اوهایو مجلس با 4 نفر دیگر بازداشت $60M مورد رشوه خواری

توسط جولی CARR SMYTH و جان SEEWERکلمبوس, اوهایو (AP) — قدرتمند جمهوری خواه رئیس اوهایو خانه و چهار همکاران دست

توسط NASERINEWS در 1 مرداد 1399

توسط جولی CARR SMYTH و جان SEEWER

کلمبوس, اوهایو (AP) — قدرتمند جمهوری خواه رئیس اوهایو خانه و چهار همکاران دستگیر شده بودند روز سه شنبه در یک 60 میلیون دلار فدرال مورد رشوه خواری متصل به مالیات دهندگان بودجه نجات از اوهایو دو نیروگاه هسته ای.

ساعت پس از ماموران اف بی آی حمله سخنران لری سرپرست خانوار مزرعه, U. s. دادستان دیوید DeVillers در توصیف این اقدام به عنوان به احتمال زیاد بزرگترین رشوه خواری و پول شویی طرح "تا کنون مرتکب شده علیه مردم ایالت اوهایو است."

رژیم صهیونیستی. مایک DeWine همچنین یک جمهوریخواه به نام سرپرست خانوار به استعفا بلافاصله گفت: این امر می تواند غیر ممکن است برای او موثر قانونی رهبر با توجه به اتهامات علیه او. رئیس حزب جمهوری خواه اوهایو دولت دادستان کل و رئیس جمهور مجلس سنا همچنین خواستار سرپرست خانوار است. رهبران مجلس جمهوری خواه حزبی به نام اتهامات تکان دهنده اما متوقف کوتاه از درخواست سرپرست خانوار به استعفا.

سرپرست خانوار یکی از نیروهای محرک پشت نیروگاه های هسته ای' نجات مالی که جدید اضافه هزینه برای هر قبض برق در دولت و کارگردانی بیش از 150 میلیون دلار در سال از طریق 2026 به گیاهان در نزدیکی کلیولند و تولدو.

نیز دستگیر شدند سرپرست خانوار مشاور جفری Longstreth قدیمی خانه ملت لابی نیل کلارک اوهایو سابق حزب جمهوری خواه رئیس متی Borges و خوان Cespedes, co-founder از Oxley گروه کلمبوس مبتنی بر شرکت مشاوره.

تلاش های قبلی به قید وثیقه از نیروگاه های هسته ای متوقف شده بود در مجلس قبل از اینکه سرپرست خانوار شد سخنران. ماه پس از مصرف بیش از او نورد از یک طرح جدید برای یارانه گیاهان و از بین بردن انرژی های تجدید پذیر انگیزه. این پیشنهاد تصویب شد یک سال پیش با وجود مخالفت بسیاری از رهبران کسب و کار و تولید در صنعت.

محققان گفت: سرپرست خانوار تحت کنترل نسل در حال حاضر یک گروه که با دریافت 60 میلیون دلار از یک ناشناس شرکت بیش از سه سال گذشته است. در بورس, سرپرست خانوار و دیگر متهمان مشغول به کار به تصویب نیروگاه هسته ای نجات و جلوگیری از تلاش برای سرنگونی آن با توجه به شکایت کیفری ظ توسط اف بی آی است.

این گروه متهم شده بود به عنوان یک شرکت در مورد.

سرپرست خانوار و دیگران با استفاده از این پول برای حفظ و گسترش قدرت سیاسی شکایت گفت. تقریبا $100,000 استفاده شد سرپرست خانوار 2018 کمپین و بیش از 100000 دلار پرداخت هزینه در بلندگو فلوریدا, صفحه اصلی, با توجه به شکایت.

مقادیر افزایش یافته است یک بار این قانون معرفی شد و پس از آن امضا شد به قانون حدود 38 میلیون بود سیمی به نسل در حال حاضر حساب برای شکست تلاش برای قرار دادن یک لغو نجات قانون در اوهایو رای, شکایت گفت.

سخنگوی سابق تلاش کاهش یافته است به نظر.

یکی از متهمان گفت: پول نامحدود"," در حالی که یکی دیگر از مراجعه به آن به عنوان "انحصار پول است."

همه متهمان ساخته شده مختصر حضور در یک دادگاه فدرال شنوایی در کلمبوس. دادرس قاضی منتشر شده آنها را در تعهد خود را با محدودیت های مسافرتی و دستور داد تا هر گونه سلاح و گذرنامه های خود را.

سرپرست خانوار, پوشیدن شلوار جین و یک تی شرت و پوشیدن یک ماسک با وجود قبلی فسخ به همین یک راه می رفت خارج از دادگاه به جمعیت معترضان خواستار استعفای خود را. او نمی تواند به دور محور تا زمانی که پلیس مداخله کرد و از جمله دستگیری یکی از معترضان.

پس از دادگاه های این ایالت جمهوری خواه انتخابات رئیس اعلام کرد که او تا به حال مراجعه کننده 19 بالقوه بودجه مبارزات انتخاباتی نقض به اوهایو کمیسیون انتخابات بر اساس اتهامات در شکایت از جمله تبدیل کمپین بودجه برای استفاده شخصی است.

FirstEnergy Corp. که سابق تابعه متعلق به گیاهان اهدا به شدت به سرپرست خانوار مبارزات و حامیان در اوهایو ، ابزار عمل سیاسی کمیته کمک $25,000 به سرپرست خانوار مبارزات انتخاباتی در سال 2018 با توجه به تجزیه و تحلیل علت شایع اوهایو یک دولت ناظر است.

سرپرست خانوار پرواز به رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن را افتتاح در شرکت هواپیما در سال 2016. فقط ماه بعد سرپرست خانوار شروع به دریافت و پرداخت سه ماه از 250.000 دلار از ناشناس شرکت ارسال از طریق نسل در حال حاضر این شکایت گفت.

گروه پس از صرف میلیون ها حمایت اوهایو خانه نامزدها که پشت سرپرست خانوار پیشنهاد برای بلندگو و پشتیبانی صندوق های قانون.

FirstEnergy راه حل فرعی است که پس از تغییر نام آن به انرژی بندر در حال حاضر عمل نیروگاه های هسته ای به عنوان یک شرکت مستقل. آن را صرف میلیون ها نفر در لابی و کمک های مبارزات انتخاباتی در حالی که تلاش برای متقاعد کردن دولت فدرال و مقامات دولتی به نیروگاه های هسته ای تاسیسات.

FirstEnergy Corp. گفت: آن را در بیانیه ای که آن را دریافت احضاریه روز سه شنبه در ارتباط با بررسی و در نظر دارد به همکاری می نماید.

یک پیام به دنبال نظر باقی مانده بود با وکیل دیو توماس بود که به نمایندگی از هر دو سرپرست خانوار و Longstreth.

بورخس تا به طور فزاینده در outs با حزب جمهوری خواه اوهایو تأسیس پس از آن گرفته شد بیش از جانبازان از رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن. او به تازگی به شدت انتقاد حزب کمیته مرکزی از جمله برای کمک به راه اندازی یک PAC در ماه ژوئن به نوبه خود خواه رای دهندگان دموکرات نامزد ریاست جمهوری جو بایدن. Borges' وکیل کاهش یافته است به نظر.

کلارک یکی از اوهایو بهترین متصل لابی, نمایندگی پرقدرت پایدار از مشتریان از دارویی قمار و مشروبات الکلی و آشامیدنی, صنایع, در میان دیگران. وکیل او خواهد ایرلند گفت: "نمی "دیدن هر مجرمیت" در این مورد است.

Cespedes سابق سرمایه گذاری افسر با اوهایو خزانه دار را چه کسی منصوب شد و پس از آن رژیم صهیونیستی است. جان Kasich به عنوان کمیسر اوهایو حقوق مدنی کمیسیون که در آن او نظارت تلاش برای جلوگیری از تبعیض است. مدت خود را به پایان می رسد جولای 29. Cespedes' وکیل علامت کالینز گفت که او هنوز هم بررسی 82-صفحه استشهاد.

سرپرست خانوار جانباز مجلس دولت در دوم خود را از روی لئامت دادن به عنوان سخنران. او در همان موقعیت از سال 2001 تا 2004. او در سمت چپ سیاست خارجه بیش از یک دهه پیش به دلیل محدودیت مدت و بازگشت و در سال 2016 و در زمان ستیز مبارزه به پیروزی مجلسی کار بالا است.

در آن زمان او در سمت چپ او و چندین بالا مشاوران تحت تحقیقات فدرال به اتهام پول شویی و نامنظم کمپین شیوه های. دولت بسته به مورد و بدون تشکیل پرونده اتهامات عنوان شده علیه.

___

Seewer گزارش از تولدو. آسوشیتد پرس نویسنده اندرو ویلز-Huggins در کلمبوس و AP/گزارش خبرنگار امریکا Farnoush امیری کمک به این گزارش. امیری است که یک عضو سپاه برای آسوشیتد پرس/گزارش خانه ملت امریکا, اخبار ابتکار. گزارش برای امریکا غیر انتفاعی خدمات ملی برنامه ای است که روزنامه نگاران محلی در اتاق های خبر به گزارش undercovered مسائل.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن