NWSL بازگشت به بازی با فصل تابستان مسابقات در یوتا

طرفدار فوتبال بازگشت به آمریکا در ماه آینده زمانی که ملی فوتبال زنان لیگ شروع می شود 25-بازی مسابقات در یک جفت

توسط NASERINEWS در 8 خرداد 1399

طرفدار فوتبال بازگشت به آمریکا در ماه آینده زمانی که ملی فوتبال زنان لیگ شروع می شود 25-بازی مسابقات در یک جفت از استادیوم در ایالت یوتا که نگه داشته خواهد شد روشن از طرفداران برای محافظت از بازیکنان از coronavirus.

بازیکنان از نه تیم را از قطار زندگی می کنند و در دو سالت لیک سیتی-هتل های منطقه, لیگ چهارشنبه اعلام کرد. همه بازیکنان تست خواهد شد برای COVID-19 قبل از ترک برای یوتا و پس از آن خواهد شد به طور منظم به نمایش در طول ماه باقی بماند.

بدون فن خواهد بود و مجاز به Zions بانک یا ریو تینتو استادیوم دو حومه شهر سالت لیک سالن که برگزار خواهد شد ،

شروع مسابقات ژوئن 27, با, بازی, تلویزیونی می شود و جریان توسط CBS و خود را آنلاین و پخش وابسته است. این یک مزیت برای لیگ بود که به دنبال یک تلویزیون جدید شریک در پی ایالات متحده زنان را به پیروزی در جام جهانی سال گذشته و در حال حاضر می یابد خود را در پایان لیگ آمریکا بازگشت و ارائه زنده ورزشی در میان coronavirus بیماری همه گیر.

U.S. midfielder Megan Rapinoe takes a throw in against the Netherlands at the 2019 Women's World Cup in Lyon, France.

لیگ بزرگترین قرعه کشی جام جهانی, ستاره مگان Rapinoe است که تحت قرارداد با سلطنت FC. لیگ به هیچ نشانه ای از اینکه آیا او و یا دیگر بازیکنان تیم ملی خواهد شرکت کنند.

در ایالات متحده زنان بازیکنان تیم ملی تایید انجمن در بیانیه ای اعلام کرد که بازیکن می تواند انتخاب کردن از این مسابقات است. این اتحادیه گفت: آن "را ارائه پشتیبانی برای هر بازیکن در هر تصمیم او باعث می شود."

ایالات متحده آمریکا فوتبال در حمایت از این مسابقات است.

"در طول فرايند برنامهريزي ایالات متحده در فوتبال کار کرده از نزدیک با NWSL و USWNT بازیکنان ارتباط به تمرکز بر سلامت و ایمنی از بازیکنان هر دو مورد COVID-19 و جنبه های فیزیکی بازیکنان بازگشت به قبل از فصل مسابقات, رقابت, و اطمینان حاصل شود که هر بازیکن می باید این گزینه از شرکت در این رویداد" این فدراسیون در بیانیه ای گفت.

لیگ قرار بود به شروع آن سال 2020 فصل در مارس 18. این NWSL اتحادیه بازیکنان به شرایط مورد توافق از, بازگشت, که شامل چهار بازی از استخر بازی برای هر تیم پس از هشت تیم, تک-مسابقات حذف خواهد شد که این نتیجه جولای 26.

"به عنوان برنامه ای برای این مسابقات گشوده شد اولویت ما به عنوان (بازیکنان' association) برای محافظت از بازیکنان ما و ما احساس می کنیم که NWSL سهام آن ارزش" رهبران اتحادیه Yael Averbuch وست بروک Elby در بیانیه ای گفت.

آمریکا عمده مردان فوتبال لیگ MLS از سر گرفته است و آموزش محدود به امید راه اندازی مجدد این تابستان. بوندسلیگا آلمان از سر بازی در خالی استادیوم در اوایل این ماه و پس از دو ماه وقفه; دیگر لیگ های بزرگ اروپا از جمله لیگ برتر در حال تلاش برای کشف کردن تدارکات برگشت به بازی.

این NWSL با استفاده از اجرای برنامه های خود را برای فصل تابستان مسابقات را نیز اعلام جدید حمایت مقابله با ورایزون.

دریافت آخرین در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره از جمله به روز coronavirus پوشش با ما خبرنامه به ایمیل

ثبت نام در حال حاضر

— AP ورزشی نویسنده Anne M. پترسون کمک به این گزارش.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن