Dear Abby: مرد بی نگرش در مورد قفل کردن در شب

DEAR ABBY: شوهر من یک عادت بد از فراموش کردن قفل خانه ما در شب هنگامی که او در یکی از آخرین به آمدن به رختخواب

توسط NASERINEWS در 5 خرداد 1399

DEAR ABBY: شوهر من یک عادت بد از فراموش کردن قفل خانه ما در شب هنگامی که او در یکی از آخرین به آمدن به رختخواب. در نه نوبت من رفته طبقه پایین بعد از او در تخت خواب یا بیدار در صبح برای پیدا کردن ما کشویی درب حیاط و یا یک گاراژ درب باز شده است.

من نمی توانند درک کنند که چرا این یک اولویت برای او. اگر من یکی از آخرین به آمده تا برای شب, من مطمئن شوید که هر درب قفل شده است و چراغ خاموش ، آن را به من طول می کشد کمتر از یک دقیقه. ما زندگی در حومه شهر و در حالی که محله ما نسبتا امن و آرام و من ساده لوحانه نیست. من می دانم هر چیزی می تواند اتفاق می افتد در هر نقطه.

ما دو سگ بزرگ اما من هیچ ایده چگونه آنها واکنش نشان می دهند به یک مزاحم. من نمی خواهم برای پیدا کردن راه سخت است. خسته کننده ترین چیز در مورد این است که زمانی که من سعی می کنم به صحبت کردن با او در مورد آن روز بعد او ضربات آن را خاموش و می گوید: سگ ما هرگز اجازه دهید هر کسی دور و یا او باعث می شود یک شوخی در مورد آن. من سعی کردم بسیاری از روش های مختلف از آرام بودن و شیرین به راه حل های متمرکز: "چگونه می توانم به شما کمک کند به یاد داشته باشید؟"

به تازگی به احتمال زیاد چون من 37 هفته باردار با ما فرزند دوم من آن را از دست داده و خسته او را پس از من waddled از تخت به پایین و داشت ما درب کشویی قفل شده است. نیازی به گفتن نیست کار بسیار خوبی است.

من در پایان عقل. آن یک چیز را هنگامی که آن را فقط دو نفر از ما اما در حال حاضر ما در مورد به دو بچه زیر 2 و من خشمگین فکر او می تواند با قرار دادن همه ما در خطر است. او گرفته شده هیچ مسئولیتی و یا مراحل نسبت به رفع این.

من در حال حاضر به این نتیجه رسیدند که زمانی که من در خانه هستم من باید کسی که فرض مسئولیت حصول اطمینان از خانه ما امن است قبل از اینکه ما به رختخواب بروید. اما اگر من به خواب رفتن در اوایل و یا اگر من به سفر برای کار ؟ هر گونه ایده ها در مورد چگونگی رسیدگی به این با او ؟ — از دست دادن خواب بیش از این

عزیز از دست دادن: شما در حال حاضر خطاب این با شوهر خود. که او بسیار بی دقتی در مورد ایمنی از همسر و فرزندان خود را تکان دهنده است. او به نظر می رسد بسیار نابالغ.

چرا که او به نظر می رسد ناتوان فرض هر گونه مسئولیت برای قفل کردن, شما در حال رفتن به آن را انجام دهد. وجود دارد با تکنولوژی بالا راه برای از راه دور قفل درب از راه دور و شما باید با کشف این گزینه.

همچنین برای صلح خود را از ذهن یک مربی حرفه ای سگ یا دیگر تجربه فرد سگ وارد خانه خود را از طریق قفل درب در حالی که شما و همسرتان طبقه بالا به دلیل در حالی که سگ ها ممکن است حمله های آنها ممکن است به شما هشدار به حضور یک مزاحم. من پیشنهاد می کنم این به این دلیل بسیاری از سال پیش من بسیار اهلی چوپان آلمانی انجام دقیقا همان است که.

DEAR ABBY: با توجه به کروناویروس اپیدمی قیاس دیگر در حال تمرین است. من هرگز از طرفداران قیاس به هر حال. در آینده ممکن است قابل قبول به چشم پوشیدن از قیاس در دسترس نباشد. چه خواهد بود بهترین راه برای جلوگیری از آن بدون ظاهری دوستانه یا germophobic? — مقاوم در مینه سوتا

عزیز مقاومت در برابر: سعی کنید در انجام آنچه که من انجام. من جای هر دو کف دست با هم در مقابل قفسه سینه من به عنوان اینکه دعا, لبخند و خوش آمد می گوید فرد است. هیچ بوده است و جرم آن را و آن را به یک راه مشترک مردم خوش آمد می گوید هر یک از دیگر در هند.

خوانندگان عزیز: همراه با میلیون ها نفر از آمریکایی ها که در حال مشاهده این روز یادبود اضافه کنم نماز من تشکر برای کسانی که شجاع مردان و زنانی که قربانی زندگی خود را در خدمت به کشور ما است. ممکن است آنها در آرامش استراحت. — ابی

عزیز ابی نوشته شده توسط ابیگیل, Van Buren, همچنین شناخته شده به عنوان جین فیلیپس و تاسیس توسط مادرش, Pauline فیلیپس. تماس با عزیز ابی در www.DearAbby.com یا P. O. Box 69440, Los Angeles, CA 90069.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب