Hedman ترک نوریس کوتاه به صورت مستقیم چهارم فصل برگرون شاخه برای پنجم Selke

واشنگتن جان کارلسون خلیج تمپا ویکتور Hedman و Nashville رومی Josi شده اند نام نهایی را برای NHL جیمز نوریس یاد

توسط NASERINEWS در 31 تیر 1399

واشنگتن جان کارلسون خلیج تمپا ویکتور Hedman و Nashville رومی Josi شده اند نام نهایی را برای NHL جیمز نوریس یادبود جایزه تعلق می گیرد به لیگ برتر defenceman.

فینالیست شد روز دوشنبه اعلام کرد و رای گیری توسط اعضای حرفه ای هاکی کانون نویسندگان.

رهبری کارلسون 75 امتیاز (15 اهداف 60 کمک), فینالیست شد, بالا از نقطه تولید در میان defencemen. کارلسون و Josi که تا به حال 65 امتیاز (16 اهداف 49 کمک) بودند تنها دو نفر را برای رهبری یک تیم در امتیاز این فصل است.

Hedman که سوم به پایان رسید در میان defencemen با 55 امتیاز (11 گل در 44 کمک) یک فینالیست برای چهارمین سال متوالی — طولانی ترین خط از Nicklas Lidstrom چهار سال اجرا از سال 2006 به '09. Hedman تنها فینالیست به قبلا برنده در سال 2018 است.

NHL همچنین اعلام کرد بوستون مرکز پاتریس Bergeron, فیلادلفیا مرکز Sean خیاط و سنت لوئیس مرکز رایان o'reilly در حال نهایی را برای Frank J. Selke جایزه ارج نهادن به بالا دفاعی رو به جلو است.

برگرون است که چهار بار برنده و آخرین برنده در سال 2017 بستن مونترال باب Gainey ترین Selke افتخارات. برگرون led برونز به جلو در شیفت در هر بازی و یخ کمک به بوستون اجازه می دهد تا یک لیگ پایین 174 اهداف است.

O'reilly همچنین یک بانوی Byng فینالیست برای ورزشکاری است که در موقعیت برای تبدیل شدن به اولین بازیکن به تکرار به عنوان Selke برنده پس از برگرون در سال 2014 و '15. O'reilly led NHL برای سومین مستقیم فصل در faceoff برنده (880).

خیاط دوم در Selke رای گیری در سال 2018 چراغ آگهی اسکیت باز با یک به علاوه-21 امتیاز و جلو در هر دو کلی یخ و زمان کوتاه دست یخ زمان.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن