ارشد داستان: راجرز دانا Tran را نشان می دهد شفقت و پشتیبانی با وجود شخصی ناامیدی - شنبه, 30 آوریل سال 2020 PST

مانند بسیاری از سالمندان دانا Tran در زمان اخبار ورزشی بهار فصل می شود سخت است. چهار سال کهنه راجرز رقص تیم و

توسط NASERINEWS در 11 خرداد 1399

مانند بسیاری از سالمندان دانا Tran در زمان اخبار ورزشی بهار فصل می شود سخت است. چهار سال کهنه راجرز رقص تیم و تازه کار در تیم ملی گلف از دست داد آخرین فرصت برای رقابت در بازار های ورزشی – و او اولین فرصت در جدیدترین.

او نمی تواند جلوگیری از نا امید خواهد شد اما متوقف نمی او را از سازنده بودن. آن را در طبیعت است.

Tran – که قصد دارد به مطالعه مدیریت کسب و کار در گنزگا در پاییز – در زمان به رسانه های اجتماعی در تلاش برای فرآیند غم و اندوه خود را, و یک راه برای کمک به دیگران در این روند است.

او تولید 7 دقیقه ای در یوتیوب به او اختصاص داده تا هموطنان سالمندان در رقص تیم.

"من درک می کنم دل شکستگی ما همه در حال رفتن را از طریق," او گفت: در این ویدئو. "ما این بود در سال گذشته ما آخرین دولت است و ما برای آخرین بار برای انجام و به رقابت بپردازند."

Tran توضیح داد که چرا او احساس می کرد که مهم است که یک صفحه نمایش پشتیبانی می کند.

"من ساخته شده این ویدئو به دلیل این نوع مانند قرار دادن تمام خاطرات با هم و فقط قادر به نه تنها رسیدن به تیم من اما رسیدن به تیم های دیگر در اسپوکن و در سراسر واشنگتن – اما پس از آن نیز فراتر از آن به دلیل رقص فراتر حتی دولت ما.

"رقص جامعه خیلی نزدیک این که آیا شما در واشنگتن یا آیداهو و یا هر کجا که. همه ما باید یک ارتباط و رقص و شور و شوق برای رقص."

"او فقط مانند یک رهبر خوب و قوی رهبر" راجرز رقص مربی تیم آماندا Belote گفت. "همیشه تلاش می شود بهترین حالت به دنبال بهترین در همسالان خود. فقط یک فرد فوق العاده."

Belote تا به حال ستایش بالا برای کاپیتان.

"او فقط بسیار الهام بخش در مورد اینکه او چگونه آگهی" او گفت:. "او قطعا منجر به عنوان مثال در که او همیشه آماده و همیشه در صف مقابل در مورد آنچه که او طرز فکر است. منظورم این است که اگر او را از داشتن یک روز سخت او را مانند " هی بچه ها داشتن یک روز سخت است. اما من هنوز هم در اینجا و من در تلاش هستم پس فقط با من کار می کند.'

"من فکر می کنم آن را بسیار بزرگ در یک رهبر را نیز پذیرفت زمانی که آنها نیاز روز سخت."

اما Tran نمی خواهید برای محدود کردن حمایت از او به رقص تیم. او ایجاد Instagram و Facebook صفحات به همه راجرز سالمندان یک فرصت برای ارسال dedications و با تشکر از همکلاسی ها و معلمان و خانواده ها است.

"من تو را دیدم این ایده از طریق چند تن دیگر مدارس," او گفت:. "این فقط نوعی از تجلیل از سالمندان و آنچه را در برنامه های بعدی بودند که در آن آنها در حال رفتن به کالج. و بنابراین من گفتم: "خوب راجرز ندارد که. من احساس کردم که نیاز داریم به این دلیل که چرا مانند هر مدرسه است و ما نمی.

"این واقعا سرگرم کننده بود برای دیدن همه با من تماس بگیرید و فقط مانند 'با تشکر از شما بسیار برای انجام آن است.' آن را حداقل من می تواند انجام دهد به خصوص با مدیران و معلمان واقعا مشغول چیزهای دیگر. بنابراین من قادر به تشخیص (همکلاسی) در سراسر شبیه به این قرنطینه بود و نوع ویژه ای برای من است."

Tran گفت: در آغاز همه گیر او برگزار شد از امید برای بازگشت به مدرسه و رقابت اما زمانی که حرف آخر آمد که کلاس و ورزش لغو شد, او آن را در زمان دشوار است.

"من میخوام صادقانه – من در زمان این لغو نه تنها من ارشد سال, اما به خصوص, رقص, واقعا, واقعا سخت است" او اعتراف کرد.

"زمانی که دولت لغو شد که صدمه زیادی به خاطر من انجام شده است و برای تمام چهار سال و ما آن را به دولت چهار سال است."

این تیم در زمان مقام سوم در سال گذشته برای آن hip-hop معمول و برای اولین بار در تاریخ برنامه این بود که با در نظر گرفتن سه متفاوت روال به دولت رقابت است.

"بنابراین وجود این نوع مانند, تاریخ, شما می دانید, برای راجرز که ما در ساخت" او گفت:.

ترنسپاندر به حال امید زیادی برای دولت رقابت است.

"ما به ثمر رساند تا در هر سه روال ما فکر می کردند که ما تا به حال یک شات در بالا قرار دادن (در دولت) در تمام امور روزمره" او گفت:. "بنابراین قادر به دیدن آنچه که ما می تواند انجام شود وجود دارد آن هم از نوع فقط در سمت چپ ما."

یکی از اجراهای خود بود "نشان می دهد روزمره" است که تولید استادانه درست شده با کنسرت بربس نه بر خلاف یک تولید تئاتر که نیاز به کمک و حمایت از پدر و مادر ،

"نه تنها (رقصنده) احساس دل شکسته اما ما پدر و مادر و همچنین" Tran گفت. "پس آنها را از دیدن آنها صدمه دیده است و همه کار سخت خود را قادر به نمایش گذاشت ... این ضربه سخت است."

"(Tran) و خانواده اش قرار داده اند مقدار زیادی از زمان و تلاش و پول به (تولید)," Belote گفت. "و او شخصا به سرمایه گذاری زیادی از زمان را در آن. بنابراین او بسیار ناراحت نمی شود قادر به دیدن که رفتن به ثمر با همه چیز اتفاق می افتد."

Tran گرفت تا گلف فقط در این سال و سعی کردن برای این تیم است.

"من آن را دوست داشتم خیلی," او گفت:. "من رفتم با stepdad من و ما یک زن و شوهر دور و آن را فقط سرگرم کننده است. بنابراین نه تنها قادر به ببینید که در آن من می توانم در گلف, آره, آن سخت است."

این ورزش جدید است که چیزی Tran در حال رفتن به نگه دارید تا با.

"آره قطعا" او گفت:. "من آن را خیلی دوست دارم. من نمی دانم در مورد بودن در یک تیم و یا هر چیزی اما قطعا بازی با خانواده من است."

راجرز ارشد رول تماس بگیرید

بیس بال: ضد Aine میسون Bishoff, Cayson آبجو Naki Jorju ایان Searls هارون استوارت. سافتبال: Brianna Vann, Shalinda جان. فوتبال پسران: رابین Gurung, رندی Scharff, Victoire Wilondja. پسران تنیس: آدم Alqureishi میسون Connerley, Daryus lauren mora, Rhys بعد مایکل Foehringer تایلر Fogelquist, Dylan تپه برایس تپه Chalee Moua تاد شاو. دختران تنیس: Jadien اشبی اما بلکول Kelie Esmieu ایمان Guieb تریسی Ha, سامانتا دستگیره, Seenam Mohamad, Rhiannon نیکلاس Emmerance Nyiramugisha Elisa, Onder امیلی پارک مونتسرات پرز Susmita Pradhan در الندرا رودریگز, آمنه گفت: نوسان شیفر, سوفیا Sibulo, Loreen Wilondja, Jayrene ژنگ. پسران گلف: داستین زیر زنانه, جوزایا لوری کنی Thiefault, الی, تورس, دیل VanGorder. دختران گلف: Naliyah سانچز دانا Tran. پسران آهنگ: یاسر احمد, دباغ Boedcher, Issak چول رایلی Funnemark, Devonte Johnson, Kenneth جردن, مایکل مالون الیاس رابرتز, Jakob Trantum. دختران آهنگ: Nebol Aleu, Nikyia اندرسون ابی برتون Shayla Howerton, Braigh کیلگور, Yeimi Mojica دورا Mwange Lidiya Pankova, Elyssia پری Kaytlyn رنو عدالت-Monique والتون Charline Wolindja.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب