مجسمه سیاه معترض جایگزین سرنگون انگلستان تاجر برده

لندن (AP) — یک هنرمند ساخته یک مجسمه از یک زندگی موضوع معترض در بالای ازاره در شهر بریستول که قبلا اشغال شده ت

توسط NASERINEWS در 25 تیر 1399

لندن (AP) — یک هنرمند ساخته یک مجسمه از یک زندگی موضوع معترض در بالای ازاره در شهر بریستول که قبلا اشغال شده توسط یک مجسمه از یک تاجر برده.

مارک کوین ایجاد زندگی به اندازه رزین و جراحی مثل جن رید یک مبارز عکس ایستاده در ستون پس از تظاهرکنندگان کشیده پایین مجسمه ادوارد Colston ریخته و آن را در بریستول را هاربر در 7 ژوئن.

مجسمه با عنوان "افزایش قدرت (جن رید)" ساخته شد و قبل از سحر روز چهارشنبه بدون نیاز به تایید از مقامات شهرستان.

رید که به بازرسی شباهت او گفت: "آن چیزی که من را پر می کند با غرور و افتخار است."

"من فکر می کنم این شگفت انگیز است," او گفت:. "به نظر می رسد مانند آن متعلق وجود دارد. به نظر می رسد مانند آن بوده است وجود دارد برای همیشه لطفا برای."

Colston بود 17th-century تاجر که به ثروت حمل و نقل بردگی آفریقایی در سراسر اقیانوس اطلس به آمریکا در بریستول مبتنی بر کشتی. پول خود را بودجه مدارس و موسسات خیریه در بریستول 120 مایل (195 کیلومتر) در جنوب غربی لندن است.

سرنگونی مجسمه خود را بخشی از یک جهان فرضی با نژاد پرستی و برده داری موجب مرگ یک مرد آمریکایی جورج فلوید در دست پلیس در مینیاپولیس است.

کوین یکی از بریتانیا شناخته شده ترین مجسمه سازان گفت: رید به حال "ایجاد مجسمه هنگامی که او ایستاده بود در ازاره و مطرح بازوی او در هوا. در حال حاضر ما در حال متبلور است."

مقامات شهرستان صید این Colston مجسمه از بندر و می گویند از آن خواهد شد قرار داده شده در یک موزه همراه با پلاکارد از زندگی ماده تظاهرات.

بریستول شهردار ماروین ریس بازیگران شک در این که آیا این تندیس جدید خواهد بود مجاز به ماندن کرد که در آن "کار و تصمیم مستقر در لندن هنرمند."

"آینده از پایه ستون و آنچه بر روی آن نصب شده باید تصمیم توسط مردم از بریستول" او در بیانیه ای گفت.

"این خواهد بود انتقادی به ساخت یک شهرستان است که به کسانی که در حال وجد آمدیم در مجسمه کشیده پایین کسانی که همدردی با حذف آن هستند اما تاسف در چگونه از آن اتفاق افتاد و کسانی که احساس می کنید که در آن حذف آنها از دست داده ام یک تکه از بریستول می دانند و به همین دلیل خود را دارند."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن