خاله میزبانی رویداد مجازی برای هارون Bobrow-فشار مرگ و زندگی آیدا هرناندز' - سه شنبه, 21 آوریل سال 2020 PST

خاله کتابفروشی میزبانی یک رویداد مجازی شنبه شب ترویج هارون Bobrow-فشار "مرگ و زندگی آیدا هرناندز: مرز داستان ا

توسط NASERINEWS در 2 خرداد 1399

خاله کتابفروشی میزبانی یک رویداد مجازی شنبه شب ترویج هارون Bobrow-فشار "مرگ و زندگی آیدا هرناندز: مرز داستان است." کار که به دست آورده Bobrow-کرنش یک سال 2020 غربی اقیانوس آرام کتاب جایزه به شرح زیر آیدا هرناندز و سفر او به عهده گرفت مهاجرت به ایالات متحده به عنوان یک کودک زندگی خود را قبل از اخراج به مکزیک بازگشت و بعد از آن در تلاش برای بازگشت به ایالات متحده و پسر جوان او را.

نویسنده و فعال ویتمن استاد Bobrow-کرنش در اصل در نظر گرفته شده برای جشن اخیر خود در شمال غربی اقیانوس آرام کتاب برنده جایزه برای "مرگ و زندگی آیدا هرناندز: مرز داستان" با یک فرد رویداد در Auntie کتابفروشی. اما با قرنطینه در محل و خاله را انتخاب کرده اند به حرکت به صورت آنلاین. در حال حاضر بخشی از Bobrow-کرنش را "مجازی شومیز تور" این رویداد به مناسبت انتشار کتاب و آدرس عناصر اصلی کار می کنند.

به عنوان یک استاد Bobrow-فشار نوشته شده علمی و کتاب غیرداستانی با این نسخهها کار برای افکار عمومی اما "مرگ و زندگی آیدا هرناندز" است اولین نوشته شده در فرم روایت. این کار مثل این است که یک رمان هیجان انگیز, حتی, اما تنها عناصر داستانی اسامی افراد آن. برخی مانند کسانی که از آیدا هرناندز و اعضای خانواده او هستند مستعار انتخاب کرده اند برای محافظت از افراد هنوز هم زندگی در نسبی precarity. دیگران انتخاب شدند تنها به دلیل نام واقعی فراموش شده بودند.

"هنگامی که شما در حال تلاش برای آوردن چیزی زنده در خاطرات مردم از 20 سال قبل بدیهی است که وجود دارد انگیزه نویسنده تخیل" Bobrow-کرنش گفت. "اما من سعی کردم به زمین هر جنبه ای از آن است که من می تواند در برخی از نوع پژوهش است. آیدا انتخاب نام خانوادگی او. من انتخاب اول و او موافقت نکرده است."

او تصمیم گرفت به نام "آیدا" به افتخار uncommonness از نام واقعی او, اما او نیز احساس کردند که یک نظر اجمالی اشاره به Guiseppe وردی اپرا به همین نام خواهد برجسته شدت از موضوع خود را درست و دراماتیک داستان است.

"که تلفظ 'آیدا' از بین تلفظ انگلیسی (Ida) و اسپانیایی (Ai-ih-da) که در راه نشان دهنده مرز زمینه که در آن مردم حرکت به عقب و جلو بین اسپانیایی و انگلیسی به طور مداوم حتی در یک جمله" او گفت:.

در علاوه بر این به سال تحقیق و مصاحبه کراس چک کردن Bobrow-فشار اختصاص داده شده مقدار زیادی از زمان برای بافتن داستان های شخصی از آیدا و بسیاری دیگر به بیشتر روایت و بافت تاریخی از زندگی در آمریکا و مکزیک, مرز, به خصوص بین آریزونا آریزونا و اگوا پریتا, Sonora, که در آن اکثر طرح گستراند.

"چالش جدید برای من بود به اعمال ابزار نوشتن رمان به این شدت تحقیق قطعه غیرداستانی," Bobrow-کرنش گفت. "من احساس کردم داستان از این جامعه از آیدا و دوستان و خانواده او بودند چنان قدرتمند و قانع کننده است که من می خواستم دیگر خوانندگان به تجربه آنها را در راه من بود و من از شنیدن آنها است."

Bobrow-فشار اتصال به داگلاس-اگوا پریتا یا "DouglaPrieta" به عنوان محلی گاهی اوقات مراجعه به آن فراتر در سال های اخیر او را صرف تحقیق در این کتاب است. در اوایل '90s او به مدت چهار سال کار به عنوان یک فعال و مربی در شهرستانها ماهیهای آریزونا-Sonora مرز.

علاوه بر این پس از آغاز به تدریس سیاست در ویتمن او گرفته گروه از دانش آموزان به این منطقه برای تابستان سالانه زمینه سمینار و دوره های آموزشی به شرکت در گفت و گو با مردم در سراسر طیف سیاسی به ویژه با تمرکز بر گروه های جامعه مهاجر گروه های حقوق وکلای مقامات دولتی و کسانی که عامل پناهگاه برای به تازگی اخراج مهاجران.

"برخی از فعالان کار من در اواسط 1990s آورده مردم از سراسر جهان به مرز ایالات متحده و مکزیک. در آن زمان آن (بهره) تا به حال بسیار کمی برای انجام با مهاجرت است. که در وسط نفتا بحث" او گفت:. "مردم آن را درک کرد (داگلاس-اگوا پریتا) به عنوان یک نوع از آزمایشگاه که در آن شما می توانید سعی کنید به (قیاس) چه نفتا نگاه می خواهم در یک مقیاس بزرگتر برای هر دو کشور."

او علاقه اصلی در منطقه دراز در آینده به درک اثرات deindustrialization در یک شهر کوچک مرزی. اما به عنوان او صرف زمان وجود دارد او بیشتر کشیده شده به یکی دیگر از گفتن نه-در مجموع-نامربوط داستان.

او برای اولین بار ملاقات هرناندز تقریبا به طور تصادفی از طریق یک آشنایی متقابل. و مدت کوتاهی پس از یادگیری او داستان دو شروع به بحث در مورد امکان سنجی و ایمنی از انتشار آن. هرناندز با بیان برخی از ترس ها در ابتدا, اما پس از مشورت با او درمانگران و آشتی با خودش به پروژه خود را کامل پشتیبانی می کند.

"دانستن این که خطر از من به عنوان یک همجنس باز, سفید, مرد نویسنده بد نمایش دادن یا سوء تفاهم و یا تصاحب داستان و یا تقویت مضر کلیشه های واقعی است که من شما را به حرکت که خطر او گفت:" اشاره به این بحث که جانین کامینز' "خاک آمریکا" تولید شده در Latinx جامعه این سال است. "ما تصمیم گرفتیم که به داستان مرور آن دسته از خطرات به معنای ساخت آن را به عنوان مشترک به عنوان ممکن است با آیدا."

Bobrow-فشار داد هرناندز وتو توضیح داد که او مایل به پایان دادن به پروژه در هر نقطه اگر از آن ساخته شده او ناراحت کننده است. اما او باقی مانده حمایتی طول و او ساخته شده که برخی از افراد دیگر مرز رهبران جامعه پژوهشگران و فعالان رنگ و با دیگران صمیمی متنی دانش می تواند جزئیات پیش نویس و ارائه بازخورد به عنوان به خوبی.

"گرفتن انتقادات و پیشنهادات و نقد و تشویق که خارج از این روند بود که کلید به من احساس مثل من می تواند حرکت رو به جلو با پروژه و ساخت این پروژه به عنوان خوب به عنوان من می توانم" او گفت:. "این برای من بگو که آیا من به کار گرفته شده است که به خوبی, اما این چیزی است که من مجموعه ای را به انجام است."

Bobrow-فشار امیدوار است خوانندگان را دو فراگیر ایده های از این کتاب است. اولین تلاش او برای نشان می دهد که مهاجران مانند همه مردم زندگی می کنند ", کثیف زندگی انسان" که مناسب نیست به "غیر ممکن است دودویی" او را می بیند و در درک مشترک از مهاجرت بین "خوب مهاجر که شاید سزاوار همدردی و حقوق و بد که سزاوار عذاب او می شود."

ثانیا او توضیح می دهد که "تا آنجا که این کتاب در مورد آیدا آن را نیز یک کتاب گفت: با آیدا با آیدا متخصص دانش در مورد جهان است که بقیه از ما ایجاد کرده اند که در مرز ایالات متحده و مکزیک.

"من می خواهم مردم به دور از, این کتاب نه فقط احساس متاسفم برای آیدا اما به درک که ما همه همدست در داشتن اجازه این خطرناک است و unliveable مرزی ایجاد می شود در نام ما ظاهرا به ما امن نگه دارید."

در زنده رویداد مجازی میزبانی شده توسط خاله را Bobrow-فشار به بحث در مورد چگونگی این کتاب به دست می آمد و با ارائه مختصری از تاریخچه و زمینه برای زندگی در نزدیکی مرز, چگونه آن را به دست می آمد راه آن است که امروز و چگونه آن می تواند متفاوت باشد. او همچنین جزئیات فرایند پیچیده از نوشتن این کتاب و همچنین مسائل اخلاقی که فراگیر گفتن یک داستان است. خاله را ارسال خواهد شد این رویداد زوم URL در وب سایت خود را auntiesbooks.com در 4 p. m. روز شنبه.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن