مغلوب ساختن پیشی جستن تماس خاموش فلوریدا بخش از ایران کنوانسیون ملی - سه شنبه, 23 Jul 2020 PST

واشنگتن — رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن پنج شنبه اعلام کرد که او را لغو کرده است, بخش عمده ای از کنو

توسط NASERINEWS در 3 مرداد 1399

واشنگتن — رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن پنج شنبه اعلام کرد که او را لغو کرده است, بخش عمده ای از کنوانسیون ملی حزب جمهوری خواه برای برنامه ریزی فلوریدا در ماه آینده با استناد به یک "عود" از coronavirus.

مغلوب ساختن پیشی جستن رسمی renomination هنوز هم رو به جلو در کارولینای شمالی که در آن یک زیر مجموعه کوچک از مذاکرات نمایندگان هنوز هم جمع آوری در Charlotte, North Carolina, فقط برای چهار ساعت در اوت. 24. فلوریدا بود که به میزبانی چهار شب از برنامه نویسی و احزاب که تهمت امیدوار خواهد بود "چهار شب infomercial" برای انتخاب مجدد.

"این یک جهان متفاوت است و آن را برای در حالی که کمی" مغلوب ساختن پیشی جستن گفت: در توضیح تصمیم خود را. "به یک قرارداد بزرگ است, زمان مناسب" مغلوب ساختن پیشی جستن اضافه شده است.

مغلوب ساختن پیشی جستن منتقل تشریفاتی بخش جمهوریخواه به فلوریدا ماه گذشته به دلیل اختلاف با کارولینای شمالی دموکراتیک رهبران بیش از برگزاری یک رویداد در داخل خانه با maskless حامیان. اما این برنامه پیوسته مدرج به عنوان ویروس موارد مشخصی در فلوریدا و خیلی از کشور در ماه گذشته.

مغلوب ساختن پیشی جستن گفت: او را تحویل یک سخنرانی در فرم متناوب به طور بالقوه آنلاین.

مغلوب ساختن پیشی جستن گفت: هزاران نفر از هواداران خود و نمایندگان می خواستم برای حضور در حوادث در فلوریدا اما "من فقط احساس می کرد اشتباه بود" برای جذب آنها را به یک ویروس کانون. برخی از آنها را در مواجهه قرنطینه مورد نیاز در زمانی که آنها بازگشت به خانه متحده از کنوانسیون.

"ما نمی خواهید را به هر گونه شانس," او اضافه شده است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن