گرفتن در ورزش: یک شنبه به نظر می رسد مانند یک روز خوب به منعکس کننده تغییر بخت و اقبال محلی قهرمانان ورزشی - Sun, 07 Jun 2020 PST

گرفتن در ورزش • اجازه بدهید بررسی تقویم من. بله, آن یکشنبه اشکالی ندارد. یک روز استراحت. اما آنها می گویند وجو

توسط NASERINEWS در 18 خرداد 1399

گرفتن در ورزش • اجازه بدهید بررسی تقویم من. بله, آن یکشنبه اشکالی ندارد. یک روز استراحت. اما آنها می گویند وجود دارد بدون استراحت برای مردم از من ilk. ما چیزی برای گفتن در مورد تقریبا همه چیز, هر روز از هفته است. اجازه دهید آن را دریافت کنید.

•••••••

• جاش پرکینز در بیشتر برنده بازی بیش از هر کس در hoops کالج به نام نمی Przemek Karnowski. او همچنین Gonzaga تمام زمان کمک رهبر هر چند شما ممکن است می خواهم به آن را تشخیص دهد.

ببینید در حالی که پرکینز بود زاگ منجر آنها را به 134 برنده او مرتب کردن بر اساس از یک چاره اندیشی موقت با طرفداران. عمدتا به دلیل از چیزی و یا کسی که از او نبود. او نبود الکتریکی گلزن یا اوایل مجری سازگار. و او نمی دن Dickau یا مت eli duncan یا جرمی Pargo یا حتی کوین Pangos.

اما او یک برنده است. و واقعا یک بازیکن بزرگ است.

در برخی از راه در حالی که پرکینز در گنزگا او مرا به یاد الکس آستانه, دولت واشنگتن و کارفرمایی که در سمت چپ پولمن با سوابق حرفه ای در عبور متری touchdowns کل جرم و فن تردید. دیدن آستانه نبود درو Bledsoe یا رایان برگ یا جک تامپسون یا Jason Gesser. و در Cougars نیست برنده شدن به اندازه کافی در حالی که او وجود دارد.

که نبود پرکینز' مشکل, مطمئن, اما او با آستانه طرفداران تردید.

با آستانه, خود سه سیب جام برنده را تبدیل به بلیط خود را به محبوبیت. پاشنه بیش از یک دهه پس از او سمت چپ هنوز هم شکست Huskies از سه بار. در نگاهی به گذشته, WSU طرفداران کشف او خیلی خوب بود. و آنها خیلی خوش شانس را به او را داشته باشد.

به عنوان پرکینز است که بیشتر و بیشتر حذف شده از Gonzaga زمان خود foibles بود که یک روز صبح زود در اجرا با پلیس محو شدن بیشتر و بیشتر. آنچه باقی مانده هستند برنده کمک این اجرا به عنوان ملی بازی و ضعیف تلاش در dunking توپ. تمام بار خوب است. و خاطرات خوب برای زاگ طرفداران.

• امروز صبح جان Blanchette می نویسد: در مورد جدیدترین کالج از اسپوکن مدیر ورزشی. این جیم فیتزجرالد, یک چهره آشنا و نام, در دولت های ورزشی در جامعه است.

این فیتز – عمویش شد دیرین Gonzaga بسکتبال مربی و مدیر ورزشی Dan – کار کرده برای فقط در مورد هر کس در واشنگتن به عنوان جان بازگو در ستون خود.

من برای اولین بار ملاقات فیتزجرالد در پئوریا, آریزونا, اما, بازگشت زمانی که هر دوی ما خوب جوان به استفاده از یک اصطلاح نسبی است. او مشغول به کار بود برای دریانوردان ، "سپس" که عصر طلایی مارینر بیس بال زمان بین سال های 1995 و 2003 زمانی که M را در واقع یکی از بهترین سازمان ها در بیس بال.

من moonlighting به عنوان یک عضو از کارکنان برای دیو هندرسون را Mariners, فانتزی, اردوگاه, بازی, کمی, اما به طور عمده تبدیل کردن عضویت در خبرنامه برای دوست, کمپ مدیر مایک Murphey. یکی از مصاحبه های من کمی از ویژگی های من به نام "دیدار با ملوانان' مقابل دفتر" (یا چیزی با روح مانند آن) بود فیتزجرالد.

ما صحبت در مورد در مقابل دفتر, مطمئن, اما همچنین در مورد بازی بیس بال کالج (او تا به حال برای کسی که دیگری Gonzaga) و عمویش. وجود دارد وقت خود را با سرخپوستان به لمس بر و مکان های مورد علاقه به اویختن در اسپوکن.

در حال حاضر فیتز که صرف بیشتر از گذشته دهه کار در شرق واشنگتن خواهد بود که فرد تماس در CCS. موفق باشید. در این زمان نامشخص او به آن نیاز دارید.

• چینی ها نیست شوخی در اطراف. شش بازیکن در این کشور U-19 ملی فوتبال, تیم تصمیم به انجام آنچه که بچه ها گاهی اوقات فراموش: دزدکی حرکت کردن به دور از chaperones و نمونه زنده داری است.

به جز این زمان از COVID-19. و آن را نمی تواند تحمل.

چقدر است ؟ شش بازیکن شده اند به حالت تعلیق به مدت شش ماه.

می تواند شما را تصور کنید یک کالج فوتبال برنامه که انجام می دهند? خوب مایک صافی شاید به خصوص اگر این بازیکنان در واقع گذشت در یک بلوک یا دو تا از کسی سیگار. اما فقط به این دلیل آنها رفت و نوشیدن تحت coronavirus مستند? من کاملا مطمئنم که حداقل یک یا دو ثانیه مربیان خواهد بود با آنها.

•••

WSU: وجود یک کالج مسابقات بیس بال رفتن در حال حاضر در تگزاس است. به خوبی مرتب کردن بر اساس. رایان Collingwood به ما می گوید چه خبر است و به ما اطلاع دو نفر از شرکت کنندگان در یک ایالت واشنگتن infielder سابق و یک تن. Spokane پارچ را محلی کرد. ... در جای دیگر در Pac-12, گام بزرگ بعدی در آماده شدن برای فوتبال بازگشت به دانشگاه به صورت داوطلبانه تمرینات. یوتا است به رهبری بازگشت در ژوئن 15. ... یک USC linebacker مضطرب به بازگشت بیش از حد. پس از همه, او از دست رفته دو سال است. ... یک منطقه UCLA شده است بسیار خوب در طول سال است که در خط دفاعی. ... دانشگاه آریزونا حل و فصل یک دعوی در دادگاه بر اساس اقدامات یک بازیکن سابق فوتبال. ... در بسکتبال وحشی در حال انتظار برای دیدن آنچه که NCAA انجام خواهد شد در مورد آن دستیار مربی و FBI رسوایی. مدارس دیگر در حال انتظار بیش از حد.

Gonzaga: ما جیم Meehan صحبت با پرکینز این هفته است و این داستان در اولین سال بازی حرفه ای.

EWU: اطراف آسمان وبر دولت رسما استقبال بسکتبال انتقال از دنور. ... شمال آریزونا, تیم فوتبال توسعه داده است یک تهدید. ... یک مونتانا offensive lineman به دست آورده و برخی از پیش فصل به رسمیت شناختن.

CCS: ما عبور همراه جان ستون دوباره اینجا.

Mariners: متر را در وسط یک بازسازی طرح پایگاه موفقیت در آینده در توسعه بازیکنان جوان. پس چگونه این فصل از دست تاثیر این برنامه را ؟

•••

• ما شما را ترک خواهد کرد با این. شده اند وجود دارد بسیاری از داستان در مورد نژاد به اتهام مسائل در این کشور بسیاری از آنها در صفحات ورزشی. تاریخچه نیست بدون نمونه دیگر از جمله این یکی از usf football را کن قهرم. لذت بردن از خود را در روز یکشنبه ، سعی کنید به یاد داشته باشید فردا دوشنبه است و کار را برمی گرداند. تا بعد ...



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب