گرگور Chisholm: بله بلو جیز طرفداران ما گفت: این احتمال وجود دارد در سال 2020

آماده برای یک تابستان از لیگ اصلی بیس بال بر خلاف هر چیزی که تا کنون دیده ام قبل از.MLB معمولی 162-بازی برنامه

توسط NASERINEWS در 3 مرداد 1399

آماده برای یک تابستان از لیگ اصلی بیس بال بر خلاف هر چیزی که تا کنون دیده ام قبل از.

MLB معمولی 162-بازی برنامه بهتر است به عنوان یک ماراتن است نه یک دو سرعت. شش ماه اودیسه از رگه های که می آیند و می روند که در آن تنها اصلح زنده ماندن. ورزش است که تضمین می کند که بیش از هر زمان دیگر بهترین تیم خواهد بود ارائه شده در این پست از فصل است.

بازی شیر یا خط آن برآمد ، چشم پوشی از بحث کوچک اندازه نمونه و بهانه ای در مورد این که در اوایل برنامه. این MLB فصل نمی تواند یک نبرد استقامت آن بیشتر خواهد بود قابل مقایسه با 100 متر فاصله. یا شاید بیشتر مناسب 4x100 متر رله که در آن یک جزئی سکسکه می تواند تفاوت بین اتمام اولین یا آخرین. فقط با 60 بازی به بازی هر چیزی می تواند اتفاق می افتد به خصوص پس از روز شنبه را آخرین لحظه تصمیم به گسترش پس از فصل از 10 تیم به 16.

که ممکن است صدای چشمگیر, اما این درست است. آن را در پایان ماه ژوئیه وجود دارد دو ماه باقی مانده و هر تیم یک فرصت است. احتمالا نه دیترویت ببر یا Baltimore Orioles اما شما نقطه دریافت کنید. این خواهد بود یک حواس پرت وحشی سال از بیس بال که در آن روند قبلی ممکن است قادر به دقت پیش بینی آنچه ما در مورد به شاهد. این تابستان همه چیز را در جدول زمانی بیس بال می تواند به نگه داشتن بازی در اواسط بیماری همه گیر.

نگاهی جیز آبی ، تورنتو وارد در بهار آموزش در اوایل این سال خوش بینانه در مورد آینده خود اما بدون فشار خارجی نیاز به ادعا. وجود دارد چند نفر که برداشت جیز به تعجب تیم از لیگ آمریکا اما با اجماع پیشنهاد آنها نیاز به حداقل یک سال دیگر قبل از معنی دار بیس بال می شود.

این امکان وجود دارد که هنوز مورد اما کاهش برنامه تساوی زمین بازی. Nate پیرسون ورود اندازه گیری خواهد شد در روز نه ماه. وجود خواهد داشت نه هر گونه صحبت از یک نوبت محدود می کند. Hyun-Jin ریو و مت کفاش دو استارت با طولانی گزارش های پزشکی را کمتر به نگرانی در مورد گرفتن از طریق یک "کامل" سال.

یک ترکیب پر از رگه دار hitters ندارد به تولید در تمام طول سال آن را فقط نیاز به قطعه با هم یک زن و شوهر جامد ماه. فصل گذشته در جولای 24, جیز آبی شد 28 1/2 بازی پشت مقام اول را در AL شرق. در این سال آنها با نیویورک یانکیز خلیج تمپا بوستون و حتی کسانی که آرام با تقریبا همین تعداد بازی به بازی. سه AL تیم های اضافه شده به پست-فصل تنها می افزاید: به خوش بینی.

این برنامه احساس می کند بیشتر شبیه به یک مسابقه از یک فصل به طور منظم. همه این ممکن است برای یک سازمان به پلی آف است برای چند هفته و به دنبال آن دمای بیس بال. با هیچ زمان فراهم شده برای یادگیری منحنی تیم که در شکل مناسب خود را در ترکیب تیم, چرخش و bullpens سریعترین خواهد شد که قابل توجه پا.

جیز در حال انجام بخشی خود را در این جهان بیس بال کلاسیک-سبک مسابقه با در نظر گرفتن نقش عشایر است. این تیم بدون خانه. به عنوان MLB باز بازی پنج شنبه — یانکی ها در واشنگتن در یک بازی سان فرانسیسکو در داجرز در دیگر -- جیز خواستار شدند همسایگان خود به دنبال یک محل به محل سقوط پس از اخراج توسط صاحبخانه. آواره تیم خواهد شد یا استفاده از این شرم آور سناریو به عنوان یک پاره و یا به عنوان یک لنگر گره خورده در اطراف گردن خود را.

دو سال گذشته از Blue Jays بیس بال نیست همیشه سرگرم کننده به تماشای اما بسیاری از که می تواند به چگونه این سازمان آغاز هر فصل. جانباز castoffs مورد استفاده قرار گرفت به عنوان متغیرهایی. چشم انداز بالا نگه داشته شدند در افراد زیر سن قانونی برای به دست آوردن تجربه و برای برخی به دستکاری زمان سرویس. در 60 بازی را در سال 2019 آبی جیز شد 16 بازی تحت .500. سال قبل از آنها بودند هشت. فصل بیش از قبل از تابستان حتی آغاز شد.

تنها چیزی که سالم آن سال بود در فصل ورود چشم انداز که ارائه وعده بهتر از روز است. اول آن بود که یک گروه با عنوان توسط لورد Gurriel جونیور و دنی یانسن. سپس آن را به ولادیمیر Guerrero جونیور, کون Biggio و بو❄. با چهار ماه از برنامه حذف منتظر پیرسون خواهد شد بسیار کوتاه تر است. تورنتو دستاوردهای یک سال اضافی از کنترل نگه داشتن او را از فهرست برای یک شروع اما شما می توانید شرط می بندم خانه او وجود دارد خواهد بود برای هفته شماره 2.

Coronavirus همه گیر است و ایجاد مشکلات بیشتر برای جیز از هر تیم دیگر. درخواست خود را برای منافع ملی معافیت اجازه می دهد تا مرزی سفر محروم بود توسط دولت فدرال. خود پیشنهاد جابجایی به پیتسبورگ به همین پرتاب توسط مقامات دولتی. اصلی برنامه پشتیبان گیری, راه اندازی فروشگاه در باشگاه بهار مجتمع آموزشی در Dunedin, Fla., شد قابل دفاع به عنوان منطقه تاخت و تاز کردن توسط COVID-19.

بیشتر ورزش در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید این آخرین در برگها جیز رپتورز و بیشتر با ستاره های ورزشی عناوین خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر

وجود یک پوشش نقره ای در اینجا ، به صورت مختصر برنامه تبدیل شده است فصل را بدون از دست دادن سناریو برای تورنتو حداقل از نظر در زمینه محصول. اگر جیز مبارزه اوایل این باشگاه می تواند به سادگی به نوبه خود این صفحه را به سال آینده است و بیشتر واقع بینانه تاریخ هدف برای رقیب در تمام طول. به جای نشستن از طریق شش ماه دیگر از بازسازی طرفداران خواهد بود معرض دو.

پس از آن وجود دارد روند صعودی است. بسیار واقعی امکان, اما, کوچک از آن است که جوان هسته ژل زودتر از انتظار می رود. که Ryu پيرسون و کفاش فرم ستون فقرات شروع چرخش است که تبدیل به یک قدرت نه ضعف. و این شانس را به همه-یا-هیچ چیز روش از بازیکنان مانند Randal Grichuk, Teoscar هرناندز و داد و بیداد کن Tellez خط تا فقط در زمان مناسب برای حمایت از چشم انداز در حال ظهور. آن را دشوار است به آن را تصور کنید همه با هم آمدن بیش از 162 بازی برای 60? و با 16 پست-فصل نقاط برای grabs? این دیگر دور از ذهن است.

وجود دارد هیچ چیز طبیعی در مورد آنچه ما در مورد به شاهد. بنابراین مطمئن شوید که آن را ممکن است به نظر می رسد مانند یک شوت آبی جیز مطرح خواهد شد مقدار از یک تهدید در AL اما هر چیزی ممکن است در این عجیب و غریب سال از بیس بال. اگر این تیم داغ میشود و اگر در این فصل حتی تکمیل می شود, آینده می تواند تبدیل به در حال حاضر بسیار سریعتر از آنچه قبلا پیش بینی شده است.

تاریخ گفتگو

س:

چگونه می توانم به شما فکر می کنم جیز را انجام خواهد داد این فصل ؟

مکالمات نظرات خوانندگان ما هستند و موضوع را به کد رفتاری. ستاره را تایید نکرده و این نظرات.


tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب