بازگشت به بازی برنامه و چگونه آنها ممکن است کار تسلط آخر هفته پست

شما باید تمام شده فوق العاده شلوغ در هفته گذشته به دلیل این است که اکثر نسخه ناقص از طریق مکاتبه با ما دیده ای

توسط NASERINEWS در 25 خرداد 1399

شما باید تمام شده فوق العاده شلوغ در هفته گذشته به دلیل این است که اکثر نسخه ناقص از طریق مکاتبه با ما دیده ایم در یک زمان طولانی.

اما در اینجا شما به سوالات خوب پاسخ این است که به خوبی به عنوان من می تواند انجام دهد و ما کار گرفتن از یک نمونه بزرگتر برای هفته آینده.

-

س: در صورت عدم وجود بسکتبال من تبدیل شده اند کاملا معتاد به پخشهای جدید ستاره های موسیقی راک استانی بهداشت افسران. گهگاه جهان برخورد می کنند و یک مثال شرح زیر است.

در 10:00 دقیقه علامت متصل کلیپ افسر ارشد پزشکی سلامت برای نوا اسکوشیا دکتر رابرت عجیبی برجسته و قابل توجهی سالگرد یک سال با neckwear Serge Ibaka افتخار خواهد بود و, er, روابط است که به مقاومت به Covid-19:

شما دقیق برخی از رپتور-مسائل خاص با پیشنهاد راه اندازی مجدد. به عنوان جزئیات نشان داد چه خواهد شد شما را برای تماشای در لیگ احساس ؟ آیا لیگ قصد اجرای طرح خود گذشته CDC?

James A., ویکتوریا

PS: سلام Lorie و تشکر در نقطه پست. قدم زدن با کانال برای من.

یک: اول من رو خوب توجه داشته باشید از ما دوستان لری که قدردانی از افکار و کلمات و به خوبی انجام می دهند این روز است.

NBA است که واقعا می روم و هیچ سنگ نمیماند که پشت در بررسی پروتکل های بهداشت و تست برنامه های. که شامل صحبت کردن به سلامت خود کارشناسان CDC و کارشناسان مستقل در اپیدمیولوژی و بیماری های ویروسی.

من نمی دانم که چه برنامه های آنها در نهایت در جای خود قرار داده اما من نمی دانم که آنها را تنها پس از مشورت های گسترده روند.

-

س: سلام داگ
قدردانی شما از جمله سوال من هم یکشنبه گذشته و امروز ایمیل انفجار اما متاسفانه این موضوع موجب ناراحتی از مرز هنوز باقی مانده است. به عنوان طولانی به عنوان آن را بسته به شهروندان غیر ایالات متحده چگونه Siakam, Gasol, Ibaka, بوچر Anunoby, Brissett و هر تعداد از کارکنان/تیم پشتیبانی به اورلاندو? من درک است که همه آنها می خواهم فراموش مناسب quarantining و متلاطم پس از ورود اما به عنوان چیزهایی که امروز ایستاده درک من این است که هیچ راهی وجود دارد برای آنها به لحاظ جسمی عبور از مرز وجود دارد ؟ من دوست دارم برای آنها را به حرکت lock, stock and بشکه به اورلاندو و دفاع از عنوان خود اما از امروز من تحت فشار به ببینید که چگونه است که اتفاق می افتد بدون نوعی از تقدیر ویژه ای که باز می شود تا یک کل می توانید از کرم ها.
با تشکر مثل همیشه برای همه چیز شما را انجام دهد
آلن Thornhill

یک: این واقعا یک مسئله رفتن به ایالات متحده آمریکا. شده است وجود دارد هرگز یک قرنطینه در محل برای بازدید مردم از سراسر کانادا برای اهداف کار همواره معاف و مجاز و در حالی که من نمی دانم دقیق مهاجرت و وضعیت کار هر غیر آمریکایی بازیکن NBA آن بوده است هرگز در اشاره به مسئله رفتن به آمریکا

نگرانی من و رپتورز بود که همیشه دولت کانادا مقررات و من درک می کنم آنها ممکن است کاسته مدت کوتاهی.

-

س: سلام داگ

شما به ارمغان آورد تا در مقاله خود را روز شنبه رای گیری shenanigans که اتفاق افتاده در جنوب مرز. همه ما می دانیم که وجود دارد مقدار زیادی از ریشه دوانده مسائل با ما و این مرا اذیت به پایان است که آنها نمی توانند و یا نمی خواهید برای کشف این چیزها را. تا آنجا که ما در "سرزمین آزادی و فرصت" من از پدر و مادرم که آنها تصمیم به آمدن به کانادا به جای ما. هر بار که آن را می آید به رای آن را به من طول می کشد (و من مطمئن هستم که بیشتر از دیگران) کمتر از 5 دقیقه به رفتن به یک ایستگاه رای گیری صبر صفر دقیقه و برخورد بدون مسائل. ما بسیاری از چیزهایی است که کار خوبی برای ما در اینجا آن را می سازد من کمتر و کمتر به احتمال زیاد به می خواهید برای دیدن که ما در آینده نزدیک. هیچ سوال وجود دارد من حدس می زنم فقط بیشتر از حمل از سرخوردگی خود را.

در حال حاضر برای بسکتبال – شما ذکر صفحه اصلی-دادگاه مزیت است. من خواندن بسیاری از ایده های مختلف از نحوه ارائه آن است. چه هستند برخی از راه واقع بینانه شما فکر می کنم ممکن است آن را اجرا (و یا اجرا نشده)? آن است که یک عامل بزرگ و نداشتن صفحه اصلی دادگاه واقعا یک نقطه ضعف بزرگ به دور است.

یکی دیگر از سوال -- در حال حاضر که بسکتبال اخبار چیدن من دیدم شما یه چیزی نوشت در روز سه شنبه! شما در حال رفتن به تغییر برنامه های معمول خود را در حال حاضر که بیشتر اخبار trickling ؟

Bryan

یک: من فکر می کنم ایالات متحده آمریکا شکسته است و من امیدوارم که نه فراتر از تعمیر و رنج می برد از یک ویرانگر فقدان رهبری است.

در مورد تنها منطقی homecourt مزیت چیزی که من می توانید ببینید کار این است که به این تیم بالاتر با دانه اول در اختیار داشتن هر یک از سه چهارم نهایی و حتی که یک بیت از یک کشش. سایر ایده ها – اضافی مربی چالش های اضافی تیم ناپاک به نام دو به مراتب بیش از حد غلط انداز برای من. اینها زمان های عجیب و غریب هیچ چیز در حال رفتن به کامل و یا "عادی" و ما فقط باید به قبول آن است.

من انجام شده است صبح وبلاگ هر دوشنبه چهارشنبه و جمعه و ایمیل در روز یکشنبه و احتمال ماندن با این برنامه در حالی که برای. بقیه هفته – مانند سهشنبه داستان کردن نیک پرستار کنفرانس – گشوده خواهد شد به عنوان اخبار دیکته.

-

س: خوب شب داگ

امیدوارم که همه به خوبی با شما و شما و شما مشتاق به بازگشت به واقعی نوسان از چیزهایی که در حال حاضر که لیگ یک تصمیم.

دو چیز امروز - شما واقعا به من بوت و زنگ خطری نظر خود را در کیسه مراسلات پستی در مورد "اجازه دهید که همه شرکت های فراموش امسال و سال آینده آغاز می شود". من چند بار گفته اند قبل از آن که لیگ باید به سادگی فراموش نکنید این سال است. گمان می کنم بسیاری از ما در نظر بگیرید حتی بالاترین پرداخت بازیکن فوق العاده غنی و نخواهد مالی. با تشکر برای بوت.

دوم این ویدئو قرار داده رپتورز پوشش "من نمی توانم نفس". یکی دوباره آنها نشان داده اند که چگونه فوق العاده ای در این تیم است - از بالا به پایین. آن نیاز به توان گفت در دو هفته گذشته واقعا باز کردن چشم خود را به نژاد پرستی است که شایع در سراسر جهان است. امیدوارم این ویدئو باز خواهد شد تا چند مغز و قلب است.

باب

یک: وجود دارد یک تن از عوامل در بازی با هر گونه از سرگیری بازی های فرعی تاثیر بستن همه چیز را برای محیطی کارگران مطمئن است یکی از آنها است. لغو یک فصل نیز به هزینه های زیادی از تیم کارگران شغل خود را از من شک.

بیشتر رپتورز بینش در صندوق پستی خود را

جزئیات منحصر به فرد تجزیه و تحلیل هر هفته از خبرنگار که پوشش رپتورز از آغاز با داگ اسمیت در خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر

رپتور چیزی که واقعا قدرتمند بود ؟

-

Q; سلام داگ

من اعتماد است که شما در حال انجام هست ؟

داگ, من شروع به تعجب می کنم اگر ما واقعا دیدن NBA فصل شروع دوباره ماه آینده. COVID-19 موارد خونتان در فلوریدا و اعداد نشان می دهد هیچ نشانه ای از کم کردن سرعت. و از یک عملی تر دیدگاه من اعتقاد ندارم که بازیکنان NBA مایل به زندگی می کنند یک کلاس monk-مانند وجود برای سه ماه به بازی بسکتبال در مقابل هیچ طرفداران. من فکر می کنم که در این مورد, دست دادن, شیوه زندگی, عشق و نفرت نیاز و یا اصرار به بازی بسکتبال است.

من همیشه نگاه به جلو به کار خود را.

صمیمانه

Robert H. Vokac

یک: وجود دارد بسیاری از چیزها را به ملاحظات ما شناخته شده در تمام طول.

تلفات از منزوی بودن برای هفته ها بود که همیشه رفتن به بالا در لیست ما شاهد این هستیم که.

من فکر می کنم آنها از سر گرفته خواهد شد اما هرگز به عنوان آسان به عنوان گفت: "هی اینجا در این تاریخ و آماده برای رفتن' و وجود خواهد داشت برخی از مذاکره.

-

س: سلام داگ

ارائه دو سنت در 'بازگشایی' از ورزش حرفه ای. من تجربه یک فرد با COVID19: hoarking بیاختیار برای نفس نفس نفس زدن, غرق شدن. C19 جدی است فراتر از هر چیزی من تا کنون شناخته شده است.

باید NHL 'بازگشایی' هزاران نفر از بازیکنان/کارکنان و صدها نفر از هزاران نفر از طرفداران خواهد بود در یک نرخ بالاتر از خطر مرگ. به نظر من این انتخاب به 'بازگشایی' است بیش از حد نسخه رولت روسی است. خدای ناکرده (HF) می گویند میچ Marner یا کسی را جلب رنج می برد و سپس می میرد در 5 روز. پس هیچ چیز در C19 'مدیریت' تغییر کرده است از مارس 13, آیا شما هنوز هم فکر می کنم آن را یک ایده خوب (HF) در حقیقت پس از آقای Marner می میرد?

کوین تورنتو

یک: وای شما رنگ نسبتا تیره و رک و پوست کنده مسخره تصویر که در آن از سر گیری از ورزش حرفه ای نگران است. واقعا تاریک است.

و با حق سلامت پروتکل های ایمنی و تست در محل به miti9gate خطر و با همه موافقت آنها را من خوش آمدید بازگشت همه ورزش حرفه ای.

و حمایت از آن است.

من هیچ سرنخ در چه گوشه ای از ذهن خود شما تصور کنید که "هزاران نفر از بازیکنان/کارکنان و صدها نفر از هزاران نفر از طرفداران خواهد بود در یک نرخ بالاتر از خطر مرگ" اما من می خواهم به دور ماندن از وجود دارد اگر من به شما بود.

-



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب