U برای کمک به دانشجویان بین المللی مطابق با یخ بخشنامه

دانشگاه مینه سوتا در حال بررسی آن ترم پاییز قصد دارد به مطمئن شوید که دانش آموزان بین المللی نیست مجبور به ترک

توسط NASERINEWS در 18 تیر 1399

دانشگاه مینه سوتا در حال بررسی آن ترم پاییز قصد دارد به مطمئن شوید که دانش آموزان بین المللی نیست مجبور به ترک کشور تحت راهنمایی های جدید از مهاجرت فدرال مقامات.

دستورالعمل دوشنبه از مهاجرت به ایالات متحده و مشتریان در اجرای گویند دانشجویان بین المللی باید ترک ایالات متحده و یا انتقال به دانشگاه های دیگر اگر خود را در مدارس برنامه ریزی برای ارائه در کلاس به طور کامل آنلاین در این پاییز. دستورالعمل در حال اضافه کردن جدید فشار بر دانشگاه ها برای بازگشایی حتی به عنوان coronavirus است resurging در بسیاری از نقاط کشور است.

آنها همچنین به عنوان رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن درخواست کرده است که مدارس و کالج ها بازگشایی و بازگشت به فرد در آموزش.

مینه سوتا در حال حاضر برنامه ریزی برای ارائه ترکیبی از آنلاین و کلاس های حضوری. رئیس جمهور جوآن Gabel گفت: در یک یادداشت به دانشجویان و استادان جمعه که مدرسه در حال بررسی آن ترم پاییز ترکیبی آموزش به طوری که در کلاس های حضوری را می توان ارائه شده که در آن نیاز به مطمئن شوید که دانش آموزان بین المللی مطابق با راهنمایی های جدید.

دانشجویان بین المللی "نباید جریمه" برای بهداشت عمومی اقدامات گرفته شده برای کمک به کنترل ویروس Gabel نوشت.

دانشگاه دوقلو شهرهای پردیس تا به حال در مورد 6,100 دانشجویان بین المللی در این بهار یا حدود 12 درصد از آن بیش از 49,000 دانش آموزان است. از دست دادن از دانشجویان بین المللی نیز افزایش فشار بر بودجه این دانشگاه پس از آن دانش آموزان به طور معمول بالاتر پرداخت شهریه.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن