پیروزی دیگر می افتد به Keselowski دامان در لحظات پایانی

بریستول, TENN.—Brad Keselowski خود را به ارث برده دومین پیروزی این فصل هنگامی که تعقیب الیوت و جوی afton wagne

توسط NASERINEWS در 12 خرداد 1399

بریستول, TENN.—Brad Keselowski خود را به ارث برده دومین پیروزی این فصل هنگامی که تعقیب الیوت و جوی afton wagner برخورد آنها به عنوان مسابقه برای پیروزی یکشنبه در Bristol Motor Speedway.

Keselowski بود در سوم با دامان و به نوبه خود باقی مانده زمانی که او زنان را به دومین پیروزی خود را در سه جام رقابت کنند. Afton wagner پاک کرده بود الیوت برای سرب با سه دور باقی مانده اما الیوت بود وسیله او را در حالی که به دنبال دومین پیروزی در سه روز.

آنها از تماس سوم و چهارم به نوبه خود و در حالیکه به دیوار به عنوان Keselowski تضعیف گذشته با دامان باقی مانده است. او تا به حال فقط یک سفر در اطراف .533-مایل بتن صحنه یا میدان گاوبازی به پیروزی.

Keselowski در قرارداد سال با تیم Penske کردم اولین پیروزی فصل گذشته یکشنبه در کوکا کولا 600. الیوت شد و در حدود دو دور به دور از برنده هنگامی که یک احتیاط پرواز کرد و Keselowski به ارث برده شود زمانی که الیوت بازمی گردد.

Keselowski برگزار شد که پیروزی در الیوت هزینه و در حال حاضر اولین راننده به برنده چندین مسابقه در پنج جام حوادث پس از نسکار از سر گرفته مارس 17.

"چیزهای زیادی وجود دارد که در جهان من فقط خدا را شکر من به عنوان یک راننده خودرو مسابقه ای و انجام این کار" Keselowski گفت: پس از دادن فورد سوم آن پیروزی در پنج مسابقه.

Afton wagner به پایان رسید 21 و الیوت شد 22. Afton wagner خیره الیوت را به عنوان دو صعود از اتومبیل های خود را, اما الیوت نگاه هرگز خود را در جهت. پس از afton wagner تا به حال بازیابی خود اجباری ماسک صورت او نزدیک الیوت برای یک مکالمه کوتاه.

"او غرق من" afton wagner گفت. "یک عذرخواهی ساده ... یک مرد و می گویند:" من بد است.' من تا به حال به زور عذرخواهی که به من فقط کودکانه است."

الیوت را سرزنش پس از بحث.

"Awww فقط رفتن برای پیروزی" الیوت گفت. "من قطعا را سرزنش می کنند. من فقط رو شل کردم و به او."

Clint Bowyer دوم شد و خود را برای بهترین پایان در یک سال و یک 1-2 پایان برای فورد در حالی که Jimmie Johnson سوم شد و در یک شورلت. Kyle Busch و اریک جونز گرد کردن به بالا و پنج در یک جفت از تویوتا برای Joe Gibbs Racing.

رایان Blaney تا به حال یک ماشین قوی اولیه و چراغ 60 دور اما سقوط کرد در حالی که تعقیب هم تیمی Keselowski برای سرب در مرحله دوم. Blaney به نظر می رسید به دریافت بیش از حد بالا در مسیر جابجا شدم به دیوار و پس از آن ضربه Ty Dillon.

Blaney رفت و به بریستول آینده back-to-back مقام سوم پس از اتمام اما زخم تا آخر.

"من فکر نمی کنم من که بالا و ناگهان همه از یک ضربه نرم و صاف کردن نقطه" Blaney گفت. "من فکر می کردم ما برای رفتن به OK و سپس ما رو نابود حدود شش ثانیه بعد. که فقط بریستول."

بیشتر ورزش در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید این آخرین در برگها جیز رپتورز و بیشتر با ستاره های ورزشی عناوین خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر

آن را یکی دیگر از خشن مسابقه برای ریکی Stenhouse جونیور که در بازگشت از سه فقیر پس از اتمام با یک چهارم جای پنج شنبه شب در شارلوت. او در حال اجرا بود آبرومندانه در پایان این مرحله تا زمانی که تماس از جانسون باعث چند تصادف ماشین و زدم چهار رانندگان Stenhouse شامل خارج از مسابقه است.

"ما فقط سقوط کرد" گفت: Stenhouse که غرق در اولین دامان نسکار مسابقه اول بازگشت. "این یک بد شانسی است. من احساس می کردم که ما تا به حال واقعا خوب شات در مسابقه آنها را برای پیروزی است."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن