این winless Wolfpack اول سوپر لیگ راگبی فصل است. آنها را بازگشت ؟

آینده تورنتو Wolfpack پرتاب شد در شک دوشنبه با اخبار اطلس لیگ راگبی تیم خواهد نشستن بقیه سوپر لیگ فصل است.به س

توسط NASERINEWS در 31 تیر 1399

آینده تورنتو Wolfpack پرتاب شد در شک دوشنبه با اخبار اطلس لیگ راگبی تیم خواهد نشستن بقیه سوپر لیگ فصل است.

به سادگی قرار دادن این باشگاه — که از دست رفته آخرین آن حقوق و دستمزد — نمی تواند استطاعت به ادامه این سال است.

"این COVID همه گیر ارائه شده غیر منتظره و طاقت فرسا چالش های مالی به Wolfpack سازمان" تیم در بیانیه ای گفت. "تا حد زیادی کاهش می یابد بلیط ضمانت کالا و بازی روز جریان درآمد که منجر به از دست دادن تمام 11 از خانه تیم فوق العاده بازی های لیگ در تورنتو است.

"The Wolfpack خواهد بود سمت چپ پوشش هزینه های اضافی قابل توجهی به سادگی برای تکمیل یک فصل از بازی ها در انگلستان از جمله COVID تست ورزشگاه, اجاره, هزینه های پزشکی و بازیکن پرداخت را افزایش می دهد به چین با بقیه لیگ است."

اکثر صاحب دیوید Argyle, برای آنها Wolfpack شده است کار عشق, می گوید: مالکیت گروه سرمایه گذاری 30 میلیون دلار به حق رای دادن را از زمان آغاز آن در سال 2016. بسیاری از که آمد از Argyle یک تورنتو مبتنی بر استرالیا معدن و منابع طبیعی کارآفرین با کمک از "سهامداران و دوستان و خانواده."

با بازی های خانگی این فصل با توجه به همه گیر و همراه آن سفر و دیگر محدودیت های ترازنامه تنها قرار بود برای تبدیل شدن به بیشتر کج.

The Wolfpack "به طور کامل به قصد زمینه یک تیم در 2021 فصل" گفت: این باشگاه مشغول به کار خواهد شد با سوپر لیگ راگبی, فوتبال, لیگ "برای درک این روند در حال حرکت به فصل آینده است."

راگبی لیگ مقامات با سوپر لیگ در حال حاضر به 10 باشگاه انگلیسی و فرانسه کاتالان اژدها و نیاز به ازنو دوباره برنامه اعلام کرد فقط پنج شنبه گذشته به نظر می رسید کمتر مشخصی در مورد آینده است.

در یک بیانیه مشترک سوپر لیگ و RFL گفت: آنها "بسیار نا امید به یاد بگیرند که تورنتو Wolfpack نمی خواهد بود قادر به انجام تعهدات خود به سوپر لیگ سال 2020" اضافه کردن "شرکت تضمین شده است به تازگی به عنوان آخرین پنج شنبه, جولای 16. باشگاه تصمیم ناامید کننده است به خصوص با توجه به قریب الوقوع راه اندازی مجدد این فصل است. فوری ما تمرکز بر گرفتن فصل بازگشت جریان در اوت. 2 و رفع نیازهای ما میزبان پخش, آسمان, ورزشی. بحث در اطراف دراز مدت عواقب و آینده Wolfpack در سوپر لیگ آغاز خواهد شد به زودی."

تورنتو بود که از سر بازی Aug. 2 برابر هال کینگستون Rovers در لیدز کرگدن' زمرد Headingley ورزشگاه.

حق رای دادن و بازیکنان آن از جمله نیوزیلند ستاره سانی بیل ویلیامز در حال حاضر در انتظار کلمه در چه بعدی از لیگ راگبی مقامات. باید به تورنتو بازگشت و در سال 2021 سوال این خواهد بود: کدام لیگ است ؟

آنها به پایان رسید 0-6-0 اما RFL روز دوشنبه اعلام کرد وجود خواهد داشت بدون سقوط از باشگاه در این فصل است. لیگ بررسی می تواند تغییر دهد.

"در حالت ایده آل ما خیلی دوست دارم به ماندن در سوپر لیگ گفت:" Wolfpack رئیس جمهور و مدیر عامل شرکت باب شکارچی. "اما اگر تنزل نتیجه است, پس از آن ما خواهد شد که قبول و آماده شدن برای بازی در (ردیف دوم) قهرمانی."

نیز وجود دارد امکان دارد و می خواهد فصل آینده است.

"اگر آن را یکی از آن نتایج آره متاسفانه این آزمایش در واقع ممکن است بیش از عنوان ناامید کننده آن را به عنوان ممکن است," شکارچی گفت.

The Wolfpack بازی نیست پس مارس 11, زمانی که آنها خالی هادرزفیلد 18-0 در پنجمین دور از مرجان چالش جام. بازی متوقف شد و پنج روز بعد با توجه به همه گیر با تورنتو winless.

The Wolfpack باز طاق در ماه نوامبر گذشته به ویلیامز با دو سال قرارداد به ارزش در مجموع 9 میلیون دلار (آمریکا) با ویلیامز گرفتن مالکیت سهام با توجه به یک منبع داده نامش فاش نشود به این دلیل که آنها در یک موقعیت برای عموم فاش کردن اطلاعات است.

همه گیر مستند و فصل تعلیق به معنای حق رای دادن بزرگترین ستاره نگه داشته بود خارج از دید.

این تیم از دست رفته ماهانه حقوق و دستمزد در ماه ژوئن بود که با توجه ژوئیه 1. آن را تا به حال امیدوار به پوشش آن را از طریق سرمایه گذاری های جدید است که هرگز از طریق یک عامل عمده ای در روز دوشنبه اعلام خواهد شد.

باشگاه می گوید بازیکن و کارکنان حقوق و دستمزد "بوده و تضمین شده" توسط آرگایل و "امن تضمین شخصی به RFL." بازیکن پرداخت در طول لیگ شده است کاهش می یابد در این فصل با توجه به همه گیر.

این تیم تا به حال مسائل مربوط به قبل از دست رفته حقوق و دستمزد در ماه دسامبر سال 2018 است.

شکارچی گفت: در حالی که بازیکنان در حال رایگان برای پیوستن به باشگاه های دیگر برای بقیه فصل, کسانی که اقامت در این فهرست ادامه خواهد داد به پرداخت از طریق اکتبر. کسانی که قرارداد را اجرا گذشته 2020 فصل همچنین قادر خواهد بود برای مذاکره با این باشگاه که آیا آنها می خواهند به ماندن یا رفتن.

در حالی که 34 ساله ویلیامز بدهکار است مقدار زیادی از آن است که بیش از احتمال زیاد او را به یک نگاه جدید rugby challenge.

به عنوان برای طرفداران Wolfpack گفت: بلیط بازپرداخت صادر خواهد شد به وب سایت فروش بلیط "در آینده نزدیک در جهت روند بازپرداخت برای برآورده شود."

تورنتو آغاز شد و در سال 2017 در سومین ردیف لیگ 1 برنده ارتقاء به ردیف دوم در اول فصل است. The Wolfpack شد یک پیروزی دور از درآمد ارتقاء به سوپر لیگ در سال 2018 در نهایت برنده راه خود را به بالای لایه اکتبر گذشته.

The Wolfpack شده ضربه یک ضربه بدن پس از دیگری در این فصل است.

قبل از روز دوشنبه آخرین صدور روادید با ویلیامز و شش دیگر واردات رو داشتن به ترک انگلستان قبل از موعد مقرر.

استرالیا جاش McCrone دارسی Lussick و بلیک والاس استرالیا متولد ساموآیی بین المللی ریکی Leutele و نیوزیلند ویلیامز تعقیب استنلی و Bodene تامپسون باید ویزا اجازه می دهد که برای شش ماه در انگلستان بیش از یک سال است. که یک مشکل نیست که Wolfpack در حال گذراندن بخشی از فصل در کانادا. اما همه گیر نگه داشته است بازیکنان در انگلستان معنی ویزا خود را منقضی می شود در پایان ماه.

چون Wolfpack در کانادا هستند متعلق به آنها نیاز به ویزا مختلف از بازیکنان خارج از کشور به کار گرفته شده توسط باشگاه انگلیسی. این تیم در روند تنظیم سفر خانه برای واردات و خانواده خود را.

خروج از جناح لیام کی این باشگاه را به ثبت و پیشرو سعی گلزن به ویکفیلد تثلیث چپ این تیم فقط با 22 بازیکنان. تفاضل واردات را ترک آنها را با 15 یا 16. استنلی دیر شده بود پس از رسیدن این فصل — جالب اینجاست که به علت نوار قرمز — بود و زمان بیشتری را در خود ویزا.

دریافت آخرین در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره از جمله به روز coronavirus پوشش با ما خبرنامه به ایمیل

ثبت نام در حال حاضر

لیگ راگبی تیم لباس 17 بازیکن برای یک بازی از جمله چهار بر روی نیمکت.

حق رای دادن مواجه شده است و مشکلات منحصر به فرد به عنوان یک کانادایی ورود در لیگ.

این تیم نشده بود واجد شرایط برای هر یک از $27.4 میلیون دلار وام در دسترس ساخته شده توسط دولت بریتانیا به کمک راگبی تیم های لیگ برتر زنده ماندن این بیماری همه گیر.

The Wolfpack در حال حاضر در پشت هشت توپ در شرایط توافق خود را برای اولین بار برای آمدن به لیگ برتر و سپس به سوپر لیگ. این تیم نمی توانید یک برش از آسمان تلویزیون پخش شد — ارزش دلار 3.94 میلیون نفر در هر تیم در یک فصل است.

که اصل را پوشش می دهد حقوق و دستمزد کلاه 3.6 میلیون اگر چه این تعداد می تواند رشد داده می شود تیم های مجاز دو خیمه بازیکنان که حقوق و دستمزد کلاه ضربه محدود است به $256,875 هر فرد است.

تورنتو خیمه مردان ویلیامز و Leutele.

امید بود Wolfpack می تواند مذاکره یک قطعه از پای تلویزیون برای فصل آینده است.

این باشگاه تا به حال به خود صندوق پرداخت برای سفر از بازدید از محل اقامت تیم است. همچنین موفق به دریافت یک قطعه مرکزی توزیع و تقسیم بودجه در بخش پایین تر در افزایش خود را به سوپر لیگ.

Argyle حفظ حق رای دادن هنوز هم در حال اجرا نبود COVID-19.

"وجود دارد حرکت به اندازه کافی به آن را به کار," او گفت:. "ماشه نقطه COVID."

اما او همچنین با اشاره به طاقت فرسا مشارکت توافق با سوپر لیگ و RFL.

"من در تلاش برای قرار دادن تقصیر هر کسی که از آنجا که ما نیز آن را امضا کردند اما آن را ناقص رابطه," او گفت:.

تورنتو بازی کرده است و در خانه پس Oct. 5, 2019, هنگامی که آن را برنده ارتقاء به سوپر لیگ با 24-6 پیروزی بر فیتهرستن Rovers در میلیون پوند بازی قبل از اعلام sellout جمعیت 9,974 — یک Wolfpack رکورد — در Lamport ورزشگاه.

McCrone the Wolfpack کاپیتان زمان به رسانه های اجتماعی به صدای نارضایتی خود را در عدم حمایت از سوپر لیگ و RFL در مقایسه با استرالیا NRL در طول بیماری همه گیر. او نیز صحبت کردیم تا تورنتو عشق به این ورزش است.

"اگر شما باور نمی کنم که اشتها برای لیگ راگبی است که در تورنتو بپرسید کسی که شاهد دن (Lamport ورزشگاه) در فرد," او نوشت.

تحت اصلی 2020 برنامه نه از تورنتو برای اولین بار 10 بازی بود به بازی در انگلستان با دیگر در فرانسه — با شروع دیر با توجه به زمستان کانادا و حباب بیش از Lamport ورزشگاه هنوز به پایین آمده است. The Wolfpack شد به بازی 11 از 19 بازی گذشته خود را در خانه با فصل بندی تا سپتامبر. 11. سه نفر دیگر از بازی های خانگی بود به بازی در خنثی سایت در انگلستان است.

دوم کانادا تیم اتاوا مطلب است که به دنبال در Wolfpack را قدم به قدم با ورود به سومین لایه لیگ 1 فصل آینده است. اتاوا جمهور اریک Perez the Wolfpack بنیانگذار و اولین مدیر عامل شرکت.

در آن جلسه هیئت مدیره روز دوشنبه RFL تصمیم گرفت که در مسابقات قهرمانی و لیگ 1 فصل نیست سر گرفته خواهد شد در این سال با توجه به تیم های اولویت نیست به بازی در پشت درهای بسته.

به جای پایین لایه باشگاه خواهد بود دعوت به شرکت در یک داوطلبانه رقابت این سقوط زمانی که امید است طرفداران ممکن است اجازه داده شود با یک جایزه قابلمه $428,280.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب