مینیاپولیس افسر کار شخصی پس زمینه دقیق

سفید, مینیاپولیس, افسر پلیس متهم به قتل یک مظنون توسط دو زانو بر گردن او 19 سال کهنه نیروی با سابقه خدمات است

توسط NASERINEWS در 9 خرداد 1399

سفید, مینیاپولیس, افسر پلیس متهم به قتل یک مظنون توسط دو زانو بر گردن او 19 سال کهنه نیروی با سابقه خدمات است که شامل تیراندازی حوادث یکی از آنها منجر به مرگ و نزدیک به 20 شکایات.

درک چوین شد تمرکز عصبانی تظاهرات خیابانی و تحقیقات فدرال پس از او دیده می شد در تلفن همراه تصویری زانو بر گردن 46 ساله جورج فلوید برای تقریبا هشت دقیقه دوشنبه شب طی جنوب مینیاپولیس بازداشت به ظن عبور یک لایحه تقلبی. فلوید بود که شنیده شکایت که او نمی تواند نفس بود مرده بعد از آن شب در شهرستان Hennepin مرکز پزشکی.

یک مقدار سمت های مختلف از 44 سال مامور به تصویر کشیده شده در یک سال 2018 روزنامه پروفایل همسرش, Kellie یک زبان تایی پناهندگان بود که به دنبال تبدیل شدن به اولین همونگ خانم مینه سوتا است. او گفت: St. Paul Pioneer مطبوعات که آنها را ملاقات کرد زمانی که او کاهش یافته است یک مظنون در مینیاپولیس بیمارستان که در آن او کار می کرد.

"که تحت یونیفرم, او فقط یک پسر ضعیف وزن نما," او گفت:. "او مانند یک نجیب زاده. او هنوز هم باز درب برای من هنوز هم قرار می دهد کت من برای من. پس از طلاق من تا به حال یک لیست از must-haves اگر من تا به حال در یک رابطه, و او همه جا از آنها."

مینیاپولیس شورای شهر سوابق نشان می دهد که چوین moonlighted به عنوان یک دروغ بزرگ و فاحش در مرکز شهر آمریکای لاتین کلوپ شبانه. او در میان یک گروه از خبرنگاران که باز آتش در یک سلاح سرد مشکوک در سال 2006 پس از یک تعقیب و گریز که به پایان رسید که مظنون اشاره اره-off shotgun در آنها. مظنون Wayne ریس اصابت چندین بار و درگذشت. یک هیئت منصفه تصمیم به استفاده از زور توجیه بود.

دو سال بعد چوین شات ایرا Latrell Toles به عنوان او در پاسخ به یک اختلاف داخلی.

با توجه به مطبوعات پیشگام حساب این حادثه یک اپراتور 911 دریافت تماس از یک آپارتمان و شنیده ام یک زن فریاد کسی برای جلوگیری از ضربه زدن به او. چوین و یک افسر دیگر وارد همانطور Toles قفل شده خود را در حمام. چوین مجبور راه خود را به حمام. Toles رفت و برای چوین تفنگ و چوین او دو بار در معده است. Toles جان سالم به در برده بود و به اتهام دو فقره از انسداد.

چوین بود در میان یک گروه از پنج افسران در سال 2011 که در تعقیب یک آمریکایی هندی, Leroy مارتینز در یک مجتمع مسکونی پس از آنها خال خال او را در حال اجرا با یک تپانچه. یکی از افسران تری Nutter, شات مارتینز در تنه. مارتینز جان سالم به در برد. تمام افسران قرار داده شد در ترک اما تبرئه از هر گونه تخلف با رئیس پلیس تیموتی دولان گفت: آنها در عمل "مناسب و شجاعانه."

آنلاین شهرستان سوابق همچنین نشان می دهد که 17 شکایات واصل شده اند در برابر چوین که اخراج شد روز سه شنبه همراه با سه نفر دیگر از افسران بودند که درگیر در Floyd بازداشت. شانزده شکایت بسته شد با نظم و انضباط. باقی مانده شکایت تولید دو نامه از سرزنش و توبیخ رسمی. پرونده را شامل نمی شود هر گونه اطلاعات در این ماده از شکایت.

کمتر شناخته شده است در مورد سه تن دیگر از افسران درگیر در Floyd بازداشت.

آنلاین سوابق دادگاه نشان می دهد که افسر نگهبانی در صحنه Tou Thao شد شکایت کرد و در دادگاه فدرال در سال 2017 به اتهام نیروی بیش از حد. با توجه به طرح دعوی در دادگاه Lamar فرگوسن ادعا Thao و شریک زندگی خود را متوقف و او را به عنوان او در راه رفتن به خانه در سال 2014 بدون هیچ دلیل و ضرب و شتم او. این شهر در نهایت حل و فصل دعوی در دادگاه برای $25,000.

شهرستان سوابق نشان می دهد شش شکایات واصل شده اند در برابر Thao. پنج بسته شد با نظم و انضباط. یکی باز می ماند. پرونده را شامل نمی شود هر گونه اطلاعات بیشتر.

توماس لین پیوست زور به عنوان یک دانشجوی دانشکده افسری در مارس 2019 با توجه به آنلاین شهرستان سوابق. هیچ اطلاعاتی در مورد J. Alexander Kueng خدمات تاریخچه بلافاصله در دسترس بود. شهرستان سوابق نشان می دهد هیچ شکایتی در برابر هر کدام از آنها.

وکلای مدافع برای چوین, Thao و Kueng نمی بازگشت پیام. لین وکیل Earl Gray کاهش یافته است به نظر.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن