'هر کجا که شما هستند که در آن من بود': بازمانده سرطان می میرد از coronavirus - Thu, 05 Jun 2020 PST

در مه 27, رولان Heiss در زمان خود کوزه را به اتاق خواب خود را. پس Marolyn Heiss کرده این است که او چگونه صحبت

توسط NASERINEWS در 16 خرداد 1399

در مه 27, رولان Heiss در زمان خود کوزه را به اتاق خواب خود را. پس Marolyn Heiss کرده این است که او چگونه صحبت می کند با او.

او آرامش و احاطه او وسایل – طلا و جواهر-ساخت مهره ها در زیرزمین های مبلمان عتیقه خریداری شده از فروشگاه در مونتانا و لباس های حلق آویز در پیاده روی در گنجه.

آماده به آواز خواندن او خواندن شعر این آهنگ او تشکیل شده است ،

"این چیزهای کوچک در زندگی است که به معنای بسیاری برای من مثل عشق-نور در چشم شما که خیلی آسمانی," رولان بخوانید. "صدای قدم به قدم خود را به عنوان شما در حال پایین آمدن از سالن مناقصه لبخند که من گم شده ترین از همه است."

او احساس او تایید شده است. تحت نام مستعار خود را "ران Heiss," رولان شده است یک ترانه سرا از دبیرستان از جمله سرودن "از آنجا که من شما را دوست دارم." '60s گروه "بی گناهان" خریداری حقوق و rerecorded آن است. اما او نمی تواند آن را از طریق آخرین آهنگ بدون خفگی.

Marolyn درگذشت 72 در مارس 3, با توجه به یک لگن شکسته که تشدید به COVID-19 عوارض. بر خلاف اکثر coronavirus قربانیان او درگذشت در خانه احاطه شده توسط خانواده است.

رولان توصیف زندگی همسر خود را از 34 سال به عنوان "غیر معمول و بنابراین احتمالا جالب" بود که چیزی او را برداشت و بلافاصله هر چند از آن او را در زمان بسیار طولانی برای رسیدن به او را می دانم.

او برای اولین بار مواجه می شوند چرا که او یک بازگشت دانشجویی که ثبت نام در درام خود را در کلاس در اسپوکن جامعه ، یک احتمال وجود دارد که دو هرگز امر به معروف – رولان شنیده از یک دانش آموز که Marolyn بود با توجه به حذف کلاس های خود چون او نمی خواست به تریک در مقابل کلاس. او کشیده و او را کنار بگذارند و به او گفت گرفتن در مقابل کلاس بود که انتخاب او و خواست او را به ماندن.

بعد از کلاس بود که برای اولین بار از بسیاری از بار رولان را-به-بود او را شگفت زده کرد. نه تنها او را تا او بسیار خوب بود و رفت برای پیوستن به باشگاه درام. دوستی خود را شکوفا, چون رولان شد مشاور به عنوان به خوبی به عنوان مدیر پخش.

Marolyn را استعداد طبیعی است که هیچ جای تعجب – به عنوان رولان خواهد آمد به درک و بسیاری از عزیزان خود را بیان کردن – quick-witted, دوست داشتم به خنده و شناخته شده بود برای او off-the-کاف اظهارات ناشی از آشکار صداقت.

رولان گفت: laugh "نبود هرزه درایی و در همه آن فقط در آمد از کامل بودن به نحوی."

پس از او دیگر یک دانش آموز Marolyn نشان داد بخشی از داستان خود را به رولان چیزی است که آنها قادر به پیوند بیش از. زمانی که او بود 28, Marolyn بود در یک تصادف جدی. هر چند نه به عنوان جدی رولان دچار مغزي در طول زمان خود را با گارد ملی آریزونا.

در Marolyn مورد او افتاد از تخت یک وانت باعث هماتوم سابدورال. بخش بزرگی از چپ جمجمه جایگزین شد با یک ورق پلاستیکی. جراحان فکر نمی کنم که او زندگی می کنند و اگر او, او می تواند تا پایان در حالت رویشی.

"این یک معجزه بود که او جان سالم به در برد که گفت:" لیندا هولمز Marolyn بهترین دوست از سن 6.

اما Marolyn بهبود سدوف زمانی جهت یادگیری به صحبت کردن و راه رفتن و بازیابی خاطرات خود را اتصال مجدد چهره با نام. این امر می تواند به اندازه کافی ضربه برای هر یک عمر اما نیست که برای Marolyn. و بیش از زمان مجاز رولان دسترسی به بیشتر از زندگی خود را در تلاش. Marolyn مطرح شد در لیبی مونتانا توسط یک مادر بود که اولین فرزند او در 16 و ناپدری که درمان Marolyn ضعیف.

اما هولمز گفت: این او را متوقف نمی کند از اینکه شاد و سرگرم کننده, دختر فوق العاده حس شوخ طبعی است. شارلین Leckrone که یک سال جوانتر و همچنین رشد در لیبی شد دوستان با Marolyn هنگامی که او در کلاس هفتم بود. Marolyn محبوب بود و زیبا اما همیشه وجود دارد به قرض دادن یک دست به فلک زده.

"ما به سختی می تواند صبر کنید به ترک شهر" Leckrone گفت. "و من حدس می زنم آن را در تمام شهر های کوچک شایعات و من فکر می کنم ما هر دو احساس مانند زمانی که ما به سمت چپ برای شهرستان شما ناشناس است."

زمانی که Marolyn 18 ساله بود او باردار شد و با او پدر آنت ابراهیم. ابراهیم پدر بیولوژیکی پیشنهاد به Marolyn اما بعد از شکست نامزدی. Marolyn بود زندگی با پدر و مادر خود را, اما هنگامی که ابراهیم یک نوزاد بود, او متوجه شد این بود که ناسالم تنظیم شده ابراهیم به ماشین و سوار به سیاتل. مطمئن نیستید چه باید بکنید و یا که در آن به نوبه خود دو زندگی می کردند در حالی که Marolyn جستجو برای اشتغال است.

"او همیشه واقعا تلاش برای انجام کار درست و او قربانی زیادی برای که" ابراهیم گفت. "بدیهی است که اگر شما با قرار دادن یک کودک در ماشین و رانندگی در سراسر کشور در حال خواب در ماشین. من فکر می کنم در مورد آن لحظه. بدیهی است که من به یاد داشته باشید, آن, اما فکر می کنم در مورد آن."

وقتی آنت به 2 بود Marolyn ازدواج و دو سال بعد او پسر غنی کانلی. سه سال بعد از ازدواج به پایان رسید. Leckrone توصیف شوهر سابق به عنوان یک "ناز, حرکت تند و سریع." دوباره Marolyn شد یک مادر تنها. ابراهیم شاد خاطرات آن روزها. Marolyn تا به حال دو دوستان – هلمز یکی از آنها بود – که آنها نیز تنها مادران و کودکان و نوجوانان رشد کرد تا به هم تبدیل شدن به دوستان.

"او تا به حال دو نفر از دوستان و آنها یک ثابت در زندگی ما" گفت:. "و آن سه می خنده – آن را تقریبا مانند شما می بینید در یک فیلم از سه نفر از دوستان. و آنها را مانند سرگرم کننده بچه مثل عمه یا مادر سرگرم کننده که شما می توانید به صحبت."

ابراهیم گفت: مادر او پیچیده است و او فکر می کند Marolyn تا به حال بسیاری از شرم برای چیزهایی که او کار نمی کند از طریق. او دلسوز, اما او می تواند تیز. اما آنها نزدیک شد و گفت: بخشی از این بود چرا که Marolyn همیشه باز و صادقانه.

Marolyn ازدواج رولان چند هفته پس از ابراهیم از دبیرستان فارغ التحصیل شد. او خوشحال بود مادرش بود نمی تواند به تنهایی اما به دلیل فشار ابراهیم بودم و تمام انتقال می تواند مشکل باشد, او گفت:.

کانلی جوانتر بود و متصل به راحتی با رولان. کانلی گفت که او فکر می کند Marolyn برطرف شد که او در رولان چرا که او در نهایت به حال یک بار در اطراف. رولان گفت که او در بر داشت یک مقدار زیادی در مورد Marolyn یک روز در حالی که او در امضای یک کارت برای کانلی تولد.

"من گفت:," چه شما انجام شده است؟' "رولان گفت. "و او می گوید:" خوب من از این کارت برای ریچارد.' من گفتم: "بله, اما شما در حال امضای آن با ریچارد نام پدر. چرا کار می کنی که ؟ و او گفت: "آن را به دلیل آن را برای ریچارد.' "

زمانی که آنها برای اولین بار, عروسی, رولان بود که هنوز هم در برخورد با ساخته شده است تا خشم خود را از ازدواج قبلی. در واقع زمانی که این دو ملاقات عاشقانه آخرین چیزی که در ذهن خود. زمانی که او طلاق گرفته همسر سابق خود نقل مکان کرد و فرزندان خود را به توسان, آریزونا. یک شب او استدلال با Marolyn و او پانچ دیوار. او می دانست که خشم خود را تا به حال هیچ چیزی برای انجام با او و از او خواسته او را برای دریافت کمک.

او آن را برای او. او تا به حال یکی از دوستان که در حال اجرا بود یک کنترل خشم و رولان آغاز شده حضور می یابند. او تنها کسی نبود-دستور دادگاه به وجود دارد.

"همانطور که من نشسته وجود دارد و من گوش به آنچه که برخی از این بچه ها شد و گفت: من به خودم فکر کردم:" اوه مرد, من نمی خواهم هر بخشی از آن است. من هرگز می خواهید به پایان رسید تا بودن مانند آن است.' "

رولان گفت Marolyn بسیار مراقبت از فرد است. او تا به حال یک حس قوی از عدالت اجتماعی و همچنین همدلی و دلسوزی برای کمتر خوش شانس. رولان گفت که او فکر می کند به این دلیل بود که از دوران کودکی دشوار.

"او را به نشستن وجود دارد و گوش دادن به تبلیغات زمانی که آنها می خواهم که بچه های کوچک در Shriners بیمارستان می شد و اشک در حال اجرا کردن چهره او" رولان گفت. "و چیزی که بعد از او می خواهم انجام دهید این است که نوشتن یک بررسی."

هنگامی که ابراهیم متاهل, رابطه میان مادر و دختر شد بیشتر تیره و تار اما این پل بخشی mended هنگامی که ابراهیم او را پدر مدیسون ابراهیم. در حال رشد در سیاتل, Madison, خاطرات خوشی از دیدن پدربزرگ و مادربزرگ او. او به خاطر بازی با Marolyn طلا و جواهر و بازدید است که در آن او را پدربزرگ و مادربزرگ او اجازه خوردن وندی برای شام سه شب در یک ردیف.

"من و مجزا به یاد داشته باشید در آشپزخانه نشسته خوردن Frosties با پدر بزرگ و مادر بزرگ من و فکر آن بود که بهترین روز تا کنون" مدیسون گفت. "من آرزو می کنم من می تواند به بازگشت به دوران ساده تر فقط با وندی سرد."

مدیسون با حضور Gonzaga دانشگاه و بازدید پدربزرگ و مادربزرگ او به طور مداوم. او را به لباس های شسته شده و او همیشه فکر می کردم این احمقانه است که Marolyn خواهد حتی برابر او اما در حال حاضر او آن را بیش از حد نزدیک به او. آنها را به دروغ روی تخت با هم به تماشای قسمت های تکراری از "نظم و قانون" و یا قدیمی وسترن, ترک خوردگی, جوک.

"من می دانم آنچه در پوست خود را احساس می کند مانند" مدیسون گفت. "من فقط می تواند به یاد داشته باشید نگه داشتن مادر بزرگ من را در آغوش و دست او و من هنوز هم می تواند به یاد داشته باشید آنچه در پوست خود احساس می کردم."

طولانی نیست پس از Madison فارغ التحصیل از کالج Marolyn سلامت کاهش یافته است. او را از مادر بزرگ خود را هر هفته اما پس از آن او شروع به نوشتن در کارت های خود را. آنت یافت همه مدیسون کارت در یک جعبه.

"من می توانم فقط بگویم او عاشق من است و او فقط به مراقبت زیادی در مورد من" مدیسون گفت.

سخت ترین سال از رولان و Marolyn ازدواج گذشته 4 1/2, رولان گفت. Marolyn تشخیص داده شد با مرحله 2 سرطان ریه و او رفت و از طریق شیمی درمانی و پرتو آن را ضرب و شتم. در واقع Marolyn سه سی تی اسکن نشان داد که او سرطان -اما این تابش باعث شده بود شعله ور در آرتریت روماتوئید باعث درد بسیار زیاد است.

"او یک سپاهی" هولمز گفت. "او آن را اجازه نمی دهد او را. او درست نیست."

رولان شد او سرپرست نظارت بر تسکین درد دارو او. یکی از نسخه ها بود و باعث از دست دادن حافظه.

"من گفت:" که آن را نه بیشتر از آن. ما در حال انجام با آن' " رولان گفت. "بنابراین او نیست تا پایان گرفتن است که بسیار طولانی است."

سپس Marolyn شکست ران او. پس از عمل جراحی او رفت و به سنت لوک توانبخشی آیا به عنوان رولان بنابراین او می دانید که چگونه برای مراقبت از او در خانه است. در طول ناتوانی او مریض شد. بنابراین رولان.

"من معتقدم که ما آن را در سنت لوک," رولان گفت. "و به همین دلیل من می گویم که من به پرستار دیگر و او از من همین سوال را پرسید و به من گفت:" من فکر می کنم ما آن را برداشت و در سنت لوک.' او گفت:, " اوه, بله, من شنیده ام که آنها با داشتن مشکلات با آن را بیش از وجود دارد.' "

زمانی که Marolyn آزمایش مثبت برای coronavirus او رفت و به Deaconess بیمارستان. سه روز بعد رولان نیز آزمایش مثبت است اما در مورد او خفیف بود. برای او که به معنای برای یک هفته او یک تب معلق در هوا بین 100 و 101 درجه و او همیشه خسته است. هرگز یکی به چرت زدن در طول روز مدام خوابش بر روی نیمکت برای دو تا سه ساعت و بیدار احساس خسته. او از دست داده و حس خود را از طعم و مزه برای پنج روز.

برای Marolyn – همانطور که با بسیاری از چیزها را در زندگی خود – coronavirus بود مبارزه وحشیانه, اما برای اولین بار او را از دست داد. Marolyn در بیمارستان برای چند هفته و پس از آن او آزمایش منفی هر چند او نمی خواهد زنده ماندن طولانی است. پس از آن و وجود دارد رولان گفت که او بود او به خانه پس Marolyn می تواند او آرزوی مرگ در خانه.

تخت بیمارستان نشسته در اتاق خواب خود را و پرستاران دستور رولان در نحوه ارائه مراقبت تسکینی برای همسر خود. پرستاران نیز آمد خانه که رولان می خواستم کمک های اضافی.

یکی از آخرین روز Marolyn بود زنده رولان بود و غم زده و خواسته آسایشگاه پرستار آنچه که او قرار بود به انجام اگر او نمی تواند صحبت با Marolyn کنه.

"پرستار به من نگاه کرد و او گفت:," بله, شما می توانید. فقط به خاطر صحبت کردن او را می شنوید' " رولان گفت.

خانقاه پرستار نیز گفت: اگر Marolyn به حال خانواده ای که می خواهید برای دیدن او در حال حاضر زمان به آنها تماس بگیرید. هر دو کانلی و ابراهیم آمد برای دیدن Marolyn.

کانلی گفت که او احساس خوش شانس می تواند او را از دست مادر خود را زمانی که او بود 6. خداحافظی با او در خانه اش بود و یک برکت و رحمت است.

"همه این افراد قادر به با عزیزان خود را زمانی که آنها عبور در حال حاضر این بزرگترین چیزی که از طریق این همه که اتفاق افتاده است چرا که بسیاری از مردم در حال رفتن به مجبور به زندگی تمام زندگی خود را با آن سوراخ را در قلب خود" کانلی گفت. "او را قوی ترین فرد من تا کنون شناخته شده است و او در حال رفتن به پایین بدون مبارزه."

در مه 3, در 3 صبح زنگ رفت که نشانه به رولان از آن زمان به Marolyn بیشتر از دارو است. او با استفاده از یک قطره چکان برای قرار دادن درد دارو در داخل گونه خود را. قبل از بازگشت به رختخواب او برگزار شد دست او ماند و با او گفتن او چه بسیار او را دوست داشت.

"آنها مطمئن شوید که به هر یک از بسیاری دیگر" کانلی گفت. "آنها هرگز متوقف doting در هر یک از دیگر. آنها جفت روح برای اطمینان حاصل کنید."

زمانی که رولان بیدار به 7 صبح دارو alarm او گذشته بود.

"زندگی او بود و ارزش آن" رولان گفت.

و یا به عنوان آهنگ خود را در آن قرار می دهد "شما تنها دختر بود که به معنای فقط برای من. هر کجا که شما هستند که در آن من بود. هر کجا که شما هستند ... صرفه جویی در یک مکان برای من است."

اگر شما یک دوست که جان خود را از coronavirus سخنگوی نقد و بررسی-می خواهم به شنیدن داستان خود را. لطفا با مگان رو در meganr@spokesman.com



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن