آسمان بزرگ مردان زنان بسکتبال بازی کوتاه برنامه کنفرانس - Fri, 22 مارس سال 2020 PST

آسمان بزرگ زنان و مردان بسکتبال تیم را از رقابت در 16 بازی برنامه کنفرانس در طول 2020-21 فصل این کنفرانس اعلام

توسط NASERINEWS در 3 خرداد 1399

آسمان بزرگ زنان و مردان بسکتبال تیم را از رقابت در 16 بازی برنامه کنفرانس در طول 2020-21 فصل این کنفرانس اعلام کرد که جمعه است.

در این کنفرانس رئیس جمهور به تصویب شورای این اصلاح بود که توصیه شده توسط اتحادیه کنفرانس شورا که متشکل از اعضای مدارس هيئت دو و میدانی نمایندگان ورزشی مدیران ارشد و مدیران زن.

"این یک سال تنظیم و به ما کنفرانس بسکتبال برنامه است که مناسب اندازه گیری ارائه می شود که قابل توجهی صرفه جویی در هزینه به موسسات عضو در حالی که ما ارائه برنامه بسکتبال با انعطاف پذیری بیشتر در nonconference برنامه ریزی" کمیسر تام Wistrcill گفت: در یک کنفرانس آزاد است.

تمام 11 تیم از هر جنسیتی دوباره پیشرفت خواهد کرد و به آسمان کنفرانس بسکتبال قهرمانی در CenturyLink عرصه در بویزی. این مسابقات اجرا خواهد شد از ماه مارس 8-13, 2021.

شرقی واشنگتن مردان برنده به طور منظم فصل عنوان فصل گذشته در حالی که آیداهو زنان به پایان رسید دوم به ایالتی مونتانا.

کامپوزیت 2020-21 آسمان بزرگ بسکتبال کنفرانس برنامه که نکته خاموش و یا بعد از سال نو منتشر خواهد شد در تاریخ بعد. نزدیکی جغرافیایی خواهد بود یکی از معیارهای تعیین که شش مخالفان هر یک از نمایشنامه های مدرسه دو و چهار که مخالفان هر یک از نمایشنامه های مدرسه یک بار.

قبلا تایید شده 2020-21 برنامه کنفرانس بود 20-بازی دو رابین دور تخته سنگ آغاز شد که با دو بازی در اوایل ماه دسامبر از سر گرفته پس از کریسمس است. هر موسسه می تواند تعیین کند که آیا آن را جایگزین چهار کمتری کنفرانس بازی در 2020-21 با nonconference matchups.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب