نامه: 'این است که یک بار به نشستن در اطراف در خوبی مواجه نگردند آشپزخانه و لرزش انگشتان ما در پلیس ...'

اجازه ندهید که ترس گم ترس بیشتردر طول چند روز گذشته برخی از ساکنان شهرهای دوقلو شده اند دریافت نامه های تهدید

توسط NASERINEWS در 22 خرداد 1399

اجازه ندهید که ترس گم ترس بیشتر

در طول چند روز گذشته برخی از ساکنان شهرهای دوقلو شده اند دریافت نامه های تهدید خواستار آنها را به حذف سیاه و سفید خود را در زندگی اهمیت نشانه ها و یا خانه های خود را خواهد بود "را به آتش کشیدند." در پاسخ برخی از خود من سفید همسایه گرفته اند خود را BLM نشانه ترس از تبدیل شدن به یک هدف است.

من مصرف نمی my Black Lives Matter ثبت نام کردن. آن بوده است تا آنجا Philando کاستیا از دست داده و زندگی خود را در دست پلیس و آن را به ماندن در حال حاضر. مصرف پایین نشانه یک امتیاز است. فقط به عنوان سیاه و سفید و قهوه ای مردم همیشه سیاه و قهوه ای و متحدان باید همیشه نشان می دهد حمایت خود را نه فقط زمانی که آن را بی خطر است و یا مناسب.

من می دانم که پدر و مادر نگران هستند. ما نمی خواهیم بچه های ما به صدمه به خاطر "سیاست است." اما اجازه دهید روشن است: هر ساله و هر سیاه پدر ترس برای زندگی فرزندان خود را هر روز و همیشه. ترس که متحدان ممکن است به احساس در حال حاضر یک قطره از ترس که پدر و مادر باید احساس برای چند دهه اگر نه قرن.

تصور کنید اگر هر کس در محله های ما با افتخار نمایش داده می شود سیاه و سفید خود را زندگی می کند, توجه به نشانه ها. مجرمان می خواهم را امتحان کنید و ما را از همه پایین. فکر کردن به زمانی که KKK بود و حتی فعال تر از آن بود که "N-- عاشقان" در کنار مردم بودند که اهداف است. ما نمی باید به اندازه کافی سفید متحدان مایل به صحبت کردن. در این زمان بود در سمت راست از تاریخ است. اجازه ندهید که ترس گم ترس بیشتر است.

این یک زمان بی سر و صدا در حمایت از سیاه و سفید زندگی می کند. این است که یک بار به نشستن در اطراف در خوبی مواجه نگردند آشپزخانه و لرزش انگشتان ما در پلیس و توقف در آن. این زمان برای ترمیم و پشتیبانی ما سیاه جوامع است. این زمان به استفاده از هر امتیاز هر یک از ما ممکن است مجبور به ایجاد یک تفاوت.

در اعتراض به آنچه پول و مواد غذایی شما می تواند وجود داشته باشد برای همسایگان خود کار به تغییر ساختاری نژاد پرستی. و همچنین حداقل: بلند سیاه و سفید خود را زندگی می کند توجه به نشانه های بالا.

میمی Iimuro ون Ausdall مینیاپولیس

یک انقلاب از قلب

به عنوان من تماشا دولت من عشق سوزان و محله من استفاده می شود به اجرا در اطراف به عنوان یک نوجوان سیاهپوست در اعتراض به مرگ جورج فلوید, من درک خشم و انزجار از جوامع ما از رنگ. فهمیدم که آنها شده اند به قرار سناریو از یک افسر پلیس به قتل یک مرد سیاه و سفید زمان و دوباره. فهمیدم که این slayings به نظر می رسد هرگز به در نتیجه هر گونه تغییر واقعی و است که ما در سیستم عدالت کیفری به نفع زندگی از افسران پلیس در طول زندگی مردان آنها را کشته اند.

به عنوان یک مرد سفید, اما من درک نمی کنم آنچه در آن است به مانند یک مرد سیاه پوست در امریکا است. من هرگز تجربه ترس برای زندگی من در هنگام کشیده شدن توسط یک افسر پلیس است. من هرگز تجربه ناامیدی از دست دادن یک عضو خانواده به مسابقه مبتنی بر خشونت است. من هرگز تجربه ناامیدی سیستمیک فقر اعلام شده توسط کسانی که در قدرت.

بسیاری از این معترضان می خواهید یک انقلاب که اتفاق می افتد زمانی که یک گروه از مردم ستم یا سوء استفاده های دیگر. ما انقلاب آمریکا آغاز شده و با یک اعلامیه استقلال بیان کرد که تمام مردان ایجاد شده با مسلم حقوق از جمله آزادی و تعقیب خوشبختی. غمگین طنز است که آن را شامل نمی شود سیاه و جمعیت بسیاری از آنها برده بودند که در آن زمان. آنچه که ما شاهد با آقای فلوید مرگ شد تا حدی ناشی از 400 سال از ظلم و ستم از نژاد سیاه با نژاد سفید.

ما نیاز به یک انقلاب جدید — انقلاب از قلب است. هر یک از ما باید از خود بپرسیم "چه می توانم برای کمک به تغییر این وضعیت؟" خود من پاسخ به شرح زیر است: من می توانم همدردی با کسانی که از رنگ. من می توانم تشخیص نژاد پرستی و تماس با آن ، من می توانم حمایت سیاسی سیستم عامل است که کار برای اصلاح این وضعیت. من می توانم رای وجدان من.

اگر همه ما انجام آنچه ما می توانیم تغییر اتفاق خواهد افتاد. این انقلاب از قلب را به رسمیت شناختن است که ما همه برابر در چشم خالق ما است. تنها خواهد شد و سپس مینه سوتا و کشور ما قادر به بازیابی و واقعا تبدیل به یک ملت زیر خداست.

David A. Johnson, Highland Park, ایلینوی

نگه داشتن افرادی که می خواهید برای کمک به بچه های ما

پس از 33 سال از تدریس در St. Paul مدارس دولتی می توانم بگویم بدون صلاحیت که SPPD مدرسه منبع: ماموران پلیس یک دارایی به جامعه ما است.

چند تا از SROs شده اند دانشجویان سابق من و درک St. Paul بچه ها هست. چندین بار از یک سال دانش آموزان را به من می آیند به بحث در مورد یک جرم علیه آنها و یا کسی به آنها و ما را به بحث ما SRO با هم.

ترین, St. Paul دانش آموزان احساس امنیت در مدارس ما اغلب امن تر از آنها در خانه هستند. این SROs من کار کرده اند و با آنها مهربان و معقول است. هیئت مدیره مدرسه نیاز به بسیار مراقب باشید به پرتاب نوزاد را با آب حمام.

آیا چه چیزی بهترین را برای ما بچه ها و نگه داشتن افرادی که می خواهید به آنها کمک کند.

سوزان آرمسترانگ, St. Paul

آموزش خودمان

من نمی دانم در مورد تولسا کشتار از سال 1921 تا چند روز پیش. و اگر شما نیز هرگز از آن شنیده می شود که بخشی از مشکل است. ما نیاز به آموزش خود را به درک چگونه ما به امروز و چگونه به حرکت رو به جلو برای بهتر فردا.

گیل Mullaney, Woodbury,

او به ما آموخت به انجام آنچه که ما می تواند

من متاسفم اما من نمی توانید یادداشت در مورد استفاده از امتیاز سفید در امریکا است. سفید امتیاز من دیدم این بود که پول قدرت است. امتیاز من در حال رشد کردن در سمت شرق از سنت پل بود, کار و خانواده و کلیسا و آموزش و پرورش. من در سن جوانی برای کمک به خانواده به کار کرد برای من پرداخت, پست, آموزش, همراه با دیگر اعضای خانواده نه بر خلاف مادرم که مشغول به کار سه شغل به نگه داشتن خانواده ما با هم.

من گمان می کنم اکثر مردم خارج وجود دارد رفتن را از طریق همان چیزی که. بله در طول این زمان آن را همیشه آسان برای متوقف کردن و کمک به هر کسی که به آن نیاز است, اما مثل مادر من که سخت کار می کرد برای حفظ مواد غذایی در جدول نیز تحویل وعده های غذایی بر روی چهار چرخ و به ما آموخت به انجام آنچه که ما می تواند. من بزرگترین افتخار تمام شده است و فرزندانم و نوه ها رشد می کنند و حمل با همان کسانی که زندگی و اخلاق کار است.

جولی Weier Woodbury

در مورد Stillwater مدارس

این چیزی است که اتفاق می افتد زمانی که رای دهندگان/ اعضای جامعه هستند بیش از حد شلوغ به پرداخت با توجه به آنچه اتفاق می افتد در حیاط پشت خود را.

رای گیری آمار برای هیئت مدیره مدرسه انتخابات گردابی از نظر مشارکت مردم است. به عنوان یک نتیجه از آن است که بسیار آسان برای تک شماره تونل-visioned, "مهیجی" افراد انتخاب شود. آنها می دانند که کوچک و یا مراقبت برای تصویر بزرگ.

ما ساکنان Stillwater مدرسه منطقه در حال حاضر به دلیل بیم و مزایای ما غفلت است که هیئت مدیره ناتوان از "هدایت" به نفع کل جامعه است. شرم بر ما! شرم بر آنها!

از خواب بیدار کردن مردم است. این خود مسئولیت مدنی.

ریچارد Harts, Stillwater,

بدون نیاز به ترس

ظاهرا برخی از افراد در انتهای شمالی محله از سنت پل نگران هجوم ارواح و ارواح شیطانی اگر یک انبار خالی در منطقه خود بودند مورد استفاده قرار گیرد برای ذخیره بدن در صورتی که خانه های مراسم تشییع جنازه و بیمارستان ها اجرا از فضا در طول Covid بیماری همه گیر. اجازه می دهد تا من به آنها اطمینان می دهم که خود را از ترس بی اساس است. Psychics در دسترس هستند برای استخدام چه کسی می گشت محله در تک شاخ (بر روی خط در دسترس در آمازون) در حالی که خواندن ورد برای دفع آن ارواح و ارواح.

و در حال حاضر اگر شما اجازه دهید من نیاز به گرفتن بعدی هواپیما اختری بازگشت به قرن 21 و check my horoscope.

سندی Beitsch, St. Paul

سفارش. قانون ؟

رئیس جمهور تهمت به او می گوید که "قانون و نظم" رئیس جمهور. من تعجب می کنم زمانی که "قانون" بخشی است که به اثر او است.

همین Albright, شورویو



tinyurlis.gdclck.ruulvis.net
آخرین مطالب