'شما باید مراقب باشید': NHL تیم با احتیاط از سربار بازیکنان پس از استراحت طولانی

براد Treliving شوخی به تازگی NHL مربیان فقط نیاز به یک زن و شوهر تصویری جلسات به آماده شدن برای یک حریف پیدا ک

توسط NASERINEWS در 22 تیر 1399

براد Treliving شوخی به تازگی NHL مربیان فقط نیاز به یک زن و شوهر تصویری جلسات به آماده شدن برای یک حریف پیدا کردن یک ضعف اصلاح مشکل و یا اضافه کردن چین و چروک خوردن.

بنابراین آنچه در مورد 142 روز است ؟

"هر بازی ممکن است در نهایت 0-0," شعله کلگری مدیر کل پکتیا میباشد.

با تابستان اردوگاه های آموزشی مجموعه ای برای باز کردن دوشنبه به عنوان NHL lurches رو به جلو در طرح خود برای راه اندازی مجدد یک فصل متوقف در آهنگ های خود را چهار ماه پیش توسط COVID-19 وسوسه ممکن است به بهار یک یا دو شاید یک قدرت جدید-بازی بازی های راه اندازی و یا نیشگون گرفتن و کشیدن به مجازات کشتن — زمانی که بازی بازگشت Aug. 1.

مربیان برای حضور 24 تیم به مجموعه ویژگی در لیگ بازگشت به حال زمان کافی برای طرح اشفتگی فکری موقتی و ارزیابی مجدد سیستم خود و فهرست اسامی. 16 شرکت در بهترین پنج دور مقدماتی شناخته شده برای نزدیک به هفت ماه است که حریف آنها می شود پوشش در مقابل اگر لیگ رو به بالا و در حال اجرا است.

اما انتظار نداریم که برای دیدن تغییرات گسترده — به خصوص در اوایل از مردان ایستاده در پشت میز در این عرصه خالی در تورنتو ادمونتون یک بار جن کاهش یافته است.

آنها به اندازه کافی به نگرانی در مورد زمانی که آن را می آید به خود بازیکنان است.

"هر مربی در حال رفتن به نگاه و شکستن حریف و یک بازی برنامه ریزی برای حمله به" ادامه داد: Treliving که باشگاه را در وینیپگ جتز در دور مقدماتی. "اما به دلیل منحصر به فرد بودن این زمان وجود دارد بیشتر از تمرکز به دریافت تیم خود را آماده است. من به یاد داشته باشید سال گذشته در حال آماده شدن برای بازی های حذفی است و ما در حال نشستن وجود دارد, رفتن, " چه هستند که ما می رویم به مدت چهار روز بین ما گذشته به طور منظم فصل بازی (و برگشتی)?'

"ما فکر کردیم که ما تا به حال دو ماه برای آماده سازی در سال گذشته و ما در برخورد با چهار روز. شما در حال برخورد با چهار ماه اینجا. بنابراین تمرکز برای 24 تیم است که چگونه ما را دریافت کنید تا به سرعت ؟ چگونه ما به ما 'A' بازی زمانی که ما بازی نمی،"

مانند بسیاری از تیم Montreal Canadiens سر مربی کلود ژولین و کارکنان خود را ملاقات کرد از راه دور از طریق ویدئو کنفرانس به طور منظم پس از NHL به حالت تعلیق برنامه به دلیل همه گیر در اواسط ماه مارس.

و پس از آن اعلام شد آنها می شود رو به پیتسبورگ پنگوئن ها در دور مقدماتی آن آماده سازی ramped تا به طور قابل توجهی.

"من یک مؤمن است که به عنوان یک مربی شما می تواند هرگز بیش از حد اطلاعات آنجا که شما می توانید بزرگ است" Julien گفت. "بخش مهم این است آنچه که شما به اشتراک گذاری خود را با بازیکنان. که در آن شما باید مراقب باشید."

پنگوئن سر مربی مایک سالیوان گفت: تمرکز خود را خواهد بود دادن زنگ و گروه خود را آماده برای یک وضعیت است که دیدن تیم از صفر به 100 در مدت زمانی کوتاه.

"وجود دارد چالش های قابل توجهی از نظر طرز فکر و مطمئن شوید که ما از تابستان هاکی حالت یا اجتماعی فاصله اسکیت به رقابتی واقعی هاکی," او گفت:. "از آنجا که این چیزی است که ما در حال رفتن به مواجهه با در یک دوره کوتاه از زمان."

اما Toronto Maple Leafs جناح ژاک هایمن که باشگاه را به صورت Columbus Blue Jackets در دور مقدماتی به صورت یک نقطه در حد معمول 16-تیم پلی آف هنوز هم معتقد است وجود دارد می تواند برخی از تغییرات ظریف در سراسر لیگ.

"این است که ناشناخته," او گفت:. "هنگامی که شما از فصل به طور منظم به پلی آف شما واقعا نمی نیشگون گرفتن و کشیدن بیش از حد, شما فقط نوع رول به پلی آف نورد کردن حرکت خود را از فصل به طور منظم. این است که کاملا متفاوت وحش که در آن چه شما را به تماشای چند ماه پیش ممکن است در این تیم است که شما در حال بازی در مقابل در تابستان. آن را تقریبا مانند یک نام تجاری در سال جدید با همان فهرست اسامی.

"آن را جالب خواهد بود تا ببینید که چگونه همه چیز معلوم اطراف لیگ با بلند اخراج."

Canucks defenceman کریستوفر Tanev گفت که او انتظار دارد ونکوور مربیان به مقدار زیادی برای به اشتراک گذاشتن در مورد مینه سوتا وحشی.

"من مطمئن هستم که آنها مقدار زیادی از اطلاعات او گفت:" با یک لبخند. "آنها می دانند هر جزئیات کمی در مورد تیم و هر بازیکن است."

وحشی اما نباید انتظار بیش از این اصول در طرف دیگر.

"آن را منحصر به فرد است که ما شناخته شده است که ما در حال بازی در اینجا در حالی که" مینه سوتا موقت سرمربی دین Evason گفت. "چالش حداقل برای گروه ما است و ما نمی خواهیم بیش از حد آنها را."

بوستون برونز هستند و در برابر موقعیت های مختلف به عنوان یکی از 4 تیم در کنفرانس شرق. آنها را در گرد رابین بازی در برابر واشنگتن خلیج تمپا و فیلادلفیا به تعیین ردیف 1 دانه که در کنار حذفی براکت اما برونز نمی خواهد می دانم که آنها در دور اول حریف تا بعد از مسابقات مقدماتی.

دریافت آخرین در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره از جمله به روز coronavirus پوشش با ما خبرنامه به ایمیل

ثبت نام در حال حاضر

"ما قصد داریم به معرفی یک کل بسیاری از مفاهیم جدید" بوستون سر مربی بروس کسیدی گفت. "حتی اگر شما تا به حال مقدار زیادی از زمان به رویای بسیاری از چیزهای مختلف من نمی دانم اگر آن را بهترین زمان — کوتاه برگرد با بسیاری از خط شروع به خراب بیش از حد با بازی خود را.

"ما در حال رفتن به سعی کنید به نگه داشتن آن را به عنوان ساده به عنوان ما می توانیم."

به صورت تمام وقت مربیان داشته اند که ممکن است در نهایت خود را به بهترین بازی.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن