Red Sox را رودریگز در انتظار آزمون در COVID مربوط به قلب مسئله

BOSTON Red Sox پارچ ادواردو رودریگز گفت که او انتظار نتایج تست اضافی پس از پزشکان به تازگی کشف یک موضوع را با

توسط NASERINEWS در 5 مرداد 1399

BOSTON Red Sox پارچ ادواردو رودریگز گفت که او انتظار نتایج تست اضافی پس از پزشکان به تازگی کشف یک موضوع را با قلب خود آنها بر این باورند که نتیجه جلسه اخیر خود با COVID-19.

27-year-old left-hander آزمایش مثبت برای coronavirus قبل از شروع تابستان اردوگاه اما پاک شد و بازگشت به تمرینات در جولای 18.

او تا به حال یکی دیگر از مثبت coronavirus تست اما گفت: MRI نشان از یک بیماری به نام میوکاردیت که تیم پزشکی کارکنان احساس جدی بود به اندازه کافی به او را تعطیل برای حداقل یک هفته.

او شده است محدود از بیس بال فعالیت های پس از ماه جولای 23.

"همین دلیل است که پزشکان به من بگویید برای فقط یک هفته فقط استراحت اجازه ندهید که قلب خود را دریافت کنید بیش از حد ضربان قلب," او گفت:. "اگر آن را می رود و فقط به بازگشت به کار."

با توجه به دانشگاه جانز هاپکینز پزشکی میوکاردیت التهاب عضله قلب است که معمولا به دلیل عفونت ویروسی. این التهاب می تواند منجر به آریتمی کاردیومیوپاتی یا نارسایی قلبی است.

رودریگز پزشکان به او گفت که 10-20 درصد از افرادی که تا به حال COVID-19 نیز تشخیص داده شده اند با میوکاردیت.

او گفت: تجربه شد چشم باز اما است که با داشتن یک مادر که یک پرستار کمک کرده است و قرار دادن ذهن خود را در سهولت.

"این مهم ترین بخش از بدن خود را به طوری که شما می شنوید که اولین بار می شنوم این نوع ترس کمی" رودریگز گفت. "در حال حاضر که من می دانم آنچه در آن است که آن را هنوز هم ترسناک است ولی من می دانم که دقیقا آنچه در آن است. فقط صحبت من با مامان صحبت به جهنم همسر من, آنها می دانند که آنچه که من را و همه چیز. در حال حاضر ما فقط باید به بقیه. که سخت است اما شما باید استراحت."

رودریگز قبلا گفت که جلسه خود را با coronavirus او را سمت چپ احساس "100 سال" است که آن را در زمان او حدود 10 روز قبل از او قادر به انجام هر گونه نور پرتاب. او گفت: او در حال حاضر در حال تجربه هر گونه COVID-19-علائم مربوط.

با دیوید قیمت رفته به لس آنجلس به عنوان بخشی از Mookie بتی تجارت و آس Chris فروش از دست رفته فصل زیر تامی جان عمل جراحی رودریگز به کار برده شده و خط به بوستون باز بعد استارت. او نوشته شده حرفه ای-بهترین شماره در سال 2019 با 19 برد و یک 3.81 عصر. اما با او کنار برای روز افتتاحیه کسانی که وظایف کاهش یافت و به ناتان Eolvaldi.

رودریگز مطمئن نیستید از چه مدت آن را برای او آماده می شود به زمین در بازی.

"به محض این که من پرتاب اولین توپ من به شما اجازه می دانم. من نیاز به می دانم که چگونه شانه ام احساس می کند" او گفت:. "این می تواند بیشتر از آن می تواند کمتر است. این بستگی دارد که چگونه آن را احساس می کند اولین بار من پرتاب توپ."

دریافت آخرین در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره از جمله به روز coronavirus پوشش با ما خبرنامه به ایمیل

ثبت نام در حال حاضر


tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب