از پزشکان: 7/30 - Thu, 30 Jul 2020 PST

توسط حوا شیشه گر, M. D., و الیزابت Ko, M. D. اندروز McMeel پیوند سلام دکتر: من 44 ساله و پس از پوشیدن کفش پاش

توسط NASERINEWS در 9 مرداد 1399

توسط حوا شیشه گر, M. D., و الیزابت Ko, M. D. اندروز McMeel پیوند

سلام دکتر: من 44 ساله و پس از پوشیدن کفش پاشنه بلند برای کار در 20 سال گذشته من از دست انعطاف پذیری در پای من. همچنین به نظر می رسد موثر بر تعادل من. می تواند به شما توصیه پا تمرینات است که می تواند کمک کند ؟

خواننده عزیز: با توجه به این مهم کار آنها را ما پا نمی توجه آنها سزاوار است. و در عین حال این سیستم های پیچیده عضلات و استخوان ها و تاندون ها و رباط ها به صورت پایه از آن ما تعادل و تحمل وزن کامل بدن ما و ما را از طریق هزاران نفر از مراحل در زندگی روزانه ما است.

یکی از بهترین چیزهایی که شما می توانید برای پای خود را به آنها یک استراحت از بالا, پاشنه, حتی فقط برای چند روز در هر هفته. نه تنها کفش پاشنه بلند تغییر شما به جلو و نیروی خود را وزن کامل بر روی توپ از پای خود را, آنها به شما جلوگیری از استفاده درست از عضلات پاهای خود را (و خود) را به عنوان شما راه رفتن. صحبت که یکی از بهترین تمرینات برای گرفتن پا به شکل است که دقیقا راه رفتن. یک جفت از حمایت و انعطاف پذیر کفش های ورزشی و قدم زدن. آگاهانه از نورد از طریق پا, پاشنه پا, در یک عمدی اما حرکت طبیعی. آیا می شود جای تعجب نیست اگر این احساس عجیب و غریب و یا حتی بی دست و پا برای اولین بار در. ما تمایل به درمان پای ما به عنوان بلوک های جامد به جای پیچیده و بیان شگفتی است که آنها در واقع هستند.

وقتی که می آید به یک خاص پا, تمرین, تمرینات است که فقط چند دقیقه در روز می توانید تفاوت را.

• پا بلند: ایستاده پابرهنه و بدون زور زدن به آرامی و به آرامی جمع آوری تمام 10, انگشتان پا کف کردن. نگه دارید برای چند ثانیه و سپس پایین دوباره. هنگامی که شما راحت با این حرکت اضافه کردن برخی بیشتر تکرارو این بار نوک انگشتان خود را از هم جدا به عنوان شما را بالا ببرد و آنها را پایین تر.

• پاشنه بلند: خود را درگیر عضله پشت ساق پا و به تدریج بالا بردن پاشنه خود را به طوری که شما تعادل بر روی توپ از پای خود را. نگه دارید برای چند ثانیه و سپس به آرامی پایین دوباره. اگر مچ پا خود را شما می توانید به آرامی و به عمد رول توپ از پای خود را از یک سمت به سمت دیگر و در یک حرکت دایره ایکه درگیر طیف وسیعی از عضلات و – جایزه – یک ماساژ خوب. این ورزش می تواند انجام شود یا نشسته یا ایستاده است.

• پا نقطه: پای خود را گسترش و در یک مایع حرکت شروع می شود که در پاشنه و رول را از طریق قوس و پایین انگشتان پا را به آرامی خود را گسترش دهد ، نقطه انگشتان پای خود را نگه دارید برای چند ثانیه و سپس معکوس حرکت تا زمانی که شما در حال خم پاشنه خود را.

• پا گنبد: پابرهنه ایستاده به آرامی گرفتن طبقه با تمام پنج انگشتان هر پا را به عنوان اگر شما در حال رفتن به انتخاب کنید تا یک دلاری. شما به شکل یک گنبد کوچک هنگامی که شما در حال انجام این کار یکی از سمت راست. نگه دارید برای چند ثانیه و سپس آزاد کند.

سعی نکنید به انجام بیش از حد همه در یک بار. کار راه خود را به هشت تا 10 تکرار از هر ورزش. فقط با پنج دقیقه در روز و شما به زودی خواهید به دست آوردن مجدد قدرت و انعطاف پذیری و پای خود را خواهد شد با تشکر از شما.

ارسال سوالات خود را به askthedoctors@mednet.ucla.edu.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن