دوقلوها آماده شدن برای "منحصر به فرد" MLB پیش نویس

چگونه شما قصد دارید برای یک پیش نویس که خود را سراغ قابلیت های صالح? و یا زمانی که شما نمی دانید که چگونه بسیا

توسط NASERINEWS در 22 اردیبهشت 1399

چگونه شما قصد دارید برای یک پیش نویس که خود را سراغ قابلیت های صالح? و یا زمانی که شما نمی دانید که چگونه بسیاری از دور پیش نویس خواهد بود ؟ و یا حتی زمانی که آن را ممکن است صورت گیرد ؟

این چیزی است که دوقلو — و هر لیگ اصلی بیس بال تیم در حال دست و پنجه نرم کردن با آنها به عنوان تلاش برای آماده شدن برای ماه آینده تازه کار, پیش نویس است که به شدت تحت تاثیر مداوم coronavirus بیماری همه گیر.

اگر وجود دارد یک معامله در بین لیگ و بازیکنان MLB انجمن است که می تواند نقل مکان کرد پیش نویس بازگشت به ماه ژوئیه انتظار می رود برای حفظ و اصلی خود را در تاریخ 10 ژوئن. به طور معمول 40 دور در سال جاری پیش نویس خواهد بود پنج.

"این قطعا یک هدف متحرک" دوقلوها سراغ مدیر Sean Johnson گفت. "ما فقط تلاش برای ماندن به عنوان زیرک به عنوان ما می تواند به آماده شدن برای هر انداخته می شود ما است."

دوقلو, تازه کار سراغ مدیر Sean Johnson اجرا خواهد شد اولین پیش نویس در ماه ژوئن امسال پس از کار کردن با دوقلوها از سال 2002.

هنگامی که دوقلوها پیشاهنگی رو گرفته جاده ها در مارس 12, جانسون در زمان یک گام به عقب و یک کار از خانه معمول با این تیم سراغ گروه. او در دیدار با سواحل غرب پیشاهنگی در جمعه میانه در روز سه شنبه و خاورمیانه روز چهارشنبه و سواحل شرق در روز پنج شنبه.

"ما انجام داده ایم که در شش هفته گذشته در حال حاضر به طوری که یک راه برای نگه داشتن بچه ها ما متصل مطلع نگه داشتن آنها را بررسی کنید در خوب بودن خود را (و) مطمئن شوید که هر کس انجام OK" جانسون گفت.

"ما تا به حال مقدار زیادی از زمان برای آماده شدن" او افزود: "بنابراین ما نگاه چگونه می تواند ما را فرصت طلب با زمان است که ما داشته باشد ؟ و مقدار زیادی از آن انجام شده است بسیاری از زمینه کار بر روی بازیکنان و صحبت با مربیان کالج که می دانید بازیکنان بهتر از ما انجام دهد."

تیم مجاز به مشاهده هر بازیکن جدید-تولید ویدئو, اما می تواند طلایه دار تصویری از بازیکنان شات از طریق مارس 27 جانسون گفت. آنها همچنین می توانند در برقراری ارتباط با بازیکنان از طریق تلفن یا تماس تصویری.

جانسون گفت: دوقلوها شروع به صحبت با پتانسیل وظیفه در زوم و ادامه خواهد داد به انجام این کار با 30 دقیقه تماس های انجام شده در طول چند هفته آینده.

"(ما) فقط در تلاش برای ارتباط با این بازیکن بپرسید هر گونه سوال مربوط است که ما باید" جانسون گفت. "این به ما اجازه می دهد برخی از واقعا خوب با بازیکنان و آن را واقعا مفید است. من فکر می کنم ما واقعا خوب استفاده از زمان ما تا به حال برای آماده سازی."

بزرگترین چالش این همه جانسون گفت: نبود یک بهار برای دیده بانی بازیکنان به خصوص دبیرستان standouts. تیم باید آرامش بیشتر با بازیکنان زیرا آنها بوده است و تماشای آنها برای سال. به عنوان یک نتیجه, پیش نویس است که انتظار می رود به لاغر کالج سنگین است.

اثرات coronavirus انتظار می رود برای حمل به آینده پیش نویس بیش از حد دبستان ویترین سراسر کشور در تابستان امسال دریافت لغو شد. بسیاری از بازیکنان مدرسه بالا در سال جاری باد رفتن به کالج به جای اینکه پیش نویس تقویت سطح از بازی.

به عنوان یک نتیجه از اتمام با 101 برنده در سال 2019 دوقلوها را انتخاب کنید 27th در آینده پیش نویس است. دوم خود را انتخاب کنید خواهد بود 59 کلی.

"ما فکر می کنم ما در حال رفتن به یک بازیکن خوب است که ما واقعا دوست دارم در هر دو میدارد" جانسون گفت. "در حال حاضر هر سال شما راه رفتن را به پیش نویس تفکر که منجی این است که کالج, استخر, است که راننده قوی از این پیش نویس برای مطمئن وجود دارد و قطعا می تواند گزینه برای تماس با ما با ما دو میدارد."

دوقلوها نیز با ابلاغ حدود 10 NFL تیم جانسون گفت: در مورد چگونه آنها خود را آماده پیش نویس که برگزار شد از راه دور در ماه گذشته برای یادگیری در مورد آنچه که خوب پیش رفت و آنچه از اشکالات به خصوص فن آوری, آنها ممکن است مواجه شده اند.

به صورت واقعی پیش نویس دوقلوها دارای دو طرح در محل. یکی به گسترش در هدف زمینه است. بیشتر احتمال دارد آنها خواهید بود به انجام همه چیز را از راه دور; جانسون گفت: مانیتور می شد را به خانه خود را به آماده شدن برای آن امکان.

"این بدیهی است که واقعا یک تجربه منحصر به فرد, اما من فکر می کنم گروه ما انجام داده است یک کار بزرگ از در نظر گرفتن چالش ها و تلاش برای پیدا کردن برخی از لنت نقره ای و برخی از راه های جدید برای رسیدن به می دانم که بازیکنان ما انجام یک کار خوب است که" جانسون گفت.

"کارکنان ما به انجام یک کار خوب واقعا حفاری در اطلاعات و پیدا کردن راه های جدید برای رسیدن به خط پایان در ارزیابی های خود از این بازیکنان است."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن