Netflix بکشد می افزاید: 'Moesha' و شش دیگر سیاه و سفید کلاسیک کمدی به کتابخانه خود را - Thu, 30 Jul 2020 PST

در پاسخ به سال از فن تقاضا Netflix در حال ساخت تا خود را قوی سیاه منجر کتابخانه با کسب هفت معشوق سیاه و سفید ک

توسط NASERINEWS در 9 مرداد 1399

در پاسخ به سال از فن تقاضا Netflix در حال ساخت تا خود را قوی سیاه منجر کتابخانه با کسب هفت معشوق سیاه و سفید کمدی.

کلاسیک نشان می دهد از دهه 1990 و اوایل aughts شامل "Moesha" آن spinoff از "Parkers" و همچنین "بازی" "خواهر" "دختر" "Half & Half" و "یک در یک" این پرچم در حال اهتزاز چهارشنبه اعلام کرد.

"Moesha," نوجوان طنزهای بازیگران R&B خواننده Brandy آغاز می شود جریان شنبه. دیگر برای اولین بار خواهد بود مبهوت بین Aug. 15 Oct. 15.

Netflix اعلام شد به همراه ستاره نکردم تصویری mashup از سری های متعدد بازیگران.

"من فراتر از فروتنی و افتخار در چه مقدار از طرفداران همچنان به سوار سخت برای (این نشان می دهد) سال بعد و چگونه آن را ساخته شده تاثیر بسیار زیادی در فرهنگ" بازیگران گفت. "این نشان می دهد تغییر چهره از تلویزیون به عنوان ما آن را می دانم. و آن را کمک می کند تا برای سازندگان هر دو در جلو و پشت دوربین است. آن را به ما ارائه داده با قادر بودن به در خانه های مردم در سراسر جهان است."

Tracee Ellis Ross, رابرت Ri'chard Tia Mowry, Coby Bell, پوچ سالن والری Pettiford و سیسیل جانسون در میان کسانی که به شرکت در تصویری که به اشتراک گذاشته لحظات مورد علاقه خود را نشان می دهد.

"این نشان می دهد ما خنده و گریه و آواز خواندن همراه با کسانی که جاذب آهنگ تم. و بیشتر از همه ما احساس ما شاهد خودمان را بر روی صفحه نمایش – در برخی از موارد برای اولین بار گفت:" بیانیه ای از برادلی ادواردز, Netflix محتوای کسب و مدیر و Jasmyn Lawson, مدیر قوی سیاه منجر شود. "هر هفته ما قادر به اتصال به دیدن مردم و خانواده ها و دوستان است که شبیه ما و شخصیت های که هر روز یو پی اس و فراز زندگی منعکس زندگی سیاه یک روش معتبر."

در ماه ژوئن و در جریان غول پیکر, اضافه شدن یک سیاه زندگی موضوع بخش به سبک خود در پاسخ به بینندگان علاقه عناوین مرتبط با نژادی و بی عدالتی تبعیض و نژادپرستی نظاممند. که خبر آمد به عنوان بینندگان مشخصی برای بارها بدخیم فیلم "کمک" پس از مرگ جورج فلوید.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب