Loons گشاد گشاد راه رفتن به MLS برگشت مسابقات نیمه نهایی با فوران چاه نفت از سن خوزه

مینه سوتا, ایالات در زمان مراقبت از کسب و کار مانند یک اعتماد به نفس مورد علاقه باید با قانع کننده 4-1 پیروزی

توسط NASERINEWS در 12 مرداد 1399

مینه سوتا, ایالات در زمان مراقبت از کسب و کار مانند یک اعتماد به نفس مورد علاقه باید با قانع کننده 4-1 پیروزی سن خوزه در MLS برگشت مسابقات در Kissimmee, Fla.

در حالی که آنها از لحاظ فنی یک شرط بندی underdog این Loons آنچه را که آنها اغلب از انجام رابطه جنسی از زلزله و یک گام نزدیک تر به برنده اول خود را به عنوان یک باشگاه MLS.

در حالی که شکست نخورده و در سال 2020 به Loons سعی کرده اند به عمل آنها را فراموش کرده اید در لیگ سلسله, اما ثابت کرده اند آنها متعلق به یکی از نهایی چهار تیم باقی مانده است.

این Loons را اورلاندو سیتی در نیمه نهایی در 7 p. m. دوشنبه. با شیرها ضربه زدن خاموش نیروگاه LAFC در جمعه Loons مربی Adrian سلامت را فرصتی برای رفتن از طریق این باشگاه که اخراج او برای رسیدن به فینال.

این Loons هم باید ارائه سرگرم کننده حواس پرتی در جهانی همه گیر و harkened به قبل از خاموش کردن در چگونه نابود کردن زمین لرزه های برنده خود را مستقیم چهارم رقابت های ترکیب 15-4 پس از شروع 2019.

مینه سوتا زده اول به زودی پس از یک مجموعه قطعه — یک دسته که در آن نیمی از اهداف خود آمده اند در این فصل است.

وقتی Jan Gregus' ضربه کرنر شد بازیافت حسنی Tauk صلیب به پشت پست هدایت خوزه آجا هدر و رابین رهبری به پایان رسید و در دیگر پست در 20 دقیقه.

تنها چند ثانیه بعد Tauk اجرا و به ضرب گلوله متوقف شد و پس از آن بود اتان Finlay تلاش اما Jacori هایس را شکست و برای اولین بار او را هدف مینه سوتا در اولین شروع خود را.

در یک لحظه به Loons شد تا 2-0.

در اوایل نیمه دوم هیز نامیده می شد برای یک هندبال در جعبه و سن خوزه در Magnus Eriksson تبدیل مجازات در برابر تایلر میلر. این زمین لرزه' مهاجم نیز به ضرب و شتم Loons دروازه بان PK در Loons' 5-2 برنده شدن در ماه مارس است.

لوئیس Amarilla نشده بود به ثمر رساند در این مسابقات اما او تغییر که با یک چپ پا پایان شش دقیقه پس از سن خوزه تنگ شده حاشیه.

Marlon Hairston ارائه بیمه هدف در 86.

این Loons بدون دو تا از بهترین بازیکن — کوین Molino و رومن Metanire — هر دو با همسترینگ آسیب.

این Loons ماند با 4-3-3 با هایس جفت شدن با Jan Gregus و Ozzie آلونسو در خط میانی و حسنی Tauk حرکت از هافبک به صورت Metanire در حق بازگشت.

ایالات مربی Adrian هیت نشده را از یک "دستور" در شکستن زمین لرزه. این Loons را به ثمر رساند 11 گل در سه بازی گذشته خود را مقابل سن خوزه و پر سر و صدا خود را مرد-مارک دفاع با maurauding اجرا می شود از مرکز پشت.

مایکل Boxall هدف در آلیانز زمینه ژوئیه گذشته اثبات شده است و Boxall بود رو به جلو در آینده با اجرا می شود به حمله سوم در اوایل شنبه شب.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب