MLB نقش آن را امن و به تعویق انداختن بقیه Yankees-فیلیز خانه-و-خانه سری

میامی—باقی مانده از فیلیز' خانه-و-خانه سری برابر نیویورک یانکیز به تعویق افتاد میان coronavirus نگرانی در پی ش

توسط NASERINEWS در 8 مرداد 1399

میامی—باقی مانده از فیلیز' خانه-و-خانه سری برابر نیویورک یانکیز به تعویق افتاد میان coronavirus نگرانی در پی شیوع مربوط به تیم های دیگر.

فیلیز قرار بود به میزبانی یانکی ها روز دوشنبه و سه شنبه در نیویورک در روز چهارشنبه و پنج شنبه. به جای یانکی ها در حال برنامه ریزی برای سر به بالتیمور برای شروع یک سری برابر آرام در روز چهارشنبه.

"همانطور که در حال حاضر ما برای ادامه فصل ما و ما هیجان زده در مورد فرصت" یانکیز مدیر Aaron Boone گفت. "سال 2020 است و بر خلاف هر چیزی که ما تجربه کرده ایم."

فیلیز با داشتن یک دور دوم COVID-19 آزمون شنبه پس از شیوع در میان Miami Marlins که بازی یک سری آخر هفته در فیلادلفیا.

"واقعیت این است که ما تا به حال نشده کسی تست مثبت و در عین حال بزرگ است, اما وجود دارد بیش از حد در خطر زمانی که شما صحبت کردن در مورد بازیکنان و سلامت خود و خانواده خود را سلامت" فیلیز مدیر جو Girardi در مصاحبه با گفت: MLB Network Radio.

"وجود دارد که باید کودکان در خانه و یا زنان که باردار هستند و یا پدر و مادر است که در معرض خطر. وجود دارد بیش از حد در معرض خطر در اینجا است که می گویند: "هی ما رو به عقب برای دو روز و اجازه دهید مطمئن شوید.' من فکر می کنم آن را هوشمند چه بیس بال در حال انجام است در اینجا و پس از آن ما از وجود دارد. ما تا به حال برخی از بازیکنان که احتمالا تا به حال برخی از بیم و هراس (بازی در برابر Marlins) در روز یکشنبه به دلیل نزدیک وجود دارد تماس بگیرید."

یانکی ها صرف دوشنبه در یک هتل در فیلادلفیا پس از بازکن سری به تعویق افتاد. رفتن آنها به بازگشت به نیویورک در روز سه شنبه قبل از مرتب کردن برنامه برای رفتن به بالتیمور.

بون گفت: برخی از تیم تجهیزات بود در مسیر به نیویورک قبل از اینکه جایگزین.

فیلیز در مجموعه ای به میزبان تورنتو روز جمعه یک سری در اصل برنامه ریزی شده بود در جاده ها است. که در سریال در انتظار نتایج این تیم آخرین COVID-19 انجام شد.

"ترس من همیشه این است که اگر یک فرد است که در آن وجود دارد احتمالا بیشتر" Girardi گفت. "من نمی دانم اگر هر یک از ما فکر می شد و من فکر می کنم آنها تا به 17 مورد در حال حاضر 15 بازیکن ویرانگر برای Marlins. وجود دارد برخی از لحظات اضطراب برای من امروز نمی دانستند نتایج من می خواهم برای تیم من. من فکر می کنم آن را واقعا هوشمند از بیس بال به انتظار یک روز بیشتر فقط به این دلیل که دوره کمون 2 تا 14 روز و من می دانم که ما نمی توانیم صبر کنید تا 14 روز.

"اما من فکر می کنم ما باید واقعا هوشمند در مورد این و پس از فکر کردن در مورد آن, من فکر می کنم که این اتفاق می تواند بیش از یک بار با یک سازمان. اگر هر کس نیست بازی 60 بازی من فکر می کنم که همه حق است. ما می خواهیم برای رسیدن به پلی آف. این نکته مهم. اگر یک تیم نقش 57 بازی شما با برنده شدن در صد به حذفی تیم و شما را از وجود دارد."

بیش از یک دوجین Marlins بازیکنان و اعضای کادر آزمایش مثبت برای COVID-19 در شیوع است که رشته این تیم در فیلادلفیا در یکشنبه اخلال MLB برنامه در روزهای اولیه از این بیماری همه گیر تاخیر نجومی.

میامی خانه, درب بازکن, در برابر, Baltimore, به تعویق افتاد, به, بود روز سه شنبه آخر از سری بازی های در Marlins پارک.

دریافت آخرین در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره از جمله به روز coronavirus پوشش با ما خبرنامه به ایمیل

ثبت نام در حال حاضر


tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن