نامه: مقامات مدیون تانکر راننده عذرخواهی. اشتباهات خود را می تواند منجر به فاجعه است.

مینیاپولیس خوش شانس بود در مه 31.در آن روز یک تانکر راننده دستگیر شد در حالی که انجام کار خود را از نظر قانونی

توسط NASERINEWS در 29 خرداد 1399

مینیاپولیس خوش شانس بود در مه 31.

در آن روز یک تانکر راننده دستگیر شد در حالی که انجام کار خود را از نظر قانونی و به خوبی رانندگی در دکل در مینه سوتا آزادراه در مینیاپولیس در تلاش برای خارج شدن از جمعیت شد. او نه اجرای هر گونه موانع و او تنها شخص حقوقی در آن بخش از آزادراه خارج از احتمالا پلیس. بنابراین در حالی که او در انجام کار خود را و تلاش برای صرفه جویی در زندگی خود DPS این MPD و تمام سازمان های دیگر از جمله فرماندار و شهردار نمایش داده می شود هیچ استراتژی و ناقص ناکارآمد تاکتیک.

آنها اجازه معترضان (تمام اظهارات من در واقع در اینجا جمع آوری شده از گزارش های عمومی) بر روی اتوبان بود اما هنوز بسته کردن ورودی. بعد از آنها قرار می گیرد سنگر اما موفق به پاک کردن بزرگراه. سپس آنها را به دروغ و با بیان این که موانع قرار داده شد 40 دقیقه قبل از رویارویی. اما آنها اذعان کرد که آقای Vechirko این تانکر راننده نمی اجرای هر گونه موانع. چه ؟ زمانی که راننده تانکر شد در ظروف سرباز یا مسافر از معترضان در حالی که تلاش برای خارج شدن از وجود دارد و مورد حمله آنها توسط پلیس دستگیر و او را برای حمله به نگه داشتن او در زندان برای روز بعد از گرفتن او را به بیمارستان است. زندگی او در معرض خطر بود و او تنها چیزی که او می تواند انجام دهد — به اندازه کافی سر و صدا در پس این تظاهر کنندگان احساس بلافاصله تهدید کرد ،

اول خود را خوش شانس شکستن: زمانی که آقای Vechirko اعمال ترمز خود را در آشکار حالت وحشت با دوچرخه در مقابل او کامیون خود را در آنجا ماند ، که احتمالا معنی نیست که هر چیزی برای هر کس دیگری اما به نظر من این بدان معنی است که تجهیزات خود را به خوبی نگهداری می شود. اگر ترمز خود را به حال شده است به درستی تنظیم او را منحرف و احتمالا jackknifed. اگر لود مخزن را پاره و تبدیل به یک فوری سنگ اسمانی بزرگ.

در گزارش دیگری DPS کمیسر جان هارینگتون اظهار داشت که مقامات "نمی دانم که اگر تانکر و محتویات آن بودند خطرناک و یا مواد منفجره." هر تانکر در ایالات متحده در خدمات حمل و نقل مواد خطرناک حمل یک عدد چهار رقمی Hazmat تعیین در چهار طرف منعکس کننده ماهیت دقیق مطالب است. اجرای تحت قلمرو اجراء کمیسر هارینگتون DPS, در میان دیگران. او باید بهتر شناخته شده اند. این واحد انجام یک "1203" Placard (بنزین و یا مخلوط آن).

دوم خود را خوش شانس شکستن: گزارش دیگری اعلام کرد که محصول نشت از تانکر. اگر تنها یک دقیقه چکه, که بدان معنی است که کسی خراب شد با تخلیه ساختار. در آن صورت تنها ثانویه مهار که راننده را ضمیمه پس از آخرین تخلیه جلوگیری از یک فاجعه است. در صورتی که تا به حال نشده در جای خود و اگر تانکر لود شد با بنزین 3,500 گالن بنزین (ظرفیت خود را #1 محفظه) و یا بیشتر را ریخته و در نتیجه تقریبا در برخی از سنگ اسمانی بزرگ. واحد جزئیات اظهار داشت: در این دو پاراگراف بودند و مسلم من از اخبار ،

در هر صورت هر کس در عرض 150-حیاط شعاع خواهد کشته شده اند و یا به شدت سوخته. تیم Walz یعقوب فری, Medaria Arrodondo جان هارینگتون & Co. dodged یکی از بزرگ است. آنها می تواند کشتی با 500 یا بیشتر مجالس ترحیم. و آنها احتمالا می خواهم سرزنش آقای Vechirko برای که بیش از حد. آنها نیاز به رفتن به آقای Vechirko زانو زدن و بوسه و تشکر از او را برای انجام کار خود را به عنوان تجویز می شوند. و سپس آنها نیاز به تعمیر کامیون خود را از آنجا که به عنوان یک پیمانکار که کامیون خود را. آنها نمی محافظت از او. آن زمان همه آنها را ترک پنهان خود را پشت سر جهل در حالی که با استفاده دیگران بی گناه به عنوان سپر بلا.

و از آن زمان مینیاپولیس دولت شهر (شهردار و شورای شهر) کار خود را انجام داد و در واقع مدیریت سازمان های تحت میدان دید خود را. من فرض میکنم که در اینجا دو دلیل وجود دارد که چرا اعضای شورای شهر در حال صحبت از defunding اداره پلیس. برای اولین بار آنها را مشاهده کنید فرصت های سیاسی در اینجا — امتیاز بود که با رای دهندگان. آنها به نظر نمی رسد به مراقبت به اندازه کافی در مورد امور مالی شهرستان یا حوزه خود را. دوم واضح است که آنها می دانند که مطلقا هیچ چیزی در مورد مدیریت مردم است. اگر آنها آن را انجام داده. آنها انجام شده است شغل خود را برای چندین دهه و هیچ چیز تغییر کرده است. و آنها به انتقاد از "اداره پلیس" است که ایشان (و شهردار) به مدیریت. که جهنم دیگری است که قدرت به آن را انجام دهد ؟

Councilmembers تماس برای استعفای رئیس پلیس اتحادیه. او در حال انجام کار خود را. آن را به آنها را به مجموعه ای از دستورالعمل های روش, و عواقب. من مطمئن هستم که وجود دارد چند نفر در ارتش که از وکلای مدافع که می تواند تولید خوب و مداوم سند معتبر. شورا و شهردار کنترل و ثبت نام در آن قرارداد.

هنر Thell, اینور گروو هیتس

آن را به یک اعتراض

در حالی که فرماندار ما بارها ثابت کرده بود کاملا بی کفایت در اینجا یک ایده است که می تواند او را به برخی از مقدار مورد نیاز امتیاز. دعوت اخیر دبیرستان و فارغ التحصیلان دانشگاه که تا کنون شده است را تکذیب کرد یک حزب به پیش بروید و آن را اتفاق می افتد. مدت آن یک اعتراض/تظاهرات و وجود خواهد داشت بدون دخالت پلیس. جشن آتش نیز باید تشویق شود.

جان Swenson Eagan

بازگشت ؟

هنگامی که مجسمه کریستف کلمب قرار داده می شود ؟

کورتیس Dahlin, رزویل



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن