آتش سوزی در نزدیکی Nespelem متورم در اندازه - Fri, 24 Jul 2020 PST

آتش سوزی در Colville رزرو دارای عقاید در اندازه روز جمعه. گلخانه گزارش آتش سوخته برخی از 1200 هکتار در روز پنج

توسط NASERINEWS در 4 مرداد 1399

آتش سوزی در Colville رزرو دارای عقاید در اندازه روز جمعه.

گلخانه گزارش آتش سوخته برخی از 1200 هکتار در روز پنج شنبه و منجر به سطح 3 تخلیه متوجه معنی خطر در این منطقه قریب الوقوع بود و تهدید کننده زندگی گفت: کتی موسی متخصص ارتباطات برای محیط زیست اعتماد برنامه و اطلاعات عمومی افسر در کوه Tolman آتش مرکز.

جمعه شب در آن رشد کرده بود در آتش پسند آب و هوا به دهانه 5,400 هکتار موسی گفت.

اما به عنوان wildfire رخنه کرد تا تندتر دامنه در جمعه مرکز کاهش داد و سطح 3 توجه کنید که برخی از دود پاک کردن این منطقه است.

سطح 2 تخلیه توجه کنید که بدان معنی است که ساکنان نیاز به آماده به ترک در یک لحظه متوجه در محل باقی می ماند برای یک منطقه بزرگ در نزدیکی Nespelem. بزرگراه 155 باز است اما کلمبیا, رودخانه, جاده بسته است و موسی گفت.

و تهدید از آتش می تواند به افزایش دوباره موسى گفت. این فروغ است که رفتن به خارج از مناطق پوشیده از چمن و به مناطق جنگلی که در آن از آن خواهد شد که بیشتر سوخت برای سوزاندن موسی گفت.

در بالا از آن مسیر به سمت چوب خدمه در حال مواجهه با یک پرچم قرمز آتش و آب و هوا هشدار در Okanogan County, معنی بادهای می تواند استوک آتش بیشتر است. در ضمن جدید آتش را شروع کرده اند در منطقه تهی, آتش نشانی, منابع موسی گفت.

جورج Geissler, دولت, جنگل و سرپرست آتش سوزی عملیات توییتی تصویری پنج شنبه نشان دادن یک ناوگان از وزارت منابع طبیعی هلیکوپتر است که در پاسخ به آتش گفت: حمل و نقل هوایی تیم "شده است قرار دادن در برخی از کارهای شگفت انگیز این سال است."

کسانی که هلیکوپتر شده اند رها کردن آب در نقاط مهم و خنک کردن منطقه برای آتش نشانان از جمله یک تیم از اورگان که وارد جمعه. که تیم خواهد بود جریان شب جمعه و خدمه را مبارزه با آتش سوزی از طریق شب.

"ما در حال تلاش برای دریافت برخی از قابل توجه کار تکمیل شده امروز برای دریافت یک خط در سراسر آتش" موسی گفت.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن