ایران دانشمند تبرئه در ما اسرار تجاری مورد اخراج - سه شنبه, 02 Jun 2020 PST

تهران – یک دانشمند ایرانی زندانی در آمریکا و تبرئه در فدرال اسرار تجاری مورد است که در راه بازگشت به ایران پس

توسط NASERINEWS در 14 خرداد 1399

تهران – یک دانشمند ایرانی زندانی در آمریکا و تبرئه در فدرال اسرار تجاری مورد است که در راه بازگشت به ایران پس از تبعید این کشور وزیر امور خارجه روز سه شنبه گفت.

سیروس عسگری بود که در هوا در پرواز بازگشت به ایران, محمد جواد ظریف گفت: در یک Instagram post.

"تبریک به همسر و خانواده محترم," محمد جواد ظریف نوشت.

ایران دولت-اجرای خبرگزاری ایرنا بعد از گزارش های خبری با استناد به ایران.

عسگری استاد دانشگاه در ایران در دانشگاه صنعتی شریف شده بود تحت تعقیب در مارس 2016 متهم توسط دادستان فدرال از تلاش برای سرقت, راز تحقیقات از مورد غربی رزرو دانشگاه. کلیولند مدرسه مشغول به کار بود در یک پروژه برای نیروی دریایی ایالات متحده دفتر تحقیقات نیروی دریایی برای ایجاد و تولید ضد خوردگی فولاد ضد زنگ.

عسگری در نهایت تبرئه شد در ماه نوامبر پس از ایالات متحده در منطقه قاضی جیمز Gwin پرتاب این پرونده توسط دادستان.

کن Cuccinelli سرپرست معاون امنیت داخلی دبیر زودتر به اسوشیتد پرس گفت که DHS آغاز شده بود به سعی کنید به اخراج عسگری در دسامبر. 12-پس از تبرئه. او گفت که ایران حاضر به رسمیت شناختن او به عنوان مشروع ایران و او را با ارائه گذرنامه معتبر تا اواخر فوریه.

یک بار عسگری دریافت گذرنامه DHS ساخته شده از چندین تلاش برای پرواز او را در بازگشت به ایران, خرید بلیط برای پرواز در مارس 10, مارس 18 مارس 23 مارس 1 و ممکن است 1 با توجه به Cuccinelli. هر یک از این پروازها لغو شد به دلیل بیماری همه گیر کوروناویروس, او گفت:.

عسگری حامیان گفته روزنامه گاردین در مارس او قرارداد coronavirus در حالی که زندانی شده است. او برگزار شده بود در لوئیزیانا وین مرکز تادیبی توسط ایالات متحده مهاجرت و گمرک قبل از اخراج آنها گفت.

معاون وزیر آموزش و پرورش, حسین سالار آملی گفت: اخیرا عسگری حال بهبود از ویروس و خواهد بود قادر به سفر به گزارش ایرنا.

مقامات ایرانی تا به حال در ارتباط عسگری آزادی با آمریکا زندانی در ایران برگزار شد به طور بالقوه بودن فرید چیزی Cuccinelli به شدت مورد مناقشه است. مقامات ایرانی در روزهای اخیر بوده است گفت: آنها معتقد بودند عسگری به زودی خواهد به ایران بازگشت.

بعد از چهار ایرانی سخنگوی وزارت امور خارجه عباس موسوی رد گمانه زنی ها از یک زندانی مبادله و اضافه کرد که عسگری می رسند در تهران در روز چهارشنبه.

"گمانه زنی در مورد تبادل عسگری برای فرد دیگر این است که دقیق نیست. آزادی او آمد بر تبرئه از اتهام" موسوی بود به نقل از تلویزیون دولتی عنوان کرد و گفت.

در میان شهروندان آمریکایی در ایران برگزار شد که نیروی دریایی ایالات متحده کهنه کار مایکل سفید از ایمپریال بیچ, کالیفرنیا. سفید بازداشت شد در جولای سال 2018 در حالی که بازدید از یک دوست دختر در ایران. او به اتهام توهین به رهبر ایران و ارسال اطلاعات خصوصی آنلاین.

او از زندان آزاد شد در ماه مارس در پزشکی کردند که مورد نیاز او را به باقی می ماند در کشور در مراقبت از سفارت سوئیس در تهران که نشان دهنده آمریکا منافع خود در ایران است. سفید است که در میان دهها هزار نفر از زندانیان اعطا پزشکی furloughs توسط ایران بود که یکی از نخستین کشورهایی بود ضربه سخت گسترش coronavirus.

در ماه دسامبر ایران منتشر شد یک محقق دانشگاه پرینستون برگزار می شود به مدت سه سال به طور گسترده ای مورد مناقشه اتهام جاسوسی در ازای آزادی از بازداشت دانشمند ایرانی.

در ماه مارس خانواده سابق FBI agent رابرت لوینسون که از بین رفت در ایران 13 سال پیش در یک غیرمجاز سیا ماموریت گفت: آنها تا به حال مطلع شده است توسط مقامات ایالات متحده که آنها تا به حال مشخص شد که لوینسون احتمالا مرده است. آنها نه شفافی در مورد چگونه آنها ساخته شده است که تعیین.

غربی ها و ایران دو اتباع عربستان به غرب اغلب خود را محاکمه و محکوم به در بسته-درب محاکمات در ایران تنها بعد مورد استفاده قرار گیرد به عنوان تراشه چانه زنی در مذاکرات است.

انتشار در می آید که آمریکا تحت ریاست جمهوری دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن در ادامه حداکثر فشار مبارزات انتخاباتی هدف قرار دادن ایران پس از یک جانبه خروج از تهران هسته ای ایران با قدرت های جهان در ماه مه سال 2018 است. در زمان پس از این دو کشور دیده می شود یک سری از افزایش حوادث از جمله ایالات متحده در حمله هواپیماهای بدون سرنشین به قتل یک ژنرال ايراني در بغداد و ایران موشک بالستیک حمله هدف قرار دادن سربازان آمریکایی در عراق است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب