Spokane, بازداشت 3 نفر مظنون به سرقت خودرو بیش از آخر هفته - Mon, 04 May 2020 PST

Spokane, پلیس می گویند سه نفر به اتهام سرقت اتومبیل در موارد جداگانه بیش از آخر هفته. Spokane County sheriff ن

توسط NASERINEWS در 16 اردیبهشت 1399

Spokane, پلیس می گویند سه نفر به اتهام سرقت اتومبیل در موارد جداگانه بیش از آخر هفته.

Spokane County sheriff نمایندگان بازداشت Deven Rohus 20 ساله به اتهام تلاش برای دوری کردن از یک وسیله نقلیه پلیس در روز شنبه. او منتشر شد در تعهد خود را دارد و بازداشت دوباره یکشنبه به اتهام سرقت خودرو.

Rohus رانندگی بود به سرقت رفته هوندا با کلید در احتراق پلیس گفت: در انتشار اخبار. او قبلا دستگیر شده در مارس 26 جداگانه به اتهام سرقت خودرو در اسپوکن.

پلیس گفت که او به نظر می رسد که به تازگی به Spokane از کلرادو, که در آن او می خواست در یک حکم برای سرقت خودرو.

Spokane پلیس دستگیر جسی قاضی 22 روز جمعه. با توجه به انتشار اخبار او فرار از افسران در یک سرقت هوندا سیویک سفر 75 مایل در ساعت از طریق براون علاوه بر در غرب رودخانه خیابان.

قاضی که تا قبل از جنایات خود رکورد چهره به اتهام سرقت خودرو, تلاش برای دوری کردن از پلیس و در اختیار داشتن یک سلاح خطرناک – پنجه بوکس. او از زندان در روز شنبه.

نیکلاس Anderson, 27 دستگیر شد در تاریخ 22 آوریل به ظن داشتن یک خودرو به سرقت رفته. او از زندان آزاد شد روز بعد دستگیر شده و دوباره در روز شنبه و این بار به اتهام سرقت خودرو و درجه اول سرقت. او از زندان آزاد شد در روز یکشنبه.

صدها نفر از Spokane County زندانیان آزاد شده اند در ماه های اخیر برای جلوگیری از رمان coronavirus از گسترش در مرکز شهر زندان و Geiger اصلاحات مرکز – که کلانتر Ozzie Knezovich سرزنش کرده برای افزایش اموال جرم countywide.

در روز دوشنبه انتشار اخبار این اسپوکن اداره پلیس گفت که Rohus قاضی و اندرسون بودند از زندان آزاد شده به سرعت پس از دستگیری. این گروه با اشاره به اتهام ماشین دزدی به عنوان بخشی از "یک بیماری مزمن ملک جرم ولگردی و قانونی شکنی فاکتورها باعث ایجاد پلاک شهروندان Spokane."

بخش آخرین CompStat گزارش منتشر شده در دوشنبه, نشان می دهد, اموال نرخ جرم و جنایت از ژانویه تا مارس پایین تر هستند اما به همان نسبت سه ماه در سال 2019.

تنها دسته است که دیده می شود افزایش قابل توجهی تجاری است سرقت – و بخشی از این افزایش ممکن است ناشی از افزایش گشت زنی در اطراف بسته کسب و کار در طول COVID-19 بیماری همه گیر.

"ملک جرم و جنایت به عنوان یک کل است پایین 3 ٪ در سال" افسر جان اوبراین یک سخنگوی وزارت گفت: در یک تماس تلفنی.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن