Dear Abby: برادر کمپین دفتر یابد و هیچ پشتیبانی از خواهر و برادر

DEAR ABBY: قدیمی ترین من برادر است در حال اجرا برای یک دولت ، بر خلاف من نمی کند و او را مانند حیوانات. او را

توسط NASERINEWS در 27 خرداد 1399

DEAR ABBY: قدیمی ترین من برادر است در حال اجرا برای یک دولت ، بر خلاف من نمی کند و او را مانند حیوانات. او را "بريدن" لاشبرگ کردن توله سگ و گربه ها. علاوه بر این او حاضر به کمک به ما پدر و مادر سالمند. خانواده و یا نه, من نمی خواهم کسی به یک رهبر در کشور ما کاپیتول که نمایشگاه چنین اخلاقی و رفتار غیر اخلاقی.

او متاهل شده است چند بار و من می دانم که برای یک واقعیت او فریب خورده در یکی از همسران خود را. من از حضور او در جمع آوری اعانه و درخواست برای رای اما دیگر اعضای خانواده را به من گفتن که "خون ضخیم تر از آب" است و من "باید" به او رای بدون در نظر گرفتن رفتار خود. البته پشت پرده من رای دادن: هر کس که من می خواهم اما من باید غار به فشار به نشان می دهد تا در حمایت از او در رویدادهای عمومی? حتی شوهرم گفت من باید کمک های مالی به مبارزات انتخاباتی خود را به خاطر او خانواده است. نظر شما چیست ؟ — غیر-حامی در جنوب

عزیز غیر حامی: اگر شما نمی حمایت از یک نامزد نگه داشتن دسته چک خود را بسته است. و به عنوان برای نشان دادن به حمایت از برادر خود اجرا برای دفتر همچنان به خودداری و عبور از انگشتان دست خود را که در غیاب شما نمی خواهد متوجه شود در میان این همه هیجان. اگر شوهر شما می خواهد برای کمک به شما از نظر اخلاقی فاسد, برادر, کمپین آن است که خود انتخاب و او حق آن را فقط به عنوان شما حق شماست.

P. S. هر کسی که شلیک حیوانات بی دفاع و بی توجهی خود والدین سالخورده ("افتخار پدر و مادر تو") واقعا تعلق ندارد و در هر اتاق.

عزیز ابی: من از 39 سال تصمیم دو هفته پیش به توقف تمام ارتباطات با من. ما گاهی اوقات-rocky ازدواج اما پس از تبدیل شدن به خالی nesters شش ماه پیش ما لذت می برد یک تولد دوباره رابطه ما — پیاده روی های طولانی, بازی سرگرم کننده, وعده های غذایی, کنسرت, و غیره.

دو هفته پیش ما تا به حال آنچه که من فکر کردم یک جزئی اختلاف نظر در مورد استفاده از یک کارت اعتباری است. از آن به بعد او مرا درمان مانند من وجود ندارد. او در پاسخ سوالات من با یک کلمه تنها و یا بدون پاسخ. من التماس او را به صحبت کردن با من در مورد چه چیزی اشتباه است; او فقط بگرداند. او تغییر برنامه روزانه خود را برای جلوگیری از داشتن تماس با من. من هم شکسته. چه می توانم انجام دهم ؟ — CLUELESS در تنسی

عزیز CLUELESS: از آن زمان به نقد و بررسی چرا ازدواج شما به این زن بود "راکی." جلوگیری از گدایی گام به عقب و به حساب خودتان خوش شانس است که شما تا به حال این یادآوری. مشاوره ممکن است کمک به شما و همسر خود را به برقراری ارتباط در یک راه سالم اگر او مایل به امتحان کنید. اما اگر او نمی خواهد شما را مجبور به تصمیم گیری چقدر بیشتر "مجازات" شما در حال حاضر به تحمل زمانی که شما اختلاف نظر دارند و آنچه که واقع بینانه در مورد آن انجام دهد اگر شما نیست.

DEAR ABBY: ما یک همسایه که پسر بالغ بدست به مشکل با قانون است. مادر و پدر خود را در حال ویران و خارج از همه ما است. ما چگونه مسئولیت رسیدگی به آن را هنگامی که ما آنها را در اطراف محله ؟ آیا ما چشم پوشی از "فیل" و فقط می گویند سلام ؟ آیا ما از آنها بپرسید که چگونه پسر خود را در حال انجام است ؟ این خیلی غم انگیز است برای دیدن آنها رنج می برند و ما نمی دانیم که چه باید بکنید. — چه در شرق

عزیز چه کاری انجام دهید: هنگامی که شما ببینید همسایگان خود بود و صمیمی. را مودب مکالمه و اگر آنها اشاره پسر خود را گوش دادن به آنچه آنها می گویند و حمایتی اما نه قضاوت.

عزیز ابی نوشته شده توسط ابیگیل, Van Buren, همچنین شناخته شده به عنوان جین فیلیپس و تاسیس توسط مادرش, Pauline فیلیپس. تماس با عزیز ابی در www.DearAbby.com یا P. O. Box 69440, Los Angeles, CA 90069.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن