Loons' هافبک Jan Gregus به ارمغان می آورد سبک سری به بازگشت به جلسات آموزشی

وقتی مینه سوتا, ایالات دوباره شروع جلسات آموزشی فردی در بلین چند هفته پیش هافبک Jan Gregus رعایت باشگاه ایمنی

توسط NASERINEWS در 5 خرداد 1399

وقتی مینه سوتا, ایالات دوباره شروع جلسات آموزشی فردی در بلین چند هفته پیش هافبک Jan Gregus رعایت باشگاه ایمنی جدید پروتکل برای بازیکنان به ماسک قبل و بعد از تمرین. اما اسلواکی نیز ارائه سبک سری در طول این ترسناک و غم انگیز coronavirus بیماری همه گیر.

در روز 1, Gregus نشان داد تا در یک سیاه حرارتی پشم گوسفند وجانوران دیگر balaclava او با استفاده از در منزل اجرا می شود در سرد سال در مینه سوتا است. این نگاه شوم چیزی مانند عقرب می پوشند در "مورتال کمبت" یا زهر بتمن در "شوالیه تاریکی."

با تیم عکاس مایک سپر خوراکی عکس Gregus به او گفت "صبر کن برای فردا."

در روز 2, Gregus وارد یک Darth Vader کلاه repurposed از هالووین.

"گفتم" چرا که نه؟' "Gregus در مصاحبه ای گفت:. "... مردم آن را دوست داشتم. آنها به من نگاه کرد مثل من دیوانه و خنده شد. آن را یک شوخی بود."

مینه سوتا, ایالات هافبک Jan Gregus عینک در balaclava در حال اجرا ماسک به آموزش در ورزش های ملی مرکز در بلین در ماه مه. (حسن نیت ارائه میدهد از مایک سپر/مینه سوتا ایالات)

به عنوان Loons آماده شدن برای یک پیشنهاد در جام جهانی به سبک مسابقات در اورلاندو در ماه های ژوئن و ژوئیه Gregus بود جدی در مورد قرار دادن در کار انفرادی به آماده شود برای هر بازی بازگشت.

Gregus تنظیم سرعت بر روی بازیکنان اخیر فردی 2-مایل اجرا چالش تناسب اندام با زمان 10 دقیقه و 50 ثانیه یک تاول 5:25 میانگین در هر مایل است. مسیر خود را در امتداد رودخانه می سی سی پی در نزدیکی ساختمان آپارتمان خود را در مینیاپولیس.

"شما شروع کنید و سعی کنید به نگه داشتن خود را حداکثر به عنوان طولانی به عنوان شما می توانید" Gregus گفت. "معدن آسان نبود و همچنین به دلیل آن بود که برخی از شیب. این یکی از سخت ترین اجرا می شود, من می گویند."

جاش مک آلیستر ایالات مدیر از قدرت و تهویه ESPN گفت: این باشگاه باور نمی کند خود را زمانی که آنها برای اولین بار آن را شنیده.

"اما او فرستاده ما یک تصویر از GPS و آن را مانند," اوه, آره, شما, واقعا,' " مک آلیستر ESPN گفت:. "او قابل ملاحظه است."

Gregus که اغلب قرار دادن در کار اضافه کاری در هنر و صنعت خود را در ورزش های ملی مرکز گفت: پیدا کردن انگیزه در طول مستند نبود که همه دشوار است.

"من نمی خواهد با آن دشوار است چرا که من احساس خوب و من سعی کردم برای حفظ تناسب اندام در سطح بالا" Gregus گفت که بهترین رقابت را می توان در برابر خود.

هنگامی که او کار نمی کند از, Gregus برخوردار تماشای بوکس و هنرهای رزمی مختلط و خواندن. او به همراه کسانی که سرگرمی در صفحه بندی از طریق یک کتاب انگلیسی, بوکسور تایسون خشم. او همچنین dabbles در دیگر خواندن موضوعات و یا در متون هستند که اسلواکی و یا چک.

"این بستگی به خلق و خوی به عنوان خوب," او گفت:. "گاهی اوقات من می خواهم به عنوان خوانده شده چیزی از ورزش گاهی اوقات در مورد روانشناسی."

زمانی که لیگ فصل بود تعطیل مارس 12, Gregus متمرکز بود در ساختمان در Loons' 2-0 شروع به در خانه خود را باز کن در برابر New York Red Bulls در آلیانز زمینه در 15 مارس.

وقتی که postponmed, Gregus فکر وقفه کوتاه خواهد بود. "آن را نقل مکان کرد و سریع از وجود دارد; آن را تکان دهنده بود," او گفت:.

در حالی که لیگ و بازیکنان در شرایط توافق پیشنهادی مسابقات Gregus امیدوار است هم تیمی ها و بازیکنان دیگر احساس امن و در حال حاضر به عقب بر گردیم در این زمینه است.

"من فکر می کنم اگر این امکان وجود دارد که ما می توانید برخی از بازی در" Gregus گفت. "من به شما گفتن به نظر من در حال حاضر. اگر ما می توانیم حداقل پنج بازی و maximumly اگر ما می خواهیم برنده این هشت (بازی). سپس تعداد نقاط برای فصل, من فکر می کنم این یک انتخاب خوب است. ما خواهد بود در یک ریتم خوب و بازی برخی از بازی ها و در ادامه با فصل پس از آن.

"اگر که اتفاق می افتد این امر می تواند خوب برای تیم چون من واقعا امیدوارم که هر کس می خواهد به بازی به عنوان سریع که ممکن است" Gregus گفت. "من امیدوارم که همه سالم خواهد بود و هر گونه مشکلات با این ویروس دوباره و دوباره."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن