بانک ها بیشتر از همیشه در حال حاضر, بنابراین من خوشحال به انجام آنچه من می توانم."

هر چند مونتگمری گفت که او احتمالا می تواند در بازی تقریبا هر ابزار "در پنجم-سطح کلاس داده می شود حدود 30 دقیقه" بسیاری از Facebook ویدئوها را برجسته گیتار.

او را از انجام بسیاری از آسایش-غذا های موسیقی کلاسیک با ارزش احساساتی از زمانی که او یک کودک از جمله پدرش مورد علاقه بیتلز و مقدار زیادی از پل سیمون.

مورد علاقه او تا کنون بوده است نیل یانگ "Harvest Moon" اما دوم نزدیک بود او multitrack چند ساز نسخه از جورج مایکل "Careless Whisper." مونتگمری یک روز تمام را صرف بازی تمام قطعات خودش حتی رندر یاد ساکسیفون زدن, مبهم, ژاپنی, ابزار الکترونیکی به نام Otamatone.

در خانه, Montgomery, به طور معمول, رکورد, روزانه, تصویری, در حالی که او 3 سال در حال چرت زدن. بسیاری از زمان, او نمی حل و فصل در چه روز دانلود آهنگ ایران خواهد بود تا اواخر بعد از ظهر. او تنها از دست رفته چند روز پس از قرنطینه شروع یک شاهکار او افتخار است. فراتر از بودن یک راه برای بالا بردن روحیه و پول برای یک علت خوب Montgomery گفت: روزانه ویدئوها ارائه برخی از تشویق به "خودش قر" در حالی که او با این نسخهها کار از خانه.

او شده است آموزش از راه دور به عنوان بهترین او می تواند هر چند آموزش کودکان و نوجوانان به بازی بازی های طوبی بیش از زوم ایده آل نیست.

سال آینده که امید است همه چیز خواهد شد به حالت عادی بازگشت برای موسیقی خیابانی در هفته مونتگمری گفت: او می خواهم عشق را به شرکت در گوشت. اما مدرسه را دریافت نمی کند تا اواسط ماه ژوئن به طوری که او ممکن است به همراه یک مدرسه ارکستر به عنوان او را همراهی.

"من می دانم من خیلی خوش شانس به امتیاز داشتن زمان برای انعکاس و مکث اما من از دست من دانشجویان زیادی" مونتگمری گفت.

"در بسیاری از ناشناختهها اما من امیدوار به بازگشت به عنوان یک معلم در یک ساختمان واقعی تمام وقت و قبل از طولانی است."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن