راگبی کانادا کاهش بازیکن پرداخت می گوید: از آن خواهد شد نیاز به کمک مالی بعد در سال 2020

تورنتو—با استناد به فشارهای مالی با توجه به همه گیر جهانی راگبی کانادا لغو "آموزش پشتیبانی پرداخت" برای خود مت

توسط NASERINEWS در 27 اردیبهشت 1399

تورنتو—با استناد به فشارهای مالی با توجه به همه گیر جهانی راگبی کانادا لغو "آموزش پشتیبانی پرداخت" برای خود متمرکز مردان و زنان را به عنوان بازیکن از آوریل 1.

بازیکنان دریافت یک دستمزد ماهانه از ورزش کانادا. راگبی کانادا پول به عنوان یک بالا برای کمک به پرداخت برای هزینه های و هزینه های دیگر.

کاهش در پشتیبانی از پخش غیر منتظره نیست.

"ما در حال رفتن به یک ضربه مالی که دشوار است چرا که ما اساسا زندگی در $20,000 در سال" کانادا زنان sevens کاپیتان Ghislaine Landry گفت: در ماه گذشته. "ما پرداخت کمتر از آنچه که دولت ارائه شده است به عنوان حمایت مالی به افرادی که شغل خود را از دست (با توجه به همه گیر)."

راگبی کانادا هیات پذیرش موقت دستمزد کاهش بین 10 تا 15 درصد است.

راگبی کانادا گفت ترکیبی از هزینه های برش به علاوه حمایت دولت در قالب کانادا اضطراری یارانه دستمزد و درآمد حاصل از HSBC کانادا نفره صورت گرفت که قبل از COVID-19 مستند تا به حال کاهش فوری مالی تاثیر بیماری همه گیر.

مانند راگبی کانادا است که فاقد شرایط لازم برای جهانی راگبی مرحله 1 بودجه اضطراری برای این دوره از اواسط ماه آوریل تا مه 31. اما کانادا حاکم بر بدن گفت: بودجه اضافی از جهان راگبی مورد نیاز خواهد بود بعد از آن در سال مالی.

"با کمک ما تجاری و مالی همکاران ما شده اند قادر به آب و اوایل طوفان" راگبی کانادا صندلی تیم قدرت در بیانیه ای گفت.

"با این حال محدودیت های مرتبط با این بیماری همه گیر خواهد داشت پیامدهای منفی باقی مانده از سال 2020 در نظر, ثبت نام اضافی حمایت و رویداد, درآمد," او اضافه شده است. "اثرات این بیماری همه گیر در حال احساس در سراسر کشور و در سراسر جهان است و ما در حال آماده به مراحل اضافی به عنوان مورد نیاز برای اطمینان از زنده ماندن مالی از اتحادیه ما از طریق این سابقه ،

راگبی کانادا نیز منتشر شده خود را تا سال 2018 مالی, بیانیه, خود, جدید ترین عکس های مالی.

این گزارش درآمد حاصل از $16.66 میلیون از 16.24 میلیون سال قبل است. تقریبا 5 میلیون دلار از در آمد که از جهان راگبی و کانادا است.

هزینه شد $16.84 میلیون, در مقایسه با $16.63 میلیون سال قبل است. 2018 مالی کمبود $بود 178,610 در مقایسه با $389,141 سال قبل.

بیش از نیمی از هزینه -- $8.8 میلیون — نسبت داده شد به تیم ملی است.

دریافت آخرین در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره از جمله به روز coronavirus پوشش با ما خبرنامه به ایمیل

ثبت نام

"جدول زمانی برای تحویل سال 2018 گزارش مالی قابل قبول نیست و راگبی کانادا را تکمیل یک چالش برانگیز انتقال نیروی انسانی و سیستم های حسابداری در طول دو سال گذشته" راگبی کانادا مدیر عامل آلن Vansen در بیانیه ای گفت.

2019 صورتهای مالی انتظار می رود که منتشر شد بعد از این تابستان.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب