هری کین بازگشت به ثمر رساند برای تاتنهام به لطف توقف در لیگ برتر فصل

لندن—هری کین تا به حال به تماشای بی اراده در حالی که دوره نقاهت بعد از عمل جراحی به عنوان تاتنهام در لیگ صلاحی

توسط NASERINEWS در 4 تیر 1399

لندن—هری کین تا به حال به تماشای بی اراده در حالی که دوره نقاهت بعد از عمل جراحی به عنوان تاتنهام در لیگ صلاحیت امیدوار میریزم.

آن نگاه مانند کین این فصل بود — تا زمانی که در لیگ برتر به حالت تعلیق در آمد برای سه ماه.

در حال حاضر در زمانی که مهاجم انتظار می رود بازی برای انگلستان در مسابقات قهرمانی اروپا او است بازگشت به ثمر رساند برای تاتنهام.

در 200 لیگ برتر ظاهر کین به ثمر رساند اولین هدف خود از سال 2020 — پس از توماس Soucek خود هدف — برای تکمیل 2-0 پیروزی بر وستهام در روز سه شنبه در حال حرکت تاتنهام در یک نقطه از لیگ برتر ،

"هنگامی که شما شده اند را برای بیش از شش ماه آن را فقط گرفتن که احساس پشت روی زمین" گفت کین که از نقل مکان به 137 لیگ اهداف کلی. "شما می توانید به عنوان بسیاری به عنوان شما می خواهید, اما بودن در اینجا کاملا متفاوت است."

بسیار متفاوت این روزها.

برای یک وجود دارد طرفداران در ورزشگاه با توجه به کروناویروس بیماری همه گیر. گروه جشن نیز ممنوع است. بنابراین تنها وجود دارد یک اسلاید در سراسر حوزه و اریک Lamela به طور خلاصه رفتن به پرش بر روی کین را قبل از خروج.

آن Lamela که به دست آورده در اختیار داشتن داخل نیمه خود را برای راه اندازی حمله متقابل به پایان رسید که با پسر Heung-min انتشار توپ و کین مسابقه از طریق متخلخل دفاع قبل از توجه به خالص در 82 دقیقه است.

تنها منچستر سیتی مهاجم Sergio Aguero به ثمر رساند تا اهداف بیشتر در 200 بازی های لیگ برتر — 138 — از کین.

"آن می رود خیلی سریع" 26 ساله تاتنهام آکادمی فارغ التحصیل گفت. "من احساس می کنم به عنوان مناسب به عنوان من احتمالا تا کنون انجام می شود قبل از آن بوده است یک فرصت خوب برای استراحت و بازیابی و کار بر روی چند چیز من شده اند قادر به در طول سال. من احساس در شکل خوب است."

پسر رد شد یک بازکن در نیمه اول پس از VAR خال خال او در آفساید. اما این فن آوری را انکار نمی کند تاتنهام در دقیقه 64 زمانی که Soucek سهوا تبدیل توپ به خالص خود را از Giovani Lo Celso گوشه.

West Ham مدیر دیوید مویس فکر توپ ضربه تاتنهام مدافع Davinson سانچز بازو از گوشه ای در این تجمع اما این ویدئو دستیار داور به وضوح موافق نیست.

دوم پی در پی از دست دادن پس از راه اندازی مجدد چپ West Ham تنها از منطقه سقوط در هدف تفاوت دارد.

اما تاتنهام در حال حاضر تنها یک نقطه در پشت منچستر یونایتد در مکان پنجم خواهد بود که فینال لیگ قهرمانان اسکله اگر مکان دوم منچستر سیتی دو فصل ممنوعیت از اروپا تایید شده است توسط دادگاه داوری برای ورزش در ماه آینده.

لستر چشم های لیگ قهرمانان اروپا

بیشتر ورزش در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید این آخرین در برگها جیز رپتورز و بیشتر با ستاره های ورزشی عناوین خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر

نه نقطه روشن از ایالات سوم-محل لستر است که هنوز به خوبی قرار داده شده برای بازگشت به لیگ قهرمانان اروپا پس از چهار سال با وجود بازگشت به عقب تساوی پس از راه اندازی مجدد از لیگ برتر است.

لستر دروازه بان Kasper Schmeichel ذخیره در نیمه اول با ضربه پنالتی را از نیل Maupay در طول یک 0-0 قرعه کشی در برابر برایتون که نقل مکان کرد و شش امتیاز از منطقه سقوط.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب