لامپ کم مصرف کمیسر سفت Ambrosie میسازد بهترین سناریو برای سال 2020 فصل

کمیسر سفت Ambrosie به لامپ کم مصرف برخی از مقدار مورد نیاز اتاق تنفس چهارشنبه.Ambrosie گفت: CFL فصل-دارندگان ب

توسط NASERINEWS در 1 خرداد 1399

کمیسر سفت Ambrosie به لامپ کم مصرف برخی از مقدار مورد نیاز اتاق تنفس چهارشنبه.

Ambrosie گفت: CFL فصل-دارندگان بلیط در یک کنفرانس ویدئویی در اولین لیگ می تواند شروع سال 2020 فصل به طور منظم سپتامبر است. و حتی اگر فوتبال بازگشت Ambrosie حذف تضمین می کنند که خاکستری در جام حذفی بازی خواهد بود همچنین در رجاینا.

اما Ambrosie دوباره تکرار کرد لغو '20 مبارزات انتخاباتی باقی مانده است یک امکان مجزا با توجه به COVID-19 بیماری همه گیر.

گفت: فصل نمی شود و تا ماه سپتامبر در اولین و ترک درب باز, بازی, بدون, طرفداران Ambrosie اقدام به خرید لامپ کم مصرف برخی از زمان برای کشف تمام گزینه های به عنوان لیگ در ادامه به صحبت کردن با تمام سطوح دولت برای کمک.

"(به صورت مختصر نجومی) یکی از حالات ما در حال پیگیری" Ambrosie گفت. "اما حقیقت این است که من فکر می کنم زمانی که ما در حال انجام ما در حال رفتن به قادر به گفتن بیشتر یا کمتر از ما خسته از تمامی امکانات.

"چه شما باید انجام دهید در پایان آن محدود به کسانی است که نشان دهنده بهترین شانس را به بازی اگر ما می توانیم و اگر نه به مطمئن شوید که ما در حال آماده بازی در '21 و فراتر از آن."

و Ambrosie گفت: که شامل سرگرم کننده, امکان, تیم interdivision بازی در طول یک scaled-down فصل به طور منظم.

چشم انداز لامپ کم مصرف شروع فصل در سپتامبر جدید نیست. Ambrosie گفت: مطبوعات کانادا در مه "وجود دارد بسیاری با اشاره به سپتامبر به عنوان یک فرد معقول و منطقی به نظر زمانی که ما ممکن است قادر به از سر گرفت."

ماه گذشته لامپ کم مصرف به تعویق افتاد شروع اردوگاه های آموزشی — که برای باز کردن در هفته گذشته — و به عقب رانده ژوئن 11 شروع فصل به طور منظم به ماه جولای در اولین.

این لامپ کم مصرف نیز نامیده می شود بر دولت کانادا برای کمک. لیگ خواسته برای $30 میلیون بلافاصله اضافی پول اگر '20 فصل شروع دیر و به $120 میلیون دلار برای بدترین سناریو — لغو تمام مبارزات انتخاباتی.

"من فکر می کنم این مکالمه ما با دولت بسیار مهم است" Ambrosie گفت. "ما قصد داریم به ادامه صحبت کردن به آنها ما قصد داریم به ادامه نگاهی به برنامه های آنها در حال ایجاد و آنهایی که آنها ما را تشویق به نگاه.

"ما خواهد بود با داشتن مکالمات با استانی و شهرداری دولت به عنوان به خوبی. اساسا ما باید به شرکای با همه."

این لامپ کم مصرف نیز در حال تغییر آن '20 و خاکستری و جام برنامه دارد.

رجینا شد برنامه ریزی برای برگزاری بازی Nov. 22 اما در عوض در آلماتی 2022 مسابقه. همیلتون باقی مانده 2021 خاکستری میزبان جام.

اگر کوتاه فصل خاکستری فینالیست جام با بهترین کیفیت به طور منظم فصل رکورد میزبان لامپ کم مصرف قهرمانی بازی. این مسابقه هنوز هم می تواند در رجینا اگر ساسکاچوان Roughriders است فینالیست بهتر ضبط.

اما Ambrosie گفت: لامپ کم مصرف نیز باز به بازی Grey جام در ماه دسامبر در صورتی که کمک می کند تا برنامه ریزی به طور منظم فصل بازی.

"بدیهی است که با تمام چیزهایی که اتفاق می افتد در اطراف همه گیر داشتن یک سنتی خاکستری جام فقط ممکن است" Ambrosie گفت. "ما ناامید هستند ... اما ما به دنبال به جلو به رفتن به عقب (به رجینا در سال 2022)."

دریافت آخرین در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره از جمله به روز coronavirus پوشش با ما خبرنامه به ایمیل

ثبت نام در حال حاضر

Ambrosie گفت: CFL نگاه به توپی-شهر رویکرد برای سال 2020 فصل, اما نمی خواهد فاش کردن جزئیات خاص.

"ما فکر می کنم به اندازه کافی از آن است که ما یک کمیته کار بر روی آن" او گفت:. "چه خارج از غرفه را در این موضوع خاص فقط چگونه بسیاری از قطعات در حال حرکت وجود دارد.

"این بدان معنی نیست که این یک گزینه قابل دوام. آن را فقط به معنی وجود دارد بسیاری از قطعات در حال حرکت."

Ambrosie گفت: بازی بازی با طرفداران — تحت سخت اجتماعی-فاصله دستورالعمل — و یا بدون هم بودن در نظر گرفته شود.

"اگر مسائل ایمنی می تواند همه حضور داشتند و ما می تواند کار های مالی, مدل, مرد, من هنوز هم می خواهم برای دیدن بازیکنان ما انجام" Ambrosie گفت. "اگر من در آن نگاه صرفا از طریق لنز از دانستن اینکه چگونه سخت بازیکنان کار آماده به بازی و پس از آن ما باید این کلاس از پیش نویس میدارد و چه مدت آنها باید منتظر شات خود را به بازی فوتبال حرفه ای ... من می گویند من می خواهم رای برای بازی.

"اما در این مرحله از زندگی من کمی مسن تر و عاقل تر گمان می کنم من می دانم که من را به حساب بهداشت و ایمنی و در نهایت ملاحظات مالی. در حال حاضر ما باید برای اجرای این ایده ها به زمین می کنیم و تصمیم گیری درست در زمانی که ما می دانیم بیشتر است."

صرف نظر از اینکه لامپ کم مصرف دارای یک فصل لیگ لغو آن Touchdown آتلانتیک بازی میله میله برای جولای 25. تورنتو Argonauts و Roughriders بودند به ملاقات در Huskies از ورزشگاه در هالیفاکس.

"ما قصد بازگشت (به Maritimes) پس از این بحران عبور" آمبروز گفت. "ما ادامه خواهد داد به آغوش آتلانتیک کانادا به عنوان بخش مهمی از لامپ کم مصرف آینده است."

اساسا Ambrosie گفت: لامپ کم مصرف است که نگه داشتن همه امکانات باز قبل از تصمیم گیری چه در آینده. و با بیش از سه ماه قبل از سپتامبر شروع لیگ به نظر می رسد که لوکس از برخی از زمان قبل از نیاز به آن حرکت بعدی.

"بهترین چیزی که ما می توانید انجام دهید این است که بررسی هر گزینه از آنجا که در پایان شکست یک گزینه نیست," او گفت:. "ما در حال رفتن به اجازه می دهد خودمان را به پایین زدم با این بحران است.

"ما باید برای پیدا کردن یک راه برای ماندن در پاهای ما. ما باید برای گفتگو با هر کس. جدول زمانی است که ما معتقدم که ما می دانیم همه چیز ما نیاز به دانستن به تصمیم گیری درست. آن را بسیار در یک جدول زمانی بر اساس تقویم, آن را به یک جدول زمانی بر اساس اطلاعات است."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب