موزه هنر روسی بازگشایی در مینیاپولیس

موزه هنر روسی در مینیاپولیس بازگشایی در 25 درصد ظرفیت (60 بازدید کنندگان در یک زمان) در روز دوشنبه. آن را به ح

توسط NASERINEWS در 10 تیر 1399

موزه هنر روسی در مینیاپولیس بازگشایی در 25 درصد ظرفیت (60 بازدید کنندگان در یک زمان) در روز دوشنبه. آن را به حال شده است به طور موقت بسته و از coronavirus مستند در اواسط ماه مارس.

موزه گفت: ماسک الزامی است و پرداخت توسط کارت اعتباری تنها. تماس با ردیابی اطلاعات درخواست خواهد شد. وجود دارد, فلش های جهت دار برای جریان ترافیک و نیمکت حذف شده اند.

موزه افتتاح نمایشگاه از دوران شوروی نقاشی های از اوکراین در روز دوشنبه. "رهبران و تودهها: مگا نقاشی از اتحاد جماهیر شوروی اوکراین" امکانات 37 آثار از جمله برخی از بزرگترین دوران شوروی بوم در وجود مانند "سرود عشق مردم" است که 12 19 و تصویر می کشد جوزف استالین احاطه شده توسط رهبران کمونیست به عنوان او خود را جشن 70 تولد در مسکو بولشوی تئاتر در سال 1949 با توجه به این موزه. قطعات دیگر در این نمایشگاه عبارتند از: مقیاس تصاویر از رهبران شوروی لنین و خروشچف در کنار جمعی از کشاورزان و سربازان و ملوانان جاده کارگران ساختمانی ماهیگیران و بیشتر. بسیاری از نقاشی در این نمایشگاه هرگز نشان داده شده است قبل از اینکه در ایالات متحده با توجه به این موزه.

TMORA ویژه ساعت بازدید برای جمعیت های آسیب پذیر (سه شنبه ها از 9:15 تا 10 صبح) و همچنین برای اولین پاسخ دهندگان و پرسنل پزشکی (پنج شنبه ها از 9:15 تا 10 صبح).

موزه هنر روسی, 5500 Stevens Ave. باز است ساعت 10 صبح-5 بعد از ظهر از دوشنبه تا جمعه از 10 صبح تا 4 بعد از ظهر روزهای شنبه و 1 تا 5 بعد از ظهر روزهای یکشنبه ، پذیرش 13 دلار برای بزرگسالان, 11 دلار برای سالمندان 5 دلار برای دانش آموزان و رایگان برای 13 و جوان. برای اطلاعات: tmora.org.

دیگر موزه دهانه

در بلومینگتون مرکز هنرهای, نمایشگاه توسط هنرمندان Kristina Fjellman و دنیس Presnell باز خواهد شد در تاریخ 10 ژوئیه در اینز گرینبرگ, گالری اجتماعی محدودیت فاصله. بلومینگتون مرکز برای هنر است که در 1800 W., پیر و Shakopee جاده در بلومینگتون. برای اطلاعات artistrymn.org.

مرکز هنر واکر و موسسه مینیاپولیس هنر قبلا اعلام کرد که آنها برنامه ریزی برای بازگشایی در اواسط ماه جولای. ساعت و ظرفیت برای موزه ها محدود خواهد شد.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن