می تواند یک sunnier تابستان (با بیشتر ویتامین D) کاهش coronavirus مرگ و میر?

یک مطالعه جدید از دانشگاه بوستون و مرکز پزشکی فرضیه که افزایش قرار گرفتن در معرض به ویتامین D می تواند به کاهش

توسط NASERINEWS در 26 اردیبهشت 1399

یک مطالعه جدید از دانشگاه بوستون و مرکز پزشکی فرضیه که افزایش قرار گرفتن در معرض به ویتامین D می تواند به کاهش coronavirus میزان مرگ و میر.

محققان معتقدند ممکن است یک "قوی" همبستگی coronavirus میزان مرگ و میر و قرار گرفتن در معرض به ویتامین d بر اساس تجزیه و تحلیل آماری در درمانگاه ها و بیمارستان ها در سراسر 10 کشورهای مختلف از جمله ایالات متحده محققان اشاره کرد که بیماران مبتلا به بالاتر قرار گرفتن در معرض به ویتامین D بودند بیشتر احتمال دارد به ضرب و شتم این بیماری ناشی از ویروس است.

"ما شاهد یک همبستگی معنی داری با کمبود ویتامین D گفت:" وادیم Backman استاد مهندسی پزشکی در شمال غرب که رهبری این پژوهش است.

ویتامین D تولید شده توسط بدن در پاسخ به برخورد نور خورشید به پوست شما. ویتامین D نیز در حال حاضر در مواد غذایی و مکمل ها.

این مطالعه به طور خاص ذکر شده بالاتر از نرخ مرگ و میر در کشورهایی مانند ایتالیا و فرانسه و اسپانیا به عنوان بخشی از شواهد که افزایش ویتامین D قرار گرفتن در معرض می تواند به کاهش COVID-19 مرگ و میر.

بیشتر به طور خاص, Northwestern محققان معتقدند ویتامین D است که به خصوص مفید در جلوگیری از سايتوکين طوفان هنگامی که بدن شروع به حمله به خود سلول و بافت به دلیل بیش از حد فعال سیستم ایمنی بدن است. تحقیقات دیگر نشان داده است که سايتوکين طوفان و خطرناکی از سیستم ایمنی بدن می تواند سوخت COVID-19 مرگ و میر و افزایش سطح ویتامین D در کاهش شانس داشتن سايتوکين طوفان.

"Cytokine طوفان می تواند به شدت آسیب ریه و منجر به سندرم زجر تنفسی حاد و مرگ و مير در بيماران گفت:" نورث وسترن محقق علی Daneshkhah. "این چیزی است که به نظر می رسد برای کشتن یک اکثریت COVID-19 بيمار نه تخریب ریه ها توسط ویروس خود را."

مطالعه نشده است داوری که این هفته است.

در اصل یک sunnier هوا به طور بالقوه می تواند کمک به کاهش COVID-19 مرگ و میر در یک زن و شوهر از راه های مختلف. Cloudier آب و کاهش میزان ویتامین D تولید شده توسط پوست است. علاوه بر این ابری و طوفانی آب و هوا نیز می تواند در حفظ و ساکنان در داخل خانه بیشتر از آب و هوای آفتابی.

90 روز چشم انداز از آب و هوا پیش بینی مرکز (CPC) اماکن شهرهای دوقلو و جنوبی مینه سوتا در آن وتر بیش از میانگین منطقه برای ماه های ژوئیه و اوت. که می تواند نشان می دهد cloudier و وتر بهار به طور بالقوه کاهش میزان تابش آفتاب در تابستان امسال است.

اگر شما مجبور به ماندن در داخل و احساس محروم از ویتامین D هر چند محققان همچنین توصیه می شود در برابر احتکار مکمل. این تیم تاکید کرد که تحقیقات بیشتری مورد نیاز است برای قطعی اثبات این مطالعه نتایج.

"در حالی که من فکر می کنم این مهم است که مردم بدانند که کمبود ویتامین D ممکن است نقش مهمی در مرگ و میر ما نیازی به فشار ویتامین D در همه" Backman گفت. "این نیاز به مطالعه بیشتر و من امیدوارم که کار ما را تحریک علاقه در این منطقه است.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن