Xander Schauffele birdies آخرین سوراخ در استعمار را به یک سکته مغزی منجر به دور نهایی

فورت ورث تگزاس و آرام از استعمار ساخته Xander Schauffele احساس به عنوان اگر او بودند در بازگشت به خانه در سن د

توسط NASERINEWS در 25 خرداد 1399

فورت ورث تگزاس و آرام از استعمار ساخته Xander Schauffele احساس به عنوان اگر او بودند در بازگشت به خانه در سن دیگو در حال بازی با دوستان خود. در این مورد دوستان خود را اتفاق می افتد به برخی از بزرگترین ستاره های گلف.

Schauffele ساخته شده 12-پا زدن توپ مرغک در 18 سوراخ شنبه به شکستن از شش راه به اشتراک گذاری از برتری 4-تحت 66 به او یک شات سرب بیش از همه بازیگران از رفتن به دور نهایی چارلز شواب به چالش بکشد.

Jordan Spieth زمان تنها 10 putts در مقابل نه و تا به حال منجر شود تا او از دست رفته 15th سبز از 81 متری منجر به دیو. او تا به حال 68 و در یک تعقیب بسته که برجسته جاستین توماس, آمریکا قهرمان باز Gary, جنگل, Collin Morikawa و براندن فضل.

کانادا کوری Conners بومی اخراج مستقیم دوم 67 قرار داده است که او 10-زیر و سه عکس کردن منجر شود. 28 ساله از Listowel, Ont., تا به حال پنج birdies و دو bogeys در خود گرد و مفتول در کویل در یک کراوات برای نهم.

چهارده بازیکن از هم جدا شدند توسط سه عکس از جمله Rory McIlroy جاستین رز و پاتریک رید که ساخته شده از برش با یک شات به فراغت و شات 63 به خود یک فرصت است.

طرفداران گلف باید در را برای درمان در مقابل تلویزیون به هر حال.

استعماری است که برای اولین بار از پنج مسابقات در بازگشت به گلف است که اجازه نمی دهد که تماشاگران. بازیکنان باید تا به حال سه روز برای تنظیم به عدم وجود صدا. یکشنبه متفاوت است و با همه تلاش برای تولید خود حرکت بدون انرژی به طور معمول تحویل از خارج از طناب.

Schauffele در 13-تحت 197.

وودلند birdied گذشته خود دو سوراخ برای 66 بازی خواهد کرد و با خود رئیس جمهور جام تیمی در فینال ،

درست پشت خواهد بود توماس سابق PGA قهرمان و جهان شماره 1 رفت 11 سوراخ بدون مرغک خوب نمره وضعیت تا دو بیش از نهایی پنج سوراخ در 66 قرار داده است که او را در مخلوط. او با بازی در کنار فیض که او نیز تا به حال 66.

Spieth تصویب یک آزمون بزرگ است. گیر در یک رکود او تا به حال پنج مسابقات فصل گذشته زمانی که او آغاز شده و با دو دور در دهه 60 و را پشت سر گذاشته بود هنگامی که او نمی تواند شکستن همتراز در روز شنبه. هنوز هم او را نمی مرغک بیش نهایی نه سوراخ و 15 هزینه او هنگامی که خود را از تنبلی و سنگینی حرکت کردن گوه کوتاه آمد.

هارولد وارنر سوم هنوز به دنبال اولین PGA Tour پیروزی شروع با یک شات سرب و birdied باز کردن سوراخ. که او آخرین مرغک. وارنر نمی تواند putts به سقوط از جمله دو مرغک شانس در داخل هشت پا نسبت به پایان. او تا به حال به حل و فصل برای یک 70 اما هنوز هم تنها دو عکس پشت سر گذاشت.

آدم Hadwin از Abbotsford, B. C., شات 2-بیش از 68 است و در 6-تحت.

بیشتر ورزش در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید این آخرین در برگها جیز رپتورز و بیشتر با ستاره های ورزشی عناوین خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر


tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن