Vettel ممکن است راه رفتن به دور از فراری داشتن هرگز موفق به کسب عنوان

Sebastian Vettel ممکن است راه رفتن به دور از فراری داشتن هرگز تحویل فرمول یک عنوان افتخار تیم ایتالیایی به شدت

توسط NASERINEWS در 23 اردیبهشت 1399

Sebastian Vettel ممکن است راه رفتن به دور از فراری داشتن هرگز تحویل فرمول یک عنوان افتخار تیم ایتالیایی به شدت می خواهد.

چهار بار قهرمان جهان در حال خروج در پایان سال با رضایت متقابل است. اما آن نامشخص باقی مانده است اگر فصل شروع خواهد شد در میان بیماری همه گیر کوروناویروس با 10 مسابقه در حال حاضر به تعویق افتاده و یا لغو.

32 سال راننده پیوست فراری در سال 2015 به جای فرناندو آلونسو, اما قادر به اضافه کردن به عنوان جهان در ردبول از 2010-13.

ناظران انتظار می رود او را به شکستن مایکل شوماخر رکورد هفت F1 عناوین. در حال حاضر در دسترس است قهرمان جهان لوئیس همیلتون که دارای شش.

همیلتون افزایش مرسدس بنز شده است منعکس Vettel تدریجی اسلاید فراری.

از Vettel را 53 حرفه ای برنده 14 آمد با فراری از جمله تنها در یک سال گذشته است.

"به منظور به دست آوردن بهترین نتایج ممکن در این ورزش آن را حیاتی برای همه احزاب به کار در هماهنگی کامل" Vettel گفت: در روز سه شنبه. "تیم و من متوجه شدم که وجود دارد این است که دیگر تمایل مشترک برای با هم ماندن."

Vettel موجود قرارداد را بدست آورده و او را 40 میلیون دلار در سال, اما او گفت: منابع مالی هیچ نقشی در تصمیم متقابل.

"این روشی نیست که من فکر می کنم وقتی که می آید به ساخت برخی از گزینه های," او گفت:.

Vettel تا به حال کافی شانس را به نفع خود فراری برای اولین بار عنوان قهرمانی جهان پس Kimi Raikkonen در سال 2007. گذشته این تیم سازنده' عنوان در سال 2006 بود.

Vettel led قهرمانی در نیمه راه مرحله در سال 2017 و 2018 اما یک سری دست و پا چلفتی اشتباهات — unbefitting یک راننده از تجربه گسترده خود را — ثابت پرهزینه است.

در سنگاپور در سال 2017 راه اندازی کردن موقعیت قطب و سعی در قطع حداکثر Verstappen را ردبول باعث چند تصادف ماشین که همیلتون اجتناب شود به نفع خود GP و اصلاح قهرمانی منجر شود.

در آلمان GP در 2018, Vettel راه اندازی شد برای برنده شدن در هوکنهایم. برگزاری یک برتری راحت و با همیلتون فاصله پشت Vettel misjudged روال به نوبه خود و سقوط به موانع دوباره هدیه همیلتون پیروزی و قهرمانی حرکت است.

سال گذشته فشار به نظر می رسد به تحت تاثیر قرار Vettel قضاوت. خشمگین است که او بود محروم از پیروزی در کانادا GP زیرا از یک بار مجازات او نمایشی برداشت بزرگ شماره 1 ثبت نام و پارک آن را در مقابل ماشین خود را در حالی که در حال حرکت شماره 2 در مقابل همیلتون مرسدس بنز.

پس از آن آمد یک bemusing لحظه در ایتالیایی GP در مونتزا.

دوباره تحت هیچ فشار Vettel چرخید ماشین خود را — فقط به عنوان او انجام داده بود در بحرین در اوایل این فصل. او سردستی تلاش به آمده به عقب در مسیر و تقریبا speared به نیزه قدم زدن بود که عطف مسابقه خود را نقطه خودرو به همان منطقه و فقط موفق به منحرف کردن گذشته است.

Vettel نیز کمک نامنظم و گاه متناقض تیم سفارشات اگر چه با همان رمز پیروزی خود را در سال گذشته در سنگاپور بود چرا که سفارشات در رفت و نعمت خود را بیش از چارلز لکلرک.

سریع افزایش لکلرک در فراری ثابت دشوار است که مسئولیت رسیدگی به برای Vettel سال گذشته است. با وجود اینکه او در اولین فصل با فراری و تنها دوم خود را در F1 لکلرک برنده نژادها بیشتر از Vettel و حتی ضرب و شتم همیلتون 7-5 برای بسیاری از موقعیت قطب.

بیشتر ورزش در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید این آخرین در برگها جیز رپتورز و بیشتر با ستاره های ورزشی عناوین خبرنامه ایمیل.

ثبت نام

این منجر به تنش در درون فراری که به یک نقطه شکستن در ماه نوامبر هنگامی که رانندگان سقوط کرد و به هر یک از دیگر در برزیل GP.

لکلرک ساخته شده تمیز سبقت در حرکت Vettel پایین در داخل و Vettel سعی در اصلاح و موقعیت خود را در حال حرکت در خارج از لکلرک ماشین. آنها را لمس چرخ و هر دو ماشین به بیرون رفت از این مسابقه است.

Vettel به پایان رسید ملال انگیز پنجم به طور کلی در مسابقات قهرمانی مسابقه مورد ضرب و شتم توسط لکلرک و Verstappen که سوم به پایان رسید پشت مرسدس بنز جفت Valtteri Bottas و همیلتون.

لکلرک توییتی یک عکس از خود و Vettel جشن با این تیم است.

"این یک افتخار بزرگ برای من به هم تیمی خود. ما تا به حال برخی از زمان لحظات در آهنگ" Leclerc نوشت . "برخی از آنهایی که خوب و برخی دیگر که پایان ندارد که ما هر دو می خواستند اما همیشه وجود دارد احترام بگذارند."

لکلرک فقط به عنوان سریع و 10 سال جوانتر از Vettel بود به وضوح دیده می شود که به سازنده آینده است. او امضا قرارداد جدید تا پایان سال 2024 میلادی در حالی که Vettel را هنوز در خود نگه دارد.

"این آسان نیست تصمیم گیری برای رسیدن به داده سباستین را به ارزش به عنوان یک راننده و به عنوان یک فرد" فراری تیم اصلی Mattia Binotto گفت. "وجود دارد هیچ دلیل خاصی که منجر به این تصمیم گیری به غیر از مشترک و دوستانه باور است که زمان را به ما راه جداگانه."

که جایگزین Vettel?

راننده مک لارن Carlos Sainz جونیور و رنو راننده Daniel Ricciardo دو از نامها به طور گسترده ای تبلیغ که ممکن است جایگزین.

Sainz جونیور پسر دو بار قهرمان رالی جهانی Carlos Sainz. 25 ساله اسپانیایی راننده به پایان رسید معتبر ششم فصل گذشته نمایش بزرگ قوام و خوب مسابقه هنر و صنعت است.

30 سال Ricciardo حال ملال انگیز زمان با رنو در پایان در نهم. اما استرالیا راننده ثابت کرد توانایی های خود را در ردبول. او برنده هفت مسابقه وجود دارد و انجام بهتر از Vettel زمانی که آنها زوج با هم در سال 2014 ضرب و شتم او را 3-0 در مسابقه برنده.

آلونسو بازگشت به F1 با فراری خواهد بود در خارج شرط بندی با توجه به دو بار قهرمان F1 است 38. اما او هنوز هم جزو بهترین رانندگان F1 از نظر توانایی خالص. اگر Sainz. Jr آیا پیوستن به فراری این امر باز کردن درب برای آلونسو در مک لارن.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب