چگونه 60-بازی کوتاه MLB فصل اثرات بازیکن حقوق

شیکاگو—ما در وسط یک بیماری همه گیر و لیگ اصلی بیس بال است گام گذاشتن در عجیب ترین فصل در تاریخ, بنابراین ما در

توسط NASERINEWS در 4 مرداد 1399

شیکاگو—ما در وسط یک بیماری همه گیر و لیگ اصلی بیس بال است گام گذاشتن در عجیب ترین فصل در تاریخ, بنابراین ما در حال رفتن به عجیب و غریب بودن در این زمینه در خارج از زمین و در حساب های بانکی.

شما می خواهید عجیب و غریب?

بالاترین پرداخت بازیکن در MLB در این فصل خواهد بود یک پارچ که نمی خواهد حتی لباس پوشیدن.

بله, ما در حال صحبت کردن در مورد وی-یین چن منتشر شده توسط Miami Marlins در ماه نوامبر گذشته و پرداخت خواهد شد حدود 22 میلیون (آمریکا) در این فصل است. اگر Marlins منتظر بود تا او را پس از بیس بال بود تعطیل در این بهار که می تواند آنها را نجات داد خود را 14 میلیون دلار.

اوه.

نیویورک یانکی ها در قلاب برای $21.142 میلیون با outfielder Jacoby Ellsbury که منتشر شد در فصل گذشته اگر چه یانکی ها با این استدلال که او نقض قرارداد خود را و نمی خواهد او پرداخت. این اختلاف حل خواهد شد در یک شکایت اقدام بین یانکی ها و بازیکنان MLB انجمن.

یانکی ها حتی اگر به استثنای Ellsbury هنوز هم باید بالاترین حقوق و دستمزد در بیس بال در $220.7 میلیون نفر در ایالات متحده آمریکا امروز سالانه MLB حقوق و دستمزد گزارش ها رو با امضای آس Gerrit کول به نه سال $324 میلیون حقوق و دستمزد و 30 فهرست.

کول که برنامه ریزی شده بود برای به دست آوردن $36 میلیون نفر در این فصل شده اند که بالاترین پرداخت بازیکن بیس بال در کنار مایک ماهی قزل آلا از فرشتگان در لس آنجلس.

در عین حال تنها با 60 بازی در برنامه سال جاری کول و ماهی قزل آلا را به جای آن دریافت $13,333,333 میلیون. آن خواهید بود بالاترین حقوق و دستمزد تا کنون پرداخت شده به بازی را بالاترین پرداخت بازیکن پس از مشت زن آلبرت دختر خوشگل Baltimore Orioles پرداخت شد $11,949,794 در سال 1999.

وجود دارد تنها 12 بازیکن خواهد شد که کسب $10 میلیون یا بیشتر با خود سرشکن حقوق در این فصل است. آن شده اند که 13 اما داجرز پارچ دیوید قیمت که حقوق و دستمزد 32 میلیون دلار در این سال تصمیم گرفتند از بازی در این فصل بخشش $11.85 میلیون.

شما می دانید اینها عجیب و غریب زمانی که یانکی ها' نرم افزار-رتبه 30 حقوق و دستمزد از جمله کسانی که در کشته شدن این لیست خواهد بود حدود 84 میلیون دلار کمترین آنها به پوسته را از قلب خود سلسله زمانی که خود را حقوق و دستمزد $بود 88.1 میلیون در سال 1999.

Wackiest حقوق بازیکنان که قرار بود برای کسب کمتر از $750,000.

به یاد داشته باشید هر بازیکن تحت مستقیم تضمین قرارداد در حال حاضر دریافت $286,500 در پیشبرد پول در آوریل و مارس تحت شرایط مارس 26 قرارداد ، بازیکن خواهد نگه داشتن پول اگر وجود نداشت نجومی, اما اگر فصل شروع پول خواهد بود بازپرداخت گرفته شده از حقوق خود را.

این به این معنی است که بازیکنان تحت قرارداد پرداخت و آنها را با $773,500 یا کمتر در این سال پرداخت خواهد شد آه صفر برای بقیه سال.

بنابراین جک فلاهرتی از سنت لوئیس کاردینالز که به پایان رسید چهارم در سال گذشته Cy جوان انتخابات ممکن است تبادل روز افتتاحیه به امید پیشرو کاردینالز به postseason اما نمی خواهد دریافت یک سکه بقیه فصل. کاردینالز از لحاظ فنی در حال خروج $4,300 یک بعد از چک های خود تا پیشرفته برآورده شده است.

بیشتر ورزش در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید این آخرین در برگها جیز رپتورز و بیشتر با ستاره های ورزشی عناوین خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر

در حال حاضر اگر فصل کوتاه است به دلیل همه گیر و 60 بازی ها بازی نمی, بازیکنان مجاز خواهد بود برای حفظ باقی مانده از پیش خود را پول است.

بله, خوش آمدید به جهان عجیب و غریب از بیس بال در سال 2020 که در آن بازیکن مانند ماهی قزل آلا و کول می توانید از دست دادن $22,666,667 میلیون از اصلی خود حقوق و دستمزد با این کوتاه های نجومی است که در واقع به ارزش بیش از کل Miami Marlins' سرشکن حقوق و دستمزد در این سال در $17.6 میلیون.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب