مرد متهم به تعصب انگیزه حمله به پلیس گفت: "من به دنبال (نژادی القاب) برای کشتن' شکایت می گوید

یک مرد تهدید 53 ساله زن با چاقو در خیابان و زمانی که کسی به او گفت که برای جلوگیری از او سوال "چرا او (نژادی ل

توسط NASERINEWS در 3 تیر 1399

یک مرد تهدید 53 ساله زن با چاقو در خیابان و زمانی که کسی به او گفت که برای جلوگیری از او سوال "چرا او (نژادی لقب)" با توجه به شکایت کیفری ظ روز شنبه.

این شهرستان رمزی دفتر وکیل متهم اریک اندرو Nelson, 36, St. Paul با حمله درجه دوم با انگیزه و با تعصب.

اریک اندرو نلسون (حسن نیت ارائه میدهد از رمزی شهرستان کلانتر دفتر)

هنگامی که یک افسر پلیس خواسته نلسون چرا او را تهدید یک زن به او گفت: "از آنجا که من دیوانه در افراد سیاه و سفید. شما بچه ها دور با آن, چرا من؟," با توجه به شکایت.

زن ایستاده بود و در Snelling و سلبی راههای حدود 12:30 p. m. روز شنبه هنگامی که یک مرد نزدیک شد و گفت: "به من پول یا من قصد دارم به چاقو شما" را به عنوان او با اشاره چاقو در او شکایت گفت.

به عنوان یک افسر صحبت با پلیس با دریافت گزارش دیگری در مورد همان گمان او راه می رفت به نزدیک Zait و Za'atar رستوران و پرسید: "آیا (نژادی القاب) در اینجا؟" او برداشت پول از نکته شیشه و هنگامی که یک کارمند راه می رفت به منطقه مشکوک گفت: "خوب شما سفید" بازگشت پول به شیشه سمت چپ و کسب و کار.

زنی که با تهدید چاقو, شناسایی یک مرد که پلیس راه رفتن در Snelling و لینکلن راه های, به عنوان مظنون است.

در رویارویی با پلیس, Nelson برگزار شد چاقو به گردن و سپس به قفسه سینه اش و گفت: این افسر به او شلیک, با توجه به شکایت. یک افسر متقاعد او را به رها کردن چاقو و دستبند او را.

افسر پرسید: او را چه می گذرد و نلسون گفت: "مردم در حال اذیت و آزار خانواده من مانند (نژادی القاب) ... من که با استدلال به این زن و یک دسته از (نژادی القاب) شروع به پریدن کرد به من نزدیکی دانشگاه و Snelling" با توجه به شکایت.

تصویری از خیابان رز, Patisserie در Snelling و سلبی نشان داد نلسون نزدیک شدن به مردم در پیاده رو با یک چاقو در دست خود و اشاره آن را در یک زن است. افسر پلیس از او پرسید که چه اتفاقی افتاده است در شیرینی فروشی.

نلسون به او گفت: "من به دنبال (نژادی القاب) را به قتل برسانند. من به آنها گفتم من می خواستم برای کشتن (نژادی القاب) اما آنها اهمیتی نمی دهند." افسر پرسید: نلسون اگر مردم شد و او پاسخ داد: "نه, بنابراین من آنها را به سمت چپ به تنهایی" شکایت گفت.

نلسون همچنین افسر گفت: او سعی کرده بود برای رفتن به اورژانس روان مرکز بهداشت بود اما تبدیل به دور.

یک وکیل برای نلسون شد ذکر نشده در دادگاه ضبط.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن