ESPN تعلیق NBA خبرنگار آدریان Wojnarowski برای مبتذل پاسخ به سناتور

ESPN برجسته ترین بسکتبال خبرنگار متوقف شده است دو کلمه مبتذل ایمیل پاسخ به دفتر یک سناتور ایالات متحده روز جمع

توسط NASERINEWS در 23 تیر 1399

ESPN برجسته ترین بسکتبال خبرنگار متوقف شده است دو کلمه مبتذل ایمیل پاسخ به دفتر یک سناتور ایالات متحده روز جمعه در پاسخ به سناتور اظهارات انتقادی در مورد NBA رابطه با چین است.

خبرنگار آدریان Wojnarowski ارسال این ایمیل به دفتر سناتور. جاش هاولی میسوری جمهوری خواه که نوشته شده یک تصویر از آن را در توییتر.

تعلیق بود که تایید توسط کسی به Wojnarowski معنی است که او نمی خواهد در سفر این هفته به گزارش NBA از سر فصل در ESPN جهان گسترده ای از مجموعه ورزشی در والت دیزنی در فلوریدا. در اخیر پادکست قسمت Wojnarowski کرد و گفت: با ارسال عدد بسته به منطقه اورلاندو در پیش از ورود برنامه ریزی شده در روز یکشنبه ،

ساعت پس از ارسال ایمیل Wojnarowski عذرخواهی کرد و گفت او "بی احترامی" و "یک اشتباه تاسف." ESPN نام ایمیل خود را "غیر قابل توجیه" و گفت که آدرس آن را با او در داخل است. یک سخنگوی کاهش یافته است به نظر تعلیق.

واشنگتن پست گزارش داد که تعلیق خواهد بود از یک تا دو هفته.

Wojnarowski شد در پاسخ به یک ایمیل ارسال توسط هالی نیوز به تعدادی از روزنامه نگاران انتقاد NBA برای "kowtowing به پکن" و تصمیم خود را به اجازه می دهد بازیکن برای پوشیدن عدالت اجتماعی پیام های خود را کشباف در آینده راه اندازی مجدد از NBA فصل در فلوریدا.

لیست قبول پیام بود که به توافق NBA و اتحادیه به نمایندگی از بازیکنان شامل "Black Lives Matter" و "من نمی توانم نفس بکشم." هیچ یک مرجع در سال گذشته اعتراضات گسترده در هنگ کنگ یا چین افزایش گرفتن در این شهرستان است.

این موضوع به سوال نامیده می شود Wojnarowski فاصله از لیگ او را پوشش می دهد و به نظر می رسد به دفاع از. هالی شناخته شده است به صورت انتخابی انتقاد NBA رابطه با چین است.

NBA شده است مکرر هدف برای بسیاری از جمهوری خواهان از لیگ شکاف با چین قبل از شروع فصل آغاز شده است. چند castigated NBA — متهم لیگ نه بصورتی پایدار و محکم ایستاده پشت Daryl Morey هیوستون راکتس' مدیر کل که نوشته شده یک تصویر در توییتر بود که در حمایت از دموکراسی در هنگ کنگ معترضان در ماه اکتبر. این خشم دولت چین است که پس از محدود کسب و کار خود را با NBA.

جمهوری خواه ایالت و سناتور " تد کروز از تگزاس و حتی به نام برای کمیسر NBA, آدم, نقره ای برای شهادت در مورد این موضوع. زمانی که برجسته و غالبا صریح لیگ ارقام مانند Steve Kerr, له برون جیمز و جیمز هاردن خواسته شد در مورد Morey نظرات آنها یا demurred و یا کاهش یافته است برای حمایت از Morey.

وقتی که می آید به رهبر حزب خود را رئیس جمهور ایالات متحده دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن جمهوری خواهان عمدتا خاموش شده است از جمله پس از مغلوب ساختن پیشی جستن گفت: به Axios که او می خواست برای جلوگیری از چین مجازات آن جرم توقیف قومی Uighurs سال گذشته به دلیل جاری معامله شد. تهمت نیز صحبت گرمی در مورد رئیس جمهور شی جین پینگ از چین با اشاره به او را به عنوان "دوستان" و "باور نکردنی مرد" و کشور را به بررسی Bidens.

پس از Wojnarowski را صدای جیر جیر, منتقدان محافظه کار مانند ورزش وبلاگ نویس رس تراویس pounced. تراویس sarcastically توییتی در مورد ESPN "جناح چپ تعصب" و هالی دوباره به اشتراک گذاشته که صدای جیر جیر با پیروان خود را. تراویس سایت Outkick, بعد, بود, اولین گزارش در مورد Wojnarowski تعلیق.

برای سال های محافظه کار منتقدان و اغلب برخی از رقبا را متهم به ESPN لیبرال تعصب و ادعا با شواهد کمی وجود دارد که این باعث شد تا در رتبه های پایین تر. هنوز جیمی Pitaro که شد ESPN رئیس جمهور در سال 2018 به دنبال به هدایت شبکه در یک جهت است که با تمرکز بیشتر در مورد آنچه اتفاق می افتد در این زمینه است. در چند ماه گذشته که موقعیت به چالش کشیده شده است به عنوان شده اند وجود دارد چند ورزش برای پوشش به دلیل بیماری همه گیر کوروناویروس و به عنوان ورزشکاران اند صحبت کردن در مورد نژادپرستی در پی قتل جورج فلوید در بازداشت پلیس.

بیشتر ورزش در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید این آخرین در برگها جیز رپتورز و بیشتر با ستاره های ورزشی عناوین خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر


tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن