نامه: بسیاری وجود دارد ما نمی دانیم. اذعان کرد که, و جست و خیز پوچ cheerleading.

اذعان کرد آنچه که ما نمی دانیممن یک معامله بزرگ از همدلی برای ما و مقامات منتخب و دیگر رهبران این روز است. آنه

توسط NASERINEWS در 21 اردیبهشت 1399

اذعان کرد آنچه که ما نمی دانیم

من یک معامله بزرگ از همدلی برای ما و مقامات منتخب و دیگر رهبران این روز است. آنها احتمالا فکر نمی کنم آنها امضا برای هر چیزی مانند COVID-19 و ارائه رهبری موثر کار به یاد ماندنی است. لذا پیشنهادات زیر به معنای به عنوان سازنده مشاوره برای افرادی که پیدا کردن خود را در یک وضعیت دشوار است.

لطفا نمی گویند چیزهایی مانند "من قصد دارم برای قرار دادن علائم دلار بیش از زندگی انسان" (رژیم صهیونیستی است. Cuomo, New York). همه ما از جمله رژیم صهیونیستی است. کومو قرار دادن علائم دلار بیش از زندگی انسان در هر روز است. ما اجازه می دهد مردم را به درایو که دانستن برخی از آنها عبور خواهد کرد و ميانه و کشتن مردم بی گناه است. ما برای ساخت یک فیلم جدید وایکینگ ورزشگاه دانستن است که عمده هر پروژه ساخت و ساز است که به احتمال زیاد منجر به مرگ حداقل یک کارگر ساختمانی – و آن را انجام داد. ما این چیزها که ما فکر میکنیم سود مورد انتظار از اقدامات ما معمولا اقتصادی هستند بیشتر از این انتظار می رود هزینه های. افرادی که تخصص در این نوع از تجزیه و تحلیل حتی باید آمد تا با یک شماره بین $100000 $150,000 هر "کیفیت-تنظیم زندگی سال" که آنها اعمال می شود که در مقایسه با دو درمان های پزشکی ،

دوم زمانی با اشاره به بازگشایی برنامه لطفا نمی گویند چیزهایی مانند "ما قصد داریم برای انجام این کار حق" (به عنوان مثال دانشگاه مینه سوتا). برای دو ماه گذشته رهبران ما استفاده گسترده جهل از COVID-19 virus به عنوان یک دلیل برای اعمال هر چه محدودیت های آنها تلقی می شود لازم است. اما عظیم جهل نمی شود لایتناهی یک شبه. بیشتر صادقانه بیانیه و یکی که به نظر می رسد به منعکس کننده آنچه در واقع اتفاق می افتد خواهد بود: "ما هیچ نظری ندارم که آیا ما در حال رفتن به انجام دوباره باز راست است یا نه. اما ما به تصویب رسید قانون به شرح زیر است که برای به حداقل رساندن شانس که بدترین نتیجه ممکن اتفاق خواهد افتاد و ما فکر می کنیم که تعداد زیادی از مرگ و میر (و یا برای برخی از تصمیم گیرندگان تعداد زیادی از مردم در فقر) بدتر از تعداد زیادی از مردم در فقر (و یا برای برخی از تصمیم گیرندگان تعداد زیادی از مرگ و میر)."

در زمان هایی از این شفافیت یکی از کلید ها به خوبی رهبری و پوچ cheerleading بر اساس اظهارات که آشکارا نادرست demeans عمومی و کست شک در همه چیز رهبران ما به ما بگویید.

برایان E. Dowd, مینیاپولیس
نویسنده استاد در دانشگاه مینه سوتا دانشکده بهداشت عمومی. آدرس ایمیل خود را است dowdx001@umn.edu

اشتباه تبه کار

داستان در مورد آرایشگر که مغازه خود را باز کرد در حالی که ما در مستند واقعا دلسرد کننده است. به عنوان یک آرایشگر خودم درک نیاز به کار – به خصوص در حال حاضر به پایان می رسد دیدار. من هم موافقم که ما آرایشگران آموزش در مورد چگونه به نگه داشتن خودمان و مشتریان سالم و امن در شرایط عادی. آنچه که من به شدت مخالفم با این واقعیت است که تبه واقعی از این داستان نیست با توجه به علت اعتبار است.

بسیاری از چیزهایی که اتفاق افتاده است که هر دو را ضروری ساخته است و سخت به بازگشایی کسب و کار ما. دستمزد قابل زندگی شد تحت فشار قرار دادند پایین بهداشت و درمان گسترش متوقف شد, جهانی, روز پرداخت می شود بیمار محروم بودند و حتی در حال حاضر کسب و کار کوچک بودجه امداد هستند احتمال بیشتری برای رفتن به فرانشیز و سهام سرمایه گذاران در حالی که قصد ندارم به موارد کوچک و سفید, کسب و کار – مانند معدن و سلمانی از داستان است.

این است شنیع پس, سیاه, لاتین, اسیایی, و بومی کسب و کار را تشکیل می دهند بخش بزرگی از کسب و کار کوچک جامعه ما نباید griping به رژیم صهیونیستی است. Walz اما به جای رئیس جمهور ثروتمندترین و همه نمایندگان مجلس که انجام مناقصه خود را.

جان وینسون پلیموت

بازگشایی — با ماسک

من در بیمارستان بستری شد به مدت پنج روز با یک سقوط ریه تصادم و شکسته tailbone از یک سقوط من پله های زیرزمین. که 70 سال با یک سیستم ایمنی بدن کمبود از سمی قرار گرفتن در معرض و در حال حاضر آسیب دیده ریه سمت راست من بود ترس و وحشت توسط Covid-19 خطرات در بیمارستان است. من بیشتر نگران این طبقه بندی ارزان و بی کیفیت ماسک کارکنان بیمارستان و من گیر شد ،

اما من دکتر آرام من پایین توضیح میدهد که چگونه حتی "نکبتی" ماسک می تواند کار نسبتا خوب اگر همه بیماران و همه کارکنان آنها را میپوشید. هیچ کس نمی تواند از بیرون آمدن ویروس قطرات بر روی هر کسی (متقابل مطمئن بقا). این کار می کرد و من متوجه نشدم Covid-19 از اقامت من در بیمارستان است.

چرا ما نمی توانیم با استفاده از این حفاظت متقابل مفهوم در همه جا ؟ ساخت ماسک (یا حداقل برخی از مرتب کردن بر اساس در صورت پوشش) اجباری برای هر دو کارکنان و مشتریان در فروشگاه های مواد غذایی می تواند یک شروع خوب است. خدا برکت Costco و تمام مواد غذایی برای انجام درست آن. فروشگاه های دیگر باید به دنبال.

شاید تعداد زیادی از مردمی که در اجباری پوشیدن ماسک در فروشگاه های مواد غذایی خواهد ایجاد یک دام نقطه. سپس متقابلا حفاظت از هر یک از دیگر با ماسک را تبدیل به هنجار در همه جا.

جیم Voytilla St. Paul.

صادق و زحمتکش آمریکایی

من می خواهم برای مقابله با آقای Keith طلایی مارس 30 نامه "ایجاد توازن میان حقوق و مسئولیت" به خصوص پاراگراف آخر. در حالی که من در حال حاضر یک معترض آن rankles من به خواندن چیزهایی که حاکی از آن است که اکثریت لغو حقوق فردی است. جمعی (یا دولت) هرگز نمی تواند نادیده گرفتن حقوق فردی است.

دستور صادر شده توسط رژیم صهیونیستی است. Walz نقض حداقل متمم اول قانون اساسی است که در آن محدود "حق مردم برای صلح و دوستی به جمع آوری." با توجه به نورتون v. Shelby County 118 ما 425 "یک قانون اساسی قانون است نه قانون آن اعطا هیچ حقوق آن تحمیل هیچ وظایف; توان بدون حفاظت; آن را ایجاد دفتر آن در قانونی تفکر به عنوان هر چند آن را به حال هرگز تصویب شده است." بنابراین معترضان باید یک نقطه و در نتیجه نه تنها کودکان رجزخوانی.

تا آنجا که "حتی برای نجات زندگی دیگران" خطابه می رود شما به طور جدی به رفتن به "فاصله اجتماعی" به صورت صعودی از 18 ماه تا زمانی که ممکن است (و یا ممکن است) پیدا کردن یک واکسن?! نه به صدا uncaring (من "در معرض خطر" بستگان), اما زمانی که ما به ناچار بازگشایی زندگی شما مایل به صرفه جویی هنوز هم ممکن است از دست رفته یا راه به عنوان آنها همچنین آنهایی که "در معرض خطر" برای آنفولانزای خوکی (H1N1) و مانند آن (که به کشته شدن 80,000 در سال 2009 و هیچ کس متوجه شدم). باید از "در معرض خطر" قرنطینه می شود و هر فصل آنفولانزا?

در نهایت "اگر ما می خواهم به حال این افراد مسئول در سال 1941 ما می خواهم که تسلیم ژاپنی توسط کریسمس." سمت راست ... نه! این مردم هستند نه تنبلها که مایل به دولت, چک, آنها می خواهند به کار! آنها برجسته تر مسئول با تلاش برای ارائه خود را به جای اینکه وابسته به یک دولت رفاه. این سختکوش آمریکایی تمسخر به کودکان ؟ پس زمانی که این صادقانه آمریکایی ها ضعیف اراده قابل سرزنش ترسو که بیش از رول به ژاپنی در ازای کمی موقت امنیت ؟

فقط به خاطر مردم ایستادگی برای حقوق خود به این معنا نیست آنها حریص, خراب, کودکان.

کالیب Robrahn Burnsville



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن