می خواهم برای اولین بار برای تکمیل حلقه جدید دنباله? دریافت وجود دارد در اوایل.

این Stillwater آسانسور پل باز خواهد شد به دوچرخه و عابر پیاده و ترافیک در ساعت 8 صبح روز شنبه — یک نقطه عطف اس

توسط NASERINEWS در 10 خرداد 1399

این Stillwater آسانسور پل باز خواهد شد به دوچرخه و عابر پیاده و ترافیک در ساعت 8 صبح روز شنبه — یک نقطه عطف است که علامت گذاری به عنوان تکمیل ساخت و ساز جدید 5-مایل حلقه دنباله که عبور پل بلند و جدید, St. Croix پل رودخانه.

"اگر شما می خواهید برای اولین بار در سراسر, شما در حال رفتن به باید وجود داشته باشد زود گفت:" کنت بارنارد سخنگوی وزارت حمل و نقل مینه سوتا. "من انتظار می رود مردم شروع به پوشش تا قبل از 6 a. m."

این Stillwater riverfront دوچرخه مسیر تبدیل خواهد شد بخشی از یک حلقه دنباله اتصال, پیر, Stillwater, آسانسور پل جدید St. Croix عبور از پل. (Julio اخدا-زاپاتا / پایونیر پرس)

پل بلند شده است بسته به ترافیک پس از افتتاح پل جدید در Oak Park Heights در ماه اوت سال 2017. این در اصل برنامه ریزی شده برای باز کردن دوچرخه و عابر پیاده, ترافیک, سال گذشته, اما کار به تعویق افتاد به دلیل بالا آب در سنت کریکس رودخانه در بهار گذشته و کشف یک cracked درام در سیستم آسانسور گفت: کنت بارنارد یک بخش مینه سوتا سخنگوی.

خدمه نصب شده جدید, درام و حلقه و چرخ دنده چرخ دنده جناحی در اوایل ماه مه به پایان رسید و تنظیم پل مکانیزم بالابر قبل از آخر هفته روز یادبود او گفت:, و اضافه کرد که پل جدید مناقصه ها و مزایده ها — MnDOT کارکنان که ماندن در سایت و بالا بردن پل برای قایق ترافیک — تمام آموزش های این هفته است.

این پل قرار گرفتند $8.7 میلیون توانبخشی که شامل نقاشی و تعمیر اتصالات فولادی, بازسازی مکانیکی و الکتریکی قطعات تعمیر بتن نرده, بازسازی محل اجتماع و جایگزین روشنایی به تکرار اصلی 1931 چراغ.

برنامه ریزی برای یک جشن بزرگ به مناسبت افتتاح دنباله و تکمیل این پروژه قرار داده شده است در انتظار به دلیل همه گیر.

برای کسب اطلاعات بیشتر به mndot.gov/stcroixcrossing/design.html#minnesotaloop.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن