لیکرز جمهور Jeanie باس نشان می دهد رویاهای در مورد کوبه برایانت که اجازه دهید او را می دانم که 'او ' OK'

لس آنجلس—در مورد میدوی را از طریق گسترده پادکست مصاحبه Jeanie باس خواسته شده بود در مورد کوبه برایانت — در مور

توسط NASERINEWS در 6 خرداد 1399

لس آنجلس—در مورد میدوی را از طریق گسترده پادکست مصاحبه Jeanie باس خواسته شده بود در مورد کوبه برایانت — در مورد چگونه افتخار او باید از راه لس آنجلس لیکرز حق رای دادن خود را به کار گرفته مرگ ناگهانی و چگونه این تیم به آن پاسخ دادند.

"من می خواهم هر چیزی را به عقب برگردید و باید Jan. 26 هرگز جای" لیکرز' فرماندار و کنترل مالک گفت.

سپس او گفت: شخصی از داستان در مورد یک ستاره است. هنگامی که پدر او جری باس خریداری لیکرز در سال 1979 آنها پیش نویس Magic Johnson شد و NBA برتر حق رای دادن. آن را به پایان رسید به طور ناگهانی زمانی که جانسون بازنشسته شده بود در سال 1991 به دلیل HIV تشخیص است.

"من دعا به آسمان بالا و به من گفت: اگر ما تا به حال یک بازیکن در تیم ما مانند سحر و جادو جانسون دوباره من هرگز تا کنون را که بازیکن برای اعطا" باس گفت: صدا ابتلا به. "و سپس ما رو کوبه. به دل من یکی راحتی که دارم اینه که کوبه می دانستند که چقدر ما را دوست داشتم و ما به او گفت و ما بازنشسته خود اعداد. او هرگز شک که ما پشت سر او 100 درصد است. که به من می دهد برخی از راحتی. ما هرگز برگزار شد این جشن با عظمت بود که کوبه."

این یکی از سنگین تر افراد او مورد بحث در "پدر" پادکست با جو باک و Oliver Hudson, که شامل بسیاری از سبک افراد: خانواده دینامیک رابطه او با فیل جکسون و او بسیار صحبت در مورد توییتر عکس.

باس صحبت در مورد تجربه او به عنوان یک کودک که پدر و مادر او بودند که رفتن را از طریق طلاق. او خواسته بود که اگر او به ارمغان آورد خواهر و برادر با هم و گفت: آن را نداشت.

"هنگامی که همه در این نوع از اضطراب من فکر می کنم آن را نمی کند و قرض خود را به حال, حمایت," او گفت:. "حداقل در مورد من."

باک با اشاره به فشار های درگیر در زیر پدر خود را قدم به قدم و گفت: او همیشه به حال یک احساس آزار دهنده که او نمی خواهد که تا به حال پخش حرفه ای او را بدون پدر خود را. او پرسید: اگر باس همیشه احساس همان.

"مطلقا" او گفت:.

او سپس به تفصیل به طرح جانشینی پدرش در جای خود قرار داده و چگونه او به او گفت که او می خواست او را در حال اجرا کسب و کار و برادرش جیم در حال اجرا بسکتبال, اما به او حرف آخر را در چه چیزهایی می رفتن. در بحث ناامیدی در لیکرز خود را از دست دادن راه های برنده شدن در طول چند سال آینده باس گفت: این تیم تغییر مربیان و سبک که اغلب آن را دشوار است برای آن را به یک هویت است.

باک پرسید که چگونه اغلب باس رویاهای پدر او است.

"شده اند وجود دارد لحظات در هفت سال گذشته که من تا به حال این بسیار احشایی رویاهای که در آن یا من رفتن را از طریق برخی از استرس و یا احساس می کنم من با اعتماد به نفس در تصمیم گیری و یا هر آنچه که وجود دارد می تواند یک ظاهر" باس گفت:. "یا گاهی اوقات خارج از هیچ جا من اجرا را به یک فرد یا دیدن کسی و آنها می آیند تا به اشتراک گذاشتن یک داستان در مورد پدر من است که من هرگز شنیده می شود. و یا آنها را به من ارسال یک عکس یا چیزی. آن را مانند یک ماشه است که پس از آن احساسات خوب می آیند. این است آنچه آن را مانند زمانی که او در اطراف. چقدر مهم است برای من."

او بعدا اضافه شده: "من تا به حال یک زن و شوهر رویاهای در مورد کوبه بیش از حد و آن را مانند کسانی که من را به احساس می کنم مثل او خوب است. مثل این میخوام باشه."

بیشتر ورزش در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید این آخرین در برگها جیز رپتورز و بیشتر با ستاره های ورزشی عناوین خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر


tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن