اکثر مدیکر ثبت نام می توانید از انسولین برای 35 دلار در ماه - سه شنبه, 26 مارس سال 2020 PST

واشنگتن – Medicare گیرنده قادر خواهد بود برای دریافت نسخه برنامه که حد copays برای انسولین یک پتانسیل صرفه جوی

توسط NASERINEWS در 6 خرداد 1399

واشنگتن – Medicare گیرنده قادر خواهد بود برای دریافت نسخه برنامه که حد copays برای انسولین یک پتانسیل صرفه جویی صدها هزار دلار کاخ سفید اعلام کرد روز سه شنبه در یک محور به کیف بغلی مسائل است که می تواند تاثیر نوامبر انتخابات است.

سود جدید – به طور رسمی پرده برداری کرد در یک باغ گل رز رویداد بعد از ظهر سه شنبه – در حال تبلیغ به عنوان یک دستاورد بزرگ با مغلوب ساختن پیشی جستن مقامات دولت مشتاق به تغییر موضوع از گریم drumbeat از بیماری همه گیر کوروناویروس اخبار.

افراد مسن که انتخاب یک طرح ارائه مواد مخدر جدید انسولین سود خواهد پرداخت حداکثر 35 دلار در ماه شروع سال آینده پس انداز دلار تخمین زده می 446 سالانه است. نوسان هزینه های مقدار که در حال حاضر رایج می توان با یک کنترل مقدار.

جدید انسولین بهره مند خواهد بود داوطلبانه بنابراین در هنگام باز ثبت نام این پاییز مدیکر گیرندگان که علاقه مند هستند باید مطمئن شوید که به انتخاب یک طرح بیمه است که آن را فراهم می کند. اکثر مردم با مدیکر را به آنها دسترسی داشته باشند.

پایدار copays به انسولین ناشی از یک معامله shepherded توسط دولت بین انسولین تولید کنندگان و عمده شرکت های بیمه مدیکر رئیس Seema Verma آسوشیتدپرس گفت. سه عمده تامین کنندگان Eli Lilly, Novo Nordisk و سانوفی شد همه درگیر.

"این یک ظریف مذاکره" ورما گفت. داروسازان و بیمه شده اند در تقابل در سال های اخیر سرزنش یکدیگر برای قیمت های بالا. "من فکر می کنم این یک گام بزرگ است."

معامله می آید به عنوان رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن را برمی گرداند به موضوع قیمت دارو تلاش برای خواستگاری افراد مسن که رای مهم خود را به مناسبت انتخاب مجدد چشم انداز.

هزینه انسولین یکی از بزرگترین نگرانی برای مصرف کنندگان به طور کلی در مورد قیمت های بالا برای نام تجاری مواد مخدر. میلیون ها نفر از افراد مبتلا به دیابت استفاده از انسولین برای حفظ قند خون در محدوده نرمال و دفع عوارض است که می تواند شامل بیماری های قلبی و نابینایی و نارسایی کلیه و قطع عضو. افراد مبتلا به دیابت نیز رنج می برند نتایج بدتر از COVID-19.

مغلوب ساختن پیشی جستن در هفته گذشته گفت: توافق در یک جلسه کنگره او هنوز هم می خواهد به تصویب یک لایحه در این سال برای کاهش هزینه دارو گفت: "من فکر می کنم شما باید آن را انجام دهد" با توجه به خلاصه ای از شرکت کنندگان. دو حزبی قانون برای محدود کردن افزایش قیمت ها و کاهش هزینه ها برای افراد مسن با مواد مخدر لوایح در حال بررسی در مجلس سنا.

یک AP-NORC نظرسنجی در بر داشت ممکن است که 54 درصد از بزرگسالان 60 سال و بالاتر گفت: آنها از سایتهای چگونه مغلوب ساختن پیشی جستن است دست زدن به کار خود به عنوان رئیس جمهور در حالی که 45 درصد تایید شده است.

سرنوشت قیمت گذاری دارو قوانین در نهایت به نظر می رسد به بقیه با مجلس نانسی پلوسی که خیلی بیشتر طرح بلند پروازانه برای مدیکر به مذاکره قیمت پرهزينه ترين مواد مخدر نه فقط انسولین است. Pelosi استفاده می رود پس انداز به ارائه چشم انداز دندانپزشکی و شنیدن پوشش برای افراد مسن است. اکثر جمهوری خواهان مخالف این رویکرد به عنوان یک گسترش دولت قیمت-تنظیم ،

اگر چه کاخ سفید و پلوسی را در مکالمات سال گذشته در مورد مواد مخدر, قانون, رابطه بین رهبران دو کشور بوده است و تنش عصبانی برای ماه می باشد.

کاخ سفید مشاور کلیان کانوی به اسوشیتد پرس گفت دولت نمی توانید صبر کنید برای دموکراتیک-کنترل خانه در قیمت دارو. "انتظار برای آنها را به عمل است که بسیار خطر ناک کانوی گفت:.

ورما از مراکز مدیکر و مدیکید خدمات گفت: 1,750 طرح های بیمه که ارائه پوشش مواد مخدر به مدیکر دریافت کنندگان توافق کرده اند که به ارائه انسولین برای حداکثر copay از 35 دلار در ماه بعدی سال است. از آن خواهد شد در دسترس از طریق "افزایش" برنامه ای است که ممکن است هزینه بیشتر در هر ماه اما ارائه مزایای اضافی مانند کاهش هزینه های در برخی از مواد مخدر. کلاه در copays انتظار می رود که منجر به یک افزایش کوچک در حق بیمه.

از همه مهمتر برای بیماران جدید سود را پوشش طیف وسیعی از انسولین محصولات از جمله قلم و ویال اشکال به صورت سریع اقدام به کوتاه اثر متوسط اثر و طولانی اثر نسخه.

یک نفر از سه نفر با مدیکر مبتلا به دیابت و بیش از 3 میلیون استفاده از انسولین است. در لیست قیمت این دارو می تواند هزینه بیش از 5 ، 000 $در سال است. اگر چه بیماران بیمه شده پرداخت نمی کند که آنها متوجه افزایش copays که بر اساس هزینه کامل. مردم که نمی توانیم خود را به انسولین ممکن است سعی کنید برای مقابله با کاهش دوز خطرناک محاسبه است که می توانید با قرار دادن زندگی خود را در معرض خطر.

مدیکر را تجویز دارو سود ارائه شده توسط شرکت های بیمه خصوصی یا به عنوان یک مستقل "بخشی D" طرح توجیهی دارو های اضافه شده به مدیکر سنتی و یا به عنوان بخشی از مراقبت های مدیریت برنامه ریزی تحت مزیت مدیکر. مالیات دهندگان یارانه خصوصی برنامه ها دقت تنظیم شده توسط دولت بلکه توسط قانون مدیکر محروم از مذاکره قیمت دارو – چیزی دموکرات ها از جمله نامزد انتخابات ریاست جمهوری جو بایدن می خواهید به تغییر.

بیمه و داروسازان استقبال می کنند. گروه صنعت امریکا در طرح بیمه سلامت آن را به نام یک "مثال عالی از مشارکت بخش خصوصی و دولتی که در آن هر کس برنده است." تحقیقات دارویی و تولید کنندگان از امریکا گفت: این خوشحالی برای دیدن دولت متمرکز بر کاهش از جیب برای هزینه های بیماران است.

مدیکر تخمین می زند که حدود 6 در 10 ذینفع در حال حاضر در برنامه داروهای تجویزی است که پیشنهاد جدید انسولین بهره مند شوند. کسانی که برنامه را ارائه نمی دهد گزینه های جدید می توانید در هنگام ثبت نام باز فصل که شروع Oct. 15. مدیکر آنلاین طرح یاب کمک خواهد کرد که ذینفع پیدا کردن برنامه های که کلاه انسولین copays.

انسولین بهره مند خواهد شد و در دسترس در تمام 50 ایالت واشنگتن و پورتوریکو. مشارکت داوطلبانه است برای شرکت های بیمه مدیکر و دریافت کنندگان به طور یکسان.

در یک پیچ و تاب و های جدید مغلوب ساختن پیشی جستن انسولین گزینه ساقه در بخشی از آزمایش قدرت که مدیکر به دست آورد اوباما-عصر قانون مراقبت مقرون به صرفه است که کاخ سفید به دنبال سرنگونی به عنوان قانون اساسی.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن