2 Fairchild تانکر به پرواز بیش از Spokane, CdA روز جمعه در افتخار از خط مقدم COVID-19 کارگران - سه شنبه, 07 مه سال 2020 PST

دو KC-135 Stratotankers از Fairchild پایگاه نیروی هوایی پرواز بیش از شهرستانها از Yakima به کار د لین در بعد ا

توسط NASERINEWS در 19 اردیبهشت 1399

دو KC-135 Stratotankers از Fairchild پایگاه نیروی هوایی پرواز بیش از شهرستانها از Yakima به کار د لین در بعد از ظهر جمعه به افتخار کسانی که مشغول به کار در خط مقدم از COVID-19 بیماری همه گیر.

"ما خدا را شکر برای بهداشت و درمان کارگران اولین پاسخ دهندگان اعضای نظامی و دیگر ضروری پرسنل در خط مقدم از COVID-19 تهدید گفت:" سرهنگ درک سالمی, 92 سوختگیری هوایی Wing commander, در بیانیه ای. "این پل هوایی است که یک چیز کوچک است که ما می توانید انجام دهید می گویند با تشکر از شما برای همه کار سخت خود را و همه یادآوری است که ما به عنوان یک جامعه همه در این با هم."

خدمه در این هواپیما شامل پرسنل از هر دو 92 سوختگیری هوایی بال و واشنگتن هوایی گارد ملی را 141st هوا سوخت گیری بال.

این روگذر شروع خواهد شد در ظهر با یک مقصد موسی دریاچه بیمارستان سامری و زمان ورود 12:22 بعد از ظهر با توجه به انتشار اخبار. به پرواز خود ادامه خواهد داد و از آنجا به Yakima Tri-Cities اسپوکن و کار د لین.

این تانکر در حال انتظار برای پرواز بیش از Shriners بیمارستان برای کودکان MultiCare Deaconess بیمارستان و قلب مقدس مرکز پزشکی در حدود 1:30 بعد از ظهر با توجه به انتشار اخبار. هواپیما را به پرواز بیش از, Kootenai, مرکز پزشکی در کار د لین در مورد 1:38 بعد از ظهر و سپس دایره به مشیت مقدس بیمارستان خانواده و Mann-Grandstaff VA Medical Center در اسپوکن در 1:45 بعد از ظهر

Fairchild گفت: ساکنان قادر خواهد بود برای دیدن این هواپیما از صفحه اصلی و باید برای جلوگیری از رفتن به نشانه و یا بیمارستان ها و جمع آوری در گروه های بزرگ. ساکنان در امتداد مسیر پرواز می توانید انتظار افزایش جت سر و صدا.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن