جوان ونکوور وایت کپس آموزش سخت درس در MLS برگشت مسابقات

دریاچه BUENA VISTA, FLA.—ونکوور وایت کپس در حال یادگیری راه سخت در MLS برگشت مسابقات است.تقریبا یک سوم از فهرس

توسط NASERINEWS در 31 تیر 1399

دریاچه BUENA VISTA, FLA.—ونکوور وایت کپس در حال یادگیری راه سخت در MLS برگشت مسابقات است.

تقریبا یک سوم از فهرست خود را توسط مربی مارک دوس سانتوس' تعداد تخلیه Whitecaps خود را از دست داده دوم مستقیم در مسابقات — خالی 3-0 یکشنبه شب توسط MLS قهرمان Seattle Sounders.

"ما هشت بازیکن هستند که در اینجا مهم هستند که بازیکنان گفت:" دوس سانتوس. "بنابراین ما در حال انجام آنچه ما می توانیم برای به حداکثر رساندن آنچه که ما را و آن را آسان نیست. ما در حال انجام همه چیز ما می توانیم. صرف نظر ما به این مسابقات است. بدون در نظر گرفتن از بچه ها. ما اینجا هستیم برای مبارزه با.

"بچه ها ما هرگز متوقف در حال اجرا است. حتی در آخرین 10-15 دقیقه ما را نگه داشته و رفتن ما فشار ما نبود قرار ما سر پایین."

Whitecaps که از دست 4-3 به سن خوزه در بازی افتتاحیه خود هنوز زنده ریاضی در این مسابقات است. اما آنها نیاز به ضرب و شتم شیکاگو با حداقل سه گل در فینال گروه B بازی صبح روز پنجشنبه به شانس پیشرفت به عنوان یکی از چهار مقام سوم finishers.

ونکوور توانسته است فقط دو عکس در هدف در هر یک از آن دو بازی در این مسابقات (در حالی که آن سه گل به ثمر رساند برابر سن خوزه, یکی بود یک گل به خودی).

"ما نیاز به پیدا کردن یک راه را با سلاح هایی که ما ... برای پیدا کردن راه حل های نهایی سوم (زمینه) گفت:" دوس سانتوس.

که سخت با توجه به بزرگ اسلحه در خانه هستند.

جلو لوکاس Cavallini, Fredy مونترو و Tosaint Ricketts همراه با مدافع اندی افزایش یافت و مدافع/هافبک ژرژ Mukumbilwa نیست در اینجا به دلیل شخصی یا دلایل پزشکی.

در انتهای دیگر کهنه رز از دست رفته است. "این فوق العاده ناپایدار در پشت و ما نیاز به انجام یک کار بهتر گفت:" مربی.

San Jose, کمک های جایگزین کریس Wondolowski را 161st هدف شغلی را شکست داد 2-0 شیکاگو در اوایل شب به برنده گروه B با غیر قابل بحث هفت امتیاز. این زمین لرزه را بازی یکی از تیم مقام سوم در دور 16.

نیکولاس لودیرو اردن موریس و رائول Ruidiaz به ثمر رساند برای سیاتل که leapfrogged شیکاگو به حرکت به جایگاه دوم در گروه B با اولین پیروزی در سه بازی در ESPN جهان گسترده ای از ورزش پیچیده است.

شیکاگو در ضمن نیاز به ضرب و شتم ونکوور به پایان دونده تا در گروه. قرعه کشی و یا از دست دادن را حفظ خواهد کرد رونالدینیو در دوم.

سن خوزه برنده نگه داشته ونکوور باریک امید زنده است. پیروزی روز یکشنبه و Whitecaps می تواند حذف شود سیاتل بود که یک نقطه از آن دو بازی اول.

به جای رونالدینیو مطمئن خود را از یک اسکله در حذفی دور و یا به عنوان گروه دونده و یا یکی از بهترین مقام سوم finishers بسته به ونکوور-شیکاگو نتیجه.

کلمبوس, اورلاندو, فیلادلفیا و پورتلند نیز در حال حاضر واجد شرایط برای دور 16.

ونکوور جوانان است شانس خود را در این مسابقات است.

"ما باید یک بازی هیجان انگیز تیم ملی جوانان وجود دارد و در حال درس است که ما نیاز به یادگیری گفت:" 27 ساله کاپیتان راسل Teibert. "اما من فکر می کنم تمایل به رقابت در این نگرش که آنها نمی خواهید به رها کردن که ما نمی خواهید به من بدهید تا در زمان سختی به شما نشان می دهد قلب و تعیین که بچه های جوان را در این تیم.

"ما قصد داریم برای حفظ و یادگیری این است که تنها یک درس است که ما می توانیم از رشد."

مدافع Cristian گوتیرز ساخته شده خود را Whitecaps اولین زمین در نیمه دوم روز شنبه به عنوان هافبک پاتریک متکالف را در برابر سن خوزه.

بیشتر ورزش در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید این آخرین در برگها جیز رپتورز و بیشتر با ستاره های ورزشی عناوین خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر

Whitecaps' پرسنل مشکلات رشد کرده اند در این مسابقات است.

مدافعان Janio Bikel (adductor فشار) و اریک انریکه گدی (چهار سر ران فشار) مجروح شدند در آموزش. Bikel رفته است برای این مسابقات در حالی که گودوی در دسترس بود برای روز یکشنبه بازی.

پشتیبان گیری 'حافظ Bryan مردیت چپ این تیم هفته گذشته پس از مرگ مادرش بث.

مالش نمک در زخم Whitecaps از دست دروازه بان Maxime Crepeau به آسیب یکشنبه پس از دست خود بیرون آمد و بدترین در 54 دقیقه برخورد با سیاتل Handwalla Bwana. هیچ فوری آسیب به روز رسانی.

سوم-Thomas stringer Hasal یک 21 ساله کانادایی جوانان بین المللی از ساسکاتون در آمد خود را به MLS اغاز شد و به سرعت به عمل نامیده می شود با بازگشت به عقب موجب صرفه جویی در.

این صدا را باز کرد به ثمر رساند در 16 دقیقه از طریق لودیرو از نقطه پنالتی پس از موریس شات آمار مرکز Jasser Khmiri بازو. آن به نظر نمی رسد مانند تونس مدافع انجام داده اند می تواند بسیار در مورد تماس اما بازوی او بود نه تنگ به بدن خود را.

موریس ساخته شده آن را 2-0 در 34 دقیقه پس از ونکوور از دست داشتن در خط میانی. لودیرو در بر داشت موریس که رشد fullback جیک Nerwinski و معصوم توپ گذشته Crepeau.

Ruidiaz اضافه شده به سرب در دقیقه 51, سرمایه گذاری در برخی از ضعیف ونکوور در دفاع از یک گوشه.

ونکوور تا به حال هیچ پاسخ برای موریس که اجرا می شود بارها و بارها حک شده باز Whitecaps دفاع.

"به طور کلی من فکر کردم آن را بسیار بسیار بسیار خوب عملکرد اردن گفت:" سیاتل مربی برایان Schmetzer. "او خود را برجسته مهارت های فوق العاده امشب."

ونکوور آخرین تیم به عمل را در این مسابقات است. دیر رسیدن آن شروع شد و بیشتر به تعویق افتاد خروج از باشگاه دالاس, اولین حریف به علت بثورات جلدی از COVID-19 تست مثبت.

سیاتل گره خورده است San Jose 0-0 در آن مسابقات بازکن قبل از از دست دادن 2-1 به شیکاگو.

با بازی در این مسابقات شمارش در به طور منظم فصل جدول رده بندی سیاتل بهبود یافته به 2-1-2 در حالی که ونکوور تضعیف به 1-3-0.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن